Rêve D'or haar jaarlijkse update.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Morganlefay

Berichten: 8695
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Re: Rêve D'or haar jaarlijkse update.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 09:39

Herinner mij je veulentopic over Terror Rêve. Toen was al duidelijk dat dit paardenkind een kop erop heeft zitten. Ze is ontzettend mooi geworden. En wat betreft het het karakter. Ach we hebben allemaal wel eens een but dag toch. ;). Een meewerkende rustige hand heeft veel meer effect, zeker als je een paard hebt wat iewat lichtgeraakt is.

92smartie92

Berichten: 1149
Geregistreerd: 16-06-07

Re: Rêve D'or haar jaarlijkse update.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 11:31

Zo, die is knap! Kan je trots op zijn. Jullie zijn een leuke combi om te zien :)

bossebol
Berichten: 20
Geregistreerd: 08-11-06
Woonplaats: Leopoldsburg

Re: Rêve D'or haar jaarlijkse update.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 11:57

Wat is dat een knap paard geworden, Alhoewel ik Royal Samber ook een leuk dier vind, vind ik je als combi op dit paard nog mooier uitkomen.

BigOne
Berichten: 38193
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Rêve D'or haar jaarlijkse update.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 12:19

Mooi paard en op deze pas je echt mooi op, leuke combi zo. Wat k*t dat je lijf niet altijd meewerkt he, soms wil je zo lekker rijden en dan lukt het gewoon niet.

Luckyy80

Berichten: 1013
Geregistreerd: 02-04-12
Woonplaats: Midden-Nederland

Re: Rêve D'or haar jaarlijkse update.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 18:46

Wat een leuk paard zeg!

Ayasha
Blogger

Berichten: 57927
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-19 20:53

Thx Smartie en lucky!

Morganlefay :)) Ze maakte vrij snel duidelijk dat ze klaar was om de wereld op stelten te zetten. :)) :+:
Ik probeer iig wel een rustige hand te hebben met haar. :j

bossebol Sam is een heel leuk dier. :+: Deze is een tiental cm groter dan Sammeke. Dat zie je ook wel... Ze is wat steviger ook.

bigone Is idd gewoon best k*t... Ik heb wel een hele fijne lieve fysiotherapeut die me door de dipjes heen trekt ook. Maar ik moet hard werken dit te kunnen doen. We grappen hier wel eens dat er weken zijn dat ik mijn fysio meer zie dan mijn man. :+ Ik ben minstens zes uur per week bij de fysio. Dat is dan los maken en mobiliseren en een schema met oefeningen. :j

En er zijn periodes (nu heb ik bv een mindere) dat ik in alle eerlijkheid moet toegeven dat ik moeite heb om er vrolijk onder te blijven. Het is gewoon hard werken voor relatief weinig resultaat...
En eigenlijk, die twee hummels trekken me er dan echt gewoon doorheen. :)
Het was ooit vanzelfsprekender maar ik en mijn dokters zijn 100% zeker dat ik zonder hen niet meer zelfstandig zou functioneren.
En ik weet dat dit alles helemaal niet speciaal is. Het zijn regionale wedstrijden waar ik ze voor en in opleid... Maar voor mij ben ik wel trots dat het nog steeds lukt.

En als ik vergeet om daar bij stil te staan dan wijst mijn fysio me er op. :D die zei maandag ineens ‘Je kan toch niet ontkennen dat je een goed seizoen gereden hebt.’ (Ik ben extreem kritisch op mezelf en ik had zondag mijn laatste wedstrijd van het seizoen gereden en had weer wat opmerkingen ondanks dat ik in de prijzen was. _O-)
En daar had ie me want dat kan ik niet. :)

Een ander zou wellicht handiger of sneller zijn maar mijn freubels zullen het toch gewoon met mij moeten doen. :D

lnvdh
Berichten: 956
Geregistreerd: 01-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 22:41

ben je niet bang dat je paard struikelt over dat doek??? Verders mooie foto s.. mooi dier

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 23:01

Hey! Waar is dat kleine schattige frêle dametje naartoe -O-

Wat de kilo's en 30 betreft... dat klopt wel ja O:) Ik woog 42-45 toen ik 25 was. Nu 10 jaar later is daar 8kg bij ongeveer. Gelukkig voor mij blijft het daarbij en groei ik niet verder dicht. Ik eet en snoep nogal graag namelijk. Afvallen op zich is geen probleem. De nu aanwezig zichtbare vetjes wel.
(Eer iemand zich vragen stelt: ik was altijd al een wandelend voedervat en ik ben amper 1.60 hoog).

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Re: Rêve D'or haar jaarlijkse update.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 12:38

Na je 30ste komen de kilo's er idd makkelijker aan, ik kan dat ook beamen := . (Blijft moeilijk, van die snoeppot afblijven.)

Anyway, wat is ze mooi, Kath :oo :wow: :+: !! Vind haar qua kleur ook steeds mooier worden, en idd, het is ineens een dame geworden. Hebben Pret en Ismir heel knap gedaan :j

webster543

Berichten: 3430
Geregistreerd: 06-08-07
Woonplaats: België

Re: Rêve D'or haar jaarlijkse update.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 13:36

Jullie zijn een mooie combinatie! Ze is heel mooi in model gebouwd en heeft “iets” in haar uitstraling ( het zal haar vrouwelijkheid zijn :P )
Ben heel benieuwd naar volgend jaar!!

Ayasha
Blogger

Berichten: 57927
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Rêve D'or haar jaarlijkse update.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-19 17:40

lnvdh Neuh. Ik denk nog steeds dat Rêve ergens ook een beetje berggeit in haar bloed heeft zitten. Kwa bodem maak ik me om haar zelden tot nooit zorgen. Die is handig en slim genoeg om te weten waar ze haar voeten kan zetten. :j

Varekaj *poofff* weg.... En in de plaats kreeg ik dit kanon. _O- Maar zo nu en dan verraad ze zichzelf als ze achter me in kruipt zoals alleen jonkies dat kunnen. _O- Over vetjes maak ik me weinig zorgen. Met mijn trainingsschema bij de kinesist betwijfel ik of die een kans gaan maken. _O-

Nerwen Ik vind haar kleur ook mooier worden nu. :+: Het enige wat ik "jammer" vind is dat ze heel veel vos en grijs in haar staart heeft. Ik kan 'm wassen zoveel ik wil, het blijft een vrij donkere staart. De witte haren zijn gewoon in de minderheid. Door haar manen heeft ze ook vrij veel vos heen zitten maar daar valt het veel minder in op.

webster Dat zullen haar streken zijn die ze uit straalt. _O-
Ik ben ook benieuwd. Hoop haar ook wat vaker mee naar Chris mee te nemen volgend jaar. Dat ze wat meer gewend geraakt aan vervoerd worden.