Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Kiwi maar weer eens ITP

 
Profiel   

Hoi :D

Sommigen van jullie zullen mij en Kiwi misschien nog kennen van een klein volgtopic dat ik gehad heb ivm mij en mijn angst voor Kiwi.
[PP] [VOLG] The thing you fear most is fear itself...
Dit topic 'eindigde' eigenlijk vlak nadat Kiwi bij de manege in Zutphen kwam te staan. Inmiddels zijn we al flink wat tijd verder, en hoewel nog niks echt op en top is, ben ik wel helemaal over mijn angst heen *\o/*

Hierbij wat foto's van gisteren, waarbij mevrouw er eigenlijk niet zoveel zin in had en dat resulteerde toch in wat frustratie bij mij. Natuurlijk zijn de foto's die ik hier laat zien van de goede momenten, omdat ik toegegeven toch niet echt de ballen heb de mindere momenten te laten zien.

ik ben me ervan bewust dat alle foto ongeveer 3 pixels hebben, telefoonkwaliteit is niet fantastisch |o


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Euhm.. ja :')
[ img ]

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen/zien, een reactie is natuurlijk leuk!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 14:31 



 
Profiel   

Ik vind dit er fijn uitzien! Je ziet inderdaad aan je houding dat je het een beetje spannend vind. Probeer iets meer achterover te zitten (vooral wat zekerder te zitten). Ik zou zeggen: Ga zo door, jullie komen er wel! En blijf vooral genieten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 16:29 



 
Profiel   

Dankjewel voor de tip! Kiwi zit ook niet zo lekker, daar zou het ook nog wel een beetje van kunnen komen :+ verder was t hard aan het waaien en aan het regenen, dus ik vond het zeker wat enger O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-19 16:41 



 
Profiel   

Verder niemand? :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-19 09:16 



 
Profiel   

Ik vind het er vriendelijk uitzien! Vanuit de foto's zie ik geen gehak en gezaag aan het paard, fijn!

Probeer alleen wat meer voor je uit te kijken ipv naar Kiwi, haar hoofd valt er (als het goed is) niet zomaar vanaf :+
Als het goed is ga je dan jouw handen ook meer dragen, want nu "steun" je een beetje op je handen omdat je ze zo laag en breed houdt. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-19 13:57 



 
Profiel   

Mooi paardje en fijn dat je je spanning al grotendeels los hebt kunnen laten, tip, beugels twee gaten langer en zitten. Ook op je handen letten, veel succes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-19 14:00 



 
Profiel   

Wat knap dat je over je angst heen bent en fijne plaatjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-19 14:06 



 
Profiel   

soeboenoe schreef
Ik vind het er vriendelijk uitzien! Vanuit de foto's zie ik geen gehak en gezaag aan het paard, fijn!

Probeer alleen wat meer voor je uit te kijken ipv naar Kiwi, haar hoofd valt er (als het goed is) niet zomaar vanaf :+
Als het goed is ga je dan jouw handen ook meer dragen, want nu "steun" je een beetje op je handen omdat je ze zo laag en breed houdt. :)

Dankjewel voor de tips! Wat je zegt klopt inderdaad, ik zal er weer wat meer op letten :)

bigone schreef
Mooi paardje en fijn dat je je spanning al grotendeels los hebt kunnen laten, tip, beugels twee gaten langer en zitten. Ook op je handen letten, veel succes.

Ik ben altijd ietwat huiverig voor lange beugels, vooral omdat dit zadel nul wrong heeft en mijn benen toch wat gaan 'bungelen'. Zal het alsnog wel eens proberen! :j

xChanelx schreef
Wat knap dat je over je angst heen bent en fijne plaatjes!

Dankjewel :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-19 15:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen