Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 38 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

NK neckrope Equiday met Fjord Ravel

 
Profiel   

Vorige week zaterdag was het dan eindelijk zover, Ravel en ik mochten meedoen aan het NK Neckrope rijden op Equiday! Ik rij Ravel sinds een paar jaar af en toe op Neckrope, omdat ik heb gemerkt dat deze afwisseling hem erg veel goed doet en dat ik het zelf ook gewoon ontzettend leuk vind om te doen :j . Helaas is het vrijwel onmogelijk om wedstrijden op Neckrope te rijden, terwijl Ravel het juist erg leuk vindt om samen op pad te gaan en het rijden op Neckrope hem ook erg goed af gaat! Dus ik was super blij toen WeAllRide een neckrope competitie opzette. We mochten door naar het NK neckrope, dat toevallig ook nog erg dicht bij onze stal werd georganiseerd, dus zo gezegd, zo gedaan!

Ravel is een 24 jarige Fjord, die al sinds mijn 7de bij mij is. Gelukkig gaat het nog ontzettend goed met hem, en kunnen we nog volop samen genieten! Op het NK op Equiday reden wij mee in de N2, een proef die qua oefeningen vergelijkbaar is met een B proef. Ondanks dat ik het echt ontzettend spannend vond allemaal, hebben we een prima proefje neer kunnen zetten, waarmee we in onze klasse hebben gewonnen! Ravel mag zich nu dus een heus Nederlands kampioen Neckrope rijden noemen <3 .

Ik heb inmiddels heel wat foto's verzameld bij verschillende fotografen, en hoop dat jullie er net zo van kunnen genieten als dat ik doe.


[ img ]
Ravel heeft geen snijtanden meer, die zijn een halfjaar geleden getrokken vanwege een pijnlijke aandoening. Hij bergt bijna altijd keurig zijn tong op achter zijn lippen, behalve het eerste rondje in de bak als we op wedstrijd gaan. Dan steekt hij standaard altijd zijn tong naar iedereen uit :') .


[ img ]