Adelin tijdens les (Tuschinski x 00Seven)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Utixo

Berichten: 6579
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Monster

Re: Adelin tijdens les (Tuschinski x 00Seven)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-20 11:26

Ik vind het zo fijn om weer te lezen dat meerdere Tuschinski nakomelingen dit gedrag vertonen. Ik heb het vaker gehoord, maar wat je ook van vrijwel iedereen hoort is dat als je eenmaal op dezelfde golflengte zit, je een paard voor het leven hebt.

En laten we wel zijn, je kunt er alleen maar van leren. Ik neem het inderdaad ook mee naar de pup, als het daar even niet mee gaat, bedenk ik mezelf altijd dat het me met Adelin ook gelukt is.

Wel heb ik mede dankzij de opmerking van Suzanne vastgepind op het idee dat ik een clinic wil rijden bij Kirsten Brouwer. Of kijken of we een losse les bij haar kunnen boeken. Ik heb zomaar het idee dat we daar echt wel wat bruikbare tips me kunnen nemen.
Ik ben echt heel tevreden over mijn instructrice, maar het is altijd fijn om eens een keertje te kijken of iemand anders nog wat mee kan geven.

kara
Berichten: 973
Geregistreerd: 12-08-03
Woonplaats: Borculo

Re: Adelin tijdens les (Tuschinski x 00Seven)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 11:39

Ik heb een dreamboy x tuschinski, super getalenteerd, maar oh dat karakter.
Ze geeft of om alles of om niks. En als ze om alles geeft dan maakt ze bloed dat je moet bergen...

Utixo

Berichten: 6579
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-20 11:43

Ja! Het ene moment denk ik dat ze bomproof is, en het andere moment ziet ze op de meest vreemde plekken kabouters. En dan hou ik mezelf maar weer voor dat we alweer wat stappen verder zijn dan een jaar geleden, dan kon ik het echt vergeten. Nu kan ik er een soort van aan blijven rijden.
Voerig jaar durfde ik ook echt niet alleen naar buiten met haar, en dan bij voorkeur stappen. Nu galopperen we lekker over het strand.

En dan opeens, zondag, is het juryhokje weer doodeng. Ze blijven nieuwe dingen verzinnen, zullen er nooit in berusten.

kara
Berichten: 973
Geregistreerd: 12-08-03
Woonplaats: Borculo

Re: Adelin tijdens les (Tuschinski x 00Seven)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 11:46

Die van mij, kan als ze 2 dagen geen zadel/singel om gehad heeft, doen alsof ze niet zadelmak is. Echt heel vervelend

De hoefsmid kan haar nu niet meer achter bekappen. Ze slaat gericht, tja hij heeft haar zeer gedaan toen hij een hoefzweer er uit sneed. En dat neemt ze hem echt kwalijk.

Het is wel een dametje. Maar als ze werkt dieselt ze door, geen werk is te zwaar. Alleen een moeilijke mond, zeg maar trekbek,zo stug

Utixo

Berichten: 6579
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Monster

Re: Adelin tijdens les (Tuschinski x 00Seven)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-20 12:44

Dat heeft Adelin gelukkig niet.
Wat ze wel heeft, een paar maanden geleden had ze gemest. Ik ruim het op, en terwijl ik terugloop met de schep kijkt ze achterom en raak ik haar met de steel. Heel zielig, maar ik kom er echt niets aan doen. Adelin meende dat ik haar wilde slachten. Dat is goedgekomen, maar ik kan haar op die plek dus niet meer tussen de kettingen zetten, ze gaat gelijk hangen. Iedereen anders kan dat wel, maar ik niet.
Elke andere plek geeft geen problemen.

kara
Berichten: 973
Geregistreerd: 12-08-03
Woonplaats: Borculo

Re: Adelin tijdens les (Tuschinski x 00Seven)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 12:51

Dus wel echt diva gedrag!