Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Weer samen met snorremans Elano genieten!

 
Profiel   

Na een harde val van vorig jaar en een heleboel angst en weinig durven, kan ik nu weer zeggen dat ik weer heerlijk ontspannen kan rijden met Elano. Wát een geweldig dier is hij ook. Hij blijft mij elke keer weer verbazen. Zelfs als hij er super veel zin in heeft blijf ik ontspannen en kan ik er zelfs om lachen. Hij luisterd super braaf, heeft alleen soms wat veel lol. We maken steeds meer kilometers in draf en meters in galop. Ook rijden we af en toe stukjes over de weg. Hij is totaal niet bang voor verkeer, maar hij slingert nog wel eens en dat is niet heel handig op de weg. :D
Ik heb een poosje terug ook een topic over geopend. Voor de nieuwsgierige:
https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1994429

Gister was ik 5 uur opgestaan om een rondje strand te maken. Vandaag kon ik lekker uitslapen en zijn we in de middag gaan rijden. Mijn moeder gevraagd mee te gaan om foto's en filmpjes te maken en dat wilde ze wel weer. Reuze gezellig natuurlijk. Ook voor Elano. Hij durft dan ook zoveel meer als er iemand mee is. :):)

Filmpje van gister:


Filmpje van vandaag:



En nog wat foto's van vandaag:
1.
[ img ]

2.
[ img ]

3.
[ img ]

4.
[ img ]

5.
[ img ]

6.
[ img ]

7.
[ img ]

8.
[ img ]

9.
[ img ]

10.
[ img ]

11.
[ img ]

We zijn ook bezig met afvallen. We zijn er nog niet, maar we komen er wel. Dus alleen maar goed dat we vele kilometers maken. Dit weekend weer 6 uurtjes erop zitten, met max een uurtje rijden per keer. Mijn heupen houden het met dit zadel ook vol. Maar vanwege zijn leeftijd rijd ik niet te lang. Bovendien is wandelen ook super leuk om te doen!
[ img ]

En nog een mooie strand foto van een poosje terug. Tot de volgende keer maar weer! *\o/*
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-20 20:04 



 
Profiel   

Zo wat is hij opgeknapt zeg!!! Echt heel knap gedaan. Zelfs zijn rug is al gespierder en minder hol. Ga zo door!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-20 20:25 



 
Profiel   

Earth schreef
Zo wat is hij opgeknapt zeg!!! Echt heel knap gedaan. Zelfs zijn rug is al gespierder en minder hol. Ga zo door!!


Bedankt! Ik ga zeker door. Vind hij ook helemaal niet erg. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-20 15:02 



 
Profiel   

Wat een leuk grappig leuk paard. MOoie foto's hoor. Wat voor ras is het of is het een kruising zoals ik verwacht? Ik hou van dat soort paarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-20 08:58 



 
Profiel   

pien_2010 schreef
Wat een leuk grappig leuk paard. MOoie foto's hoor. Wat voor ras is het of is het een kruising zoals ik verwacht? Ik hou van dat soort paarden.


Elano is een tinker/Irish cob. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-20 10:05 



 
Profiel   

OK, dat had ik niet verwacht. Dit vind ik een leuke Irish Cob/ tinker. Normaa is het niet mijn ras.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-20 12:05 



 
Profiel   

Dat afvallen is aardig gelukt TS, super! Wat goed dat je weer zo durft, dat is goed te zien op de foto’s :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-20 18:44 



 
Profiel   

pien_2010 schreef
OK, dat had ik niet verwacht. Dit vind ik een leuke Irish Cob/ tinker. Normaa is het niet mijn ras.


Komt vast door het haar wat grotendeels mist. Sokken heeft hij van zichzelf al weinig, manen in een boog i.p.v lang en staart wordt ook altijd met de helft uitgedund. En de vlekken zitten op zijn benen of onder de buik. Maar hij is niet bont. :+


_Carien schreef
Dat afvallen is aardig gelukt TS, super! Wat goed dat je weer zo durft, dat is goed te zien op de foto’s :j

Bedankt! Het is een heerlijk gevoel hoor, weer relaxed kunnen rijden! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-20 07:55 



 
Profiel   

Wat ziet hij er goed uit!
Fijn dat het afvallen zo goed gelukt is. Hij zal zich daardoor ook beter voelen.

Dapper dat je je angst hebt overwonnen en jullie weer samen kunnen genieten! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-20 08:16 



 
Profiel   

Zo die is opgeknapt, zijn rug ook. Goed gedaan
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-20 23:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen