Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

1 jaar, onbeschrijfelijk geluk

 
Profiel   

Binnenkort staan we 1 jaar op onze huidige stal. Nooit durven dromen wat we daar allemaal gingen bereiken. Terug begonnen met wandelingen maken, mijn eerste wedstrijdseizoen meegereden, zelf BE-rijbewijs gehaald,... dit jaar was voor mij FAN *\o/* TAS *\o/* TISCH

In het begin op de nieuwe stal: :brr:

[ img ]

[ img ]


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Dan hebben we een clinic gereden om het laden en op verplaatsing gaan te oefenen (ookal was het maar 5minuutjes van stal)

[ img ]

[ img ]

De eerste wedstrijd:
[ img ]

[ img ]

In de loop van het seizoen:
[ img ]

[ img ]

Training thuis:
[ img ]

[ img ]

Op wandeling:
[ img ]

En we zijn ook 2de geworden met onze club op het clubkampioenschap: +:)+
[ img ]

Ik wou dit jaar eigenlijk 1 keer per maand op wedstrijd gaan, vooral om buiten te komen en proberen, zonder te veel schrikken/spanning, rond te rijden! Ondertussen heb ik 11 wedstrijden gereden en ook 11 winstpunten gereden in niveau 1 (L)

Dit had ik allemaal niet durven dromen maar wat ben ik blij op deze stal en vooral met mijn stalgenoten en lesgever die me altijd steunen en in ons geloven *\o/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-19 19:45 



 
Profiel   

Leuk om de vooruitgang te zien!

Ik zie wel dat je een WOW zadel hebt ( <3 ), maar dat je de lusjes van je dekje aan de beugelriemen vast maakt. Is wel zonde dat dit zo op het zicht zit! Wat ik zelf bij mijn WOW zadels doe is het lusje tussen de kussens en het zweetblad zegmaar. Of ik knip ze er af. Mijn dekjes schuiven eigenlijk nooit. De singelstoten doe ik uiteraard wel door de lusjes, maar bijvoorbeeld Anky dekjes zonder iets blijven ook perfect liggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-19 20:01 



 
Profiel   

rozebadeend schreef
Leuk om de vooruitgang te zien!

Ik zie wel dat je een WOW zadel hebt ( <3 ), maar dat je de lusjes van je dekje aan de beugelriemen vast maakt. Is wel zonde dat dit zo op het zicht zit! Wat ik zelf bij mijn WOW zadels doe is het lusje tussen de kussens en het zweetblad zegmaar. Of ik knip ze er af. Mijn dekjes schuiven eigenlijk nooit. De singelstoten doe ik uiteraard wel door de lusjes, maar bijvoorbeeld Anky dekjes zonder iets blijven ook perfect liggen.


Ja ik doe het altijd zo want sommige dekjes schuiven toch wel iets naar achter...

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-19 20:03 



 
Profiel   

Tussen de kussens en zweetbladen klemmen de lusjes ook goed vast. ik zou het een keer proberen, is het geheel toch net wat meer af :+
*sorry, ben nogal van de details*

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-19 20:17 



 
Profiel   

Wow wat een (GROOT) paard!!
Knap dat je hem hij elkaar weet te rijden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-19 20:55 



 
Profiel   

R_emkee schreef
Wow wat een (GROOT) paard!!
Knap dat je hem hij elkaar weet te rijden :)


Ze is tussen 170-175 maar ik ben klein, ze is wel een hele brok hoor en het is niet altijd makkelijk voor mij maar ik denk dat iedere ruiter wel tegen ‘iets’ aanloopt bij zijn paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-19 20:58 



 

mooie combinatie en fijn dat het zo goed gaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-19 21:01 



 
Profiel   

Wat een kanon !!!
Ziet er fijn uit lekker doortrainen zo

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-19 21:02 



 
Profiel   

Wauw, wat zijn jullie goed bezig TS! Ik vind jullie een hele stoere combinatie!

rozebadeend schreef
Tussen de kussens en zweetbladen klemmen de lusjes ook goed vast. ik zou het een keer proberen, is het geheel toch net wat meer af :+
*sorry, ben nogal van de details*


Even off-topic, maar je weet dat dit voor drukplekken kan zorgen hè? Dan kun je de lusjes er beter helemaal vanaf halen, of ze gewoon doen zoals TS ze heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-19 11:00 



 
Profiel   

Leuk beeld, leuk paard, ik zie niet perse verbetering. Ik vond de eerdere beelden ook prettig. Wat me wel opvalt even is je spanning op verplaatsing en wedstrijd, de foto's thuis zijn echt fijn om te zien. Ik weet dat je eerder een issue had met je binnenhand, en daar heb je, zeker thuis, heel hard aan gewerkt zo te zien, en je overall beeld is veel fijner en losser.
Op verplaatsing: probeer echt te blijven ademen, diep in je buik, schouders weer laten vallen, bovenarmen los, onderarmen dragen, polsen los, en handjes zacht en niet terugwerken aan de binnenkant :)
En dat kun jij, weet ik zeker. Lekker blijven ontspannen, je hebt een heerlijke beer, hij is prachtig, lekker van genieten, en puntjes zijn tof, maar lekker rijden is veel fijner :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-19 17:56 



 
Profiel   

Super fijn dat jullie samen zo kunnen genieten, ziet er goed uit op de foto’s!

Ik heb ook een Wow trouwens en ik haal de lusjes er helemaal af, deed ze er onder maar mijn paard kon daar niet goed tegen, ging drukken...

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-19 21:52 



 
Profiel   

Wow, wat een krachtpatser! Knap hoor hoe je bezig bent. Ik zie nog wel een wisselend beeld, maar je bent goed op weg, dus ben benieuwd hoe jullie er over een tijdje uit zien als team :) Jullie zijn in ieder geval een leuke combi om te zien. Succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-19 13:33 



 
Profiel   

Dank je wel, helaas ben ik al een tijdje ziek, bijna 2 maanden en Heaven staat dus al een 3-tal weken stil, normaal gaat mijn lesgever ze wel stilletjes aan terug opnemen anders verliest zij ook te conditie! Hopelijk kunnen we deze winter wel nog enkele wedstrijden meerijden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-19 15:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen