Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Elena's Z1 debuut

 
Profiel   

Hoooi iedereen :wave:

18 juli was het dan eindelijk zover, onze Z1-debuut. Man man man, wat was ik zenuwachtig! Ik kon niet eten, niet drinken, vlecht ging bijna niet omdat ik zo aan het trillen was van de spanning. Slaat natuurlijk helemaal nergens op... maargoed. :')

Ze liep super met het losrijden, maar wel geirriteerd door de hoeveelheid vliegen! De temperatuur hielp helaas niet mee, na 25 minuten losrijden was ze al goed bezweet... Veel gestapt tussendoor. Uiteindelijk had ik haar eigenlijk meer moeten losrijden, want ze was flink heet tijdens de proeven. :Y) Ik moest goed oppassen met m'n hulpen, anders zou dame overal uitgestrekte draf laten zien of in galop schieten. Vooral stap was een uitdaging.

Hier en daar heb ik gewoon punten laten liggen, slordige foutjes in de afwerking, maar ook net niet genoeg eraan gereden. Lengtebuiging rechtsom is echt een verbeterpunt, net zoals sprong in galop en ruimer laten stappen. Mevrouw gifkikker wordt ook ontzettend heet van de eenvoudige wissels, laat het nou net zo zijn dat er 4 eenvoudige wissels achter elkaar zijn in de tweede proef. *\%/* Oprichting blijft een puntje bij mijn duikboot. Ze was heet, maar ook weer moe, dus helaas teveel achter de loodlijn ook.

Voor ons debuut hadden we 203,5 en 202,5, zo dichtbij, maar toch zo ver weg :') Toch een paar mooie 7ens en 8en kunnen pakken. Volgende keer gaan we knallen. *\o/*

Mijn knappe zwarte heks <3
[ img ]

[ img ]

Stukje van proef 25


Stukje van proef 26


Wees asjeblief lief voor ons. Ik heb nog nooit in een 20x60 wedstrijdbaan gereden en mevrouw de duivel ook niet. :(:)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-20 22:02 



 
Profiel   

Wat een leuke combinatie zijn jullie zeg! *D
Mijn hartje gaat sowieso al sneller slaan van een zwart paard, maar de jouwe heeft haar gangen ook nog is mee; wat een mooie manier van bewegen heeft ze! :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-20 00:20 



 

Oh ik vind jouw heks stiekem altijd zo mooi. Gefeliciteerd met jullie debuut! Je kan wel zien dat ze op scherp stond; knap dat je haar dan zo gecontroleerd door de proef hebt geloodsd. Ik ben verre van een Z-ruiter, maar vind dat jullie het heel goed hebben gedaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-20 00:33 



 
Profiel   

Dat ziet er heel netjes en vriendelijk uit! Fijn beeld om naar te kijken.
Wel lijk jij gespannen te zitten en af en toe scheef te zitten/in te knikken in je heup.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-20 05:35 



 
Profiel   

Leuk dier. Jullie vormen een prachtige combinatie. Je paard is voor mijn gevoel wat traag in het achterbeen. Veel schakelen in de training en dan zal je zien dat die oprichting ook steeds makkelijker gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-20 07:06 



 
Profiel   

Mooi om te zien, zo heerlijk simpel op een trensje. Heerlijk beeld, echt fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-20 22:54 



 
Profiel   

Ontzettend fijn paard en een heel sympathiek beeld :j

Mag inderdaad wat meer op ‘t achterbeen en in oprichting, maar lekker door oefenen, komt vast goed <3 +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-20 13:41 



 
Profiel   

amazaballss schreef
Wat een leuke combinatie zijn jullie zeg! *D
Mijn hartje gaat sowieso al sneller slaan van een zwart paard, maar de jouwe heeft haar gangen ook nog is mee; wat een mooie manier van bewegen heeft ze! :wow:


Dankjewel! Is alleen in draf hoor, in galop is ze net een hert :')

culaccino schreef
Oh ik vind jouw heks stiekem altijd zo mooi. Gefeliciteerd met jullie debuut! Je kan wel zien dat ze op scherp stond; knap dat je haar dan zo gecontroleerd door de proef hebt geloodsd. Ik ben verre van een Z-ruiter, maar vind dat jullie het heel goed hebben gedaan!


Dankjewel! :D

Nicje87 schreef
Dat ziet er heel netjes en vriendelijk uit! Fijn beeld om naar te kijken.
Wel lijk jij gespannen te zitten en af en toe scheef te zitten/in te knikken in je heup.


Ja, Z-debuut spanning... adrenaline gierde door m'n lijf heen. Dat inkikken viel mij ook op, ik knik naar rechts lijkt het.

DiantaM schreef
Leuk dier. Jullie vormen een prachtige combinatie. Je paard is voor mijn gevoel wat traag in het achterbeen. Veel schakelen in de training en dan zal je zien dat die oprichting ook steeds makkelijker gaat.


Ze probeerde de proef over te nemen van mij, dan gaat ze haar showdraf doen en dan loopt ze in 2 stukken. Haar achterbenen zijn dan inderdaad ergens in China. := We zijn veel met het schakelen en overgangen bezig, wij gaan nu ook meer op wedstrijd, dan we routine erin krijgen en de spanning hopelijk kunnen afvloeien.

kusvoorjou schreef
Mooi om te zien, zo heerlijk simpel op een trensje. Heerlijk beeld, echt fijn!


Dankjewel! Het is de bedoeling dat ze lekker op een trensje moet blijven lopen, als ik naar een S&T moet grijpen om iets voor elkaar te krijgen, gaat er iets niet goed in de training. :)


Maris__ schreef
Ontzettend fijn paard en een heel sympathiek beeld :j

Mag inderdaad wat meer op ‘t achterbeen en in oprichting, maar lekker door oefenen, komt vast goed <3 +:)+


Dankjewel! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-20 12:27 



 
Profiel   

Wat een leuke combi en wat een mooi dier :D

Rij je nou beide proeven uit je hoofd? Wat ontzettend knap en dat met je zenuwen, alleen daarom al een dikke pluim!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-20 15:40 



 
Profiel   

Rosje8 schreef
Wat een leuke combi en wat een mooi dier :D

Rij je nou beide proeven uit je hoofd? Wat ontzettend knap en dat met je zenuwen, alleen daarom al een dikke pluim!


Ja klopt! Veel fijner rijden, doe ik al jaren, anders let ik teveel op de voorlezer en stop ik met rijden. :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-20 15:10 



 
Profiel   

Wat een leuk paard!
Alle begin is moeilijk, maar de kop is er af, dus nu zonder stress +:)+
Succes met haar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-20 08:41 



 
Profiel   

Ziet er netjes uit hoor! aansprekende combinatie zijn jullie. Wat voor een afstamming heeft je paard? Nu lekker kilometers gaan maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-20 13:57 



 
Profiel   

Mooi constant beeld!! Ik mis alleen een actiever achterbeen. Debuut zit erop, volgende keer lekker knallen!!!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-20 17:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen