Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 6 [ 144 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Plaats een nieuw onderwerp

Project kneus in de m1

 
Profiel   

Ik vind het ook niet kwetsend overkomen. Zelf heb ik ook dikkere korte pootjes die moeilijk om een een paard heen te vouwen.

Als dit al bijna gezien wordt als shaming/denigrerend/kwetsend, wat kan er op den duur dan nog gezegd worden


Edit: Typo


Laatst bijgewerkt door Dovahkiin op 26-09-19 22:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 21:52 



 
Profiel   

Weer eens niet een foto topic met héél veel drama om (bijna) niks. Wanneer ontstaat er eens geen drama bij zulke topics?

Ongeacht dat iedereen ziet dat TS haar houding niet optimaal en perfect is, hoeft dat niet 1000x gezegd te worden. TS weet zelf waarschijnlijk maar al te goed dat dit nog niet perfect is. Een hoop mensen die hier reageren doen het haar waarschijnlijk niet na. Het is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik vind het echt al een wereld van verschil van toen en nu met je paard TS. Ik zou in eerste instantie echt niet zeggen dat het hetzelfde paard is. Ik ben benieuwd hoe ver jullie het nog gaan schoppen in de dressuursport. Al die negativiteit in dit topic is echt nergens voor nodig. Ongeacht je houding ziet het er vriendelijk en netjes gereden uit. Daarbij loopt je paard er ook vrolijk bij :) Succes in het M2 alvast, moet vast goed komen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 22:04 



 
Profiel   

Mooi paard hoe groter hoe beter maar.... Ik lees 6 jaar en nu al m2. Ga je niet wat snel? Mijn paard is 1,85 en voordat hij was uitgegroeid was hij 7 jaar en toen zijn we pas echt aan het "werk" gegaan. Vooral voor die grote jongens moet je extra voorzichtig zijn veel langer wachten. Ik vind het echt een mooi dier maar hou me hart vast als hij ouder wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 22:22 



 
Profiel   

Ik vind hem echt onwijs gaaf. Geloof dat ik hem laatst ook op de fb pagina van de krachtpatsers langs zag komen?. Nou die titel verdient ie in ieder geval.

Zal vast niet makkelijk zijn om zo'n kasteel door een 20x40 baantje te manoeuvreren en door die oefeningen heen te loodsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 22:34 



 
Profiel   

Ts zit in een stoelzit maar vind het zelf wel prima...Lekker laten gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 23:33 



 
Profiel   

mvermeulen1 schreef
Mooi paard hoe groter hoe beter maar.... Ik lees 6 jaar en nu al m2. Ga je niet wat snel? Mijn paard is 1,85 en voordat hij was uitgegroeid was hij 7 jaar en toen zijn we pas echt aan het "werk" gegaan. Vooral voor die grote jongens moet je extra voorzichtig zijn veel langer wachten. Ik vind het echt een mooi dier maar hou me hart vast als hij ouder wordt.

In 5 wedstrijden, dus gok dat dat nog wel meevalt.

Ik vind het een heel gaaf paard :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 23:39 



 
Profiel   

Ladygiroc schreef
Dikkere ja, geen dikke. En pootjes ipv poten.


Maw, jullie lezen wat je wil lezen. -O-

Maargoed, sommige vallen er zelfs al over dat TS het paard Project Kneus noemt.

Ah, als je er verkleinwoorden van maakt dan is het niet grof. Da's een goeie om te onthouden. :j

De mensen die vallen over het feit dat ze hem kneus noemt zouden hier eens een weekje moeten mee lopen. := Dan zouden ze hun frustraties van het afgelopen jaar kwijt kunnen met hoe ze hier regelmatig genoemd worden. :') De jongste is oprecht overtuigd dat haar naam "terror" is. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-19 12:59 



 
Profiel   

Hmm, dan denkt die van mij misschien dat ze sufkees heet.. ik roep inderdaad nog wel ergere dingen op n zwak moment ;)

Ontopic - ik zie een heel mooi gereden paard en een combinatie die van ver komt. Die stoelzit kan me echt geen hol interesseren, al zit je er ondersteboven op - als je je paardenkasteel zo door de baan krijgt gestuurd doe je gewoon iets goed. Doorzitten lijkt me best lastig op dit paard. Succes nog in de volgende klasses, leuk als je vaker post!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-19 13:11 



 
Profiel   

MerleSimone schreef
mvermeulen1 schreef
Mooi paard hoe groter hoe beter maar.... Ik lees 6 jaar en nu al m2. Ga je niet wat snel? Mijn paard is 1,85 en voordat hij was uitgegroeid was hij 7 jaar en toen zijn we pas echt aan het "werk" gegaan. Vooral voor die grote jongens moet je extra voorzichtig zijn veel langer wachten. Ik vind het echt een mooi dier maar hou me hart vast als hij ouder wordt.

In 5 wedstrijden, dus gok dat dat nog wel meevalt.

Ik vind het een heel gaaf paard :j


Misschien moet je maar eens verdiepen in de groeit van een paard! Je snap toch zeker ook wel dat het niet alleen om die 5 wedstrijden gaat? je moet er immers ook voor trainen en nogmaals bij zo'n extreem groot paard moet je echt oppassen! Hij is ook al vroeg ingereden dus zo gek is mijn redenering niet. Ik heb zelf ook een kasteel dus weet ook wel degelijk waarover ik praat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-19 17:40 



 

Ayasha schreef
De mensen die vallen over het feit dat ze hem kneus noemt zouden hier eens een weekje moeten mee lopen. := Dan zouden ze hun frustraties van het afgelopen jaar kwijt kunnen met hoe ze hier regelmatig genoemd worden. :') De jongste is oprecht overtuigd dat haar naam "terror" is. :=


Die van mij heet Eikel. Of Bitterbal. Het ligt een beetje aan mijn stemming. Ik denk dat ik er Kneus aan toe ga voegen, want die vind ik ook leuk. Maar kan ook dat ik die naam voor mezelf bewaar. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-19 18:13 



 
Profiel   

Wat is bokt toch een verschrikkelijk forum eigenlijk, walgelijk!

Lieve Kim, ik vind jullie echt een prachtig team samen, een geweldig duo! Ga zo door, ik heb vol vertrouwen in jullie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-19 18:46 



 
Profiel   

Niks van het commentaar aantrekken! Zo te lezen heb je meer dan genoeg ervaring en weet je wat je doet.

Keep up the good work :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-19 19:37 



 
Profiel   

Jee, het wordt nu wel heel dramatisch...
En zo zit de paardenwereld in elkaar helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-19 20:27 



 
Profiel   

Hoe kan ik je topic nou gemist hebben?

Wat een verschil met 2,5 jaar geleden! Je kent hem niet meer terug, de krachtpatser.
Super goed, zoals je hem nu aan het lopen hebt. Dat komt wel goed in de M2 hoewel het misschien fijner is om de M2 over te slaan met zo’n groot paard?
Of heeft Ice daar geen moeite mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-19 07:21 



 
Profiel   

mvermeulen1 schreef
Mooi paard hoe groter hoe beter maar.... Ik lees 6 jaar en nu al m2. Ga je niet wat snel? Mijn paard is 1,85 en voordat hij was uitgegroeid was hij 7 jaar en toen zijn we pas echt aan het "werk" gegaan. Vooral voor die grote jongens moet je extra voorzichtig zijn veel langer wachten. Ik vind het echt een mooi dier maar hou me hart vast als hij ouder wordt.


Daar hoef je je echt niet druk om te maken.
Na het oppakken heb ik m als 4 jarige weg gebracht naar een lesklant met veel grond. Daar heeft hij 6 weken 24/7 op het land gestaan. Weer opgepakt en die winter weer 3 weken weggezet. Daarna heb ik hem weer een half jaartje gereden. Afgelopen januari is hij weer stil komen te staan door een stomme blessure opgelopen in t land. Pas eind juni is hij weer opgepakt. Dus 5,5 maand op t land. In de periode dat ik m gereden heb was dat 3 a 4 keer per week 20 tot Max 30 min.

Nu hij 6 is loopt hij 4 a 5 keer per week maar alleen als ik les heb 45 min bij een Bosrit zit ik er een keer langer op.

Was hij als jong paard al van mij geweest, was ik pas met 4 of later zadelmak gaan maken. Zo deed ik dat al eerder bij grote paarden.

Zat er niet dit hele verhaal aan vast had ik m na aankoop wellicht weg gezet maar nu zat er garantie op voor 6 maand en als hij dan nog niet gereden kon worden mocht hij terug.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-19 08:00 



 
Profiel   

Kwam dit tegen en vond het wel leuke/ eenvoudige tips die ik zelf ook maar eens ga testen.... Moest aan dit topic denken.
Wie weet helpt het.

https://youtu.be/5ch4qy4Edvc

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 16:02 



 
Profiel   

Wauw wat is ie gaaf geworden! Ik herinner me nog toen je m ging kopen, heb dat stil gevolgd. Wat een transformatie! +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 16:27 



 
Profiel   

Ninx schreef
Kwam dit tegen en vond het wel leuke/ eenvoudige tips die ik zelf ook maar eens ga testen.... Moest aan dit topic denken.
Wie weet helpt het.

https://youtu.be/5ch4qy4Edvc


Ik vind deze nog duidelijker!

https://youtu.be/m2kL58kqLaw

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 16:35 



 
Profiel   

manubres schreef
Ninx schreef
Kwam dit tegen en vond het wel leuke/ eenvoudige tips die ik zelf ook maar eens ga testen.... Moest aan dit topic denken.
Wie weet helpt het.

https://youtu.be/5ch4qy4Edvc


Ik vind deze nog duidelijker!

https://youtu.be/m2kL58kqLaw


Haha, 'the chairseat must DIE'! Hoe duidelijk wil je het hebben? :-)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 17:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 6 [ 144 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen