Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 45 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Kaatje ITP

 
Profiel   

Jeetje, wat mooi om die lossigheid te zien in dat tweede filmpje, echt chapeau! _O_ Wat een verschil, gewoon in haar hele lijf. Dat komt vast wel goed :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-20 21:07 



 
Profiel   

Marockje ja ze vond haar niet zo lief maar op de wei durfde ze er niet bij in de buurt te komen.. gek beest :')

@karijn dank je!

@earth Thanks! Ze voelt ook heel anders dan in het begin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-20 22:18 



 
Profiel   

Het is ook wel goed om die twee films naast elkaar te zien want door alle ups en vooral downs, zou je bijna vergeten waar je vandaan komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-20 22:50 



 
Profiel   

Tof dat je toch een topic hebt geopend :j
En jeetje, wat een enorme vooruitgang ten opzichte van toen je haar net had! Jullie hebben al veel hobbels genomen, ook qua gezondheid, nu hopelijk alleen maar een stijgende lijn. Ze laat echt al goede momenten zien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-20 22:55 



 
Profiel   

@ikke ja bizar eigenlijk want keek zelf ook net het filmpje weer voor het eerst en dacht ook van dat ik het toen gedaan heb..

@rene, dank je! Haha de dierenarts kent ons ondertussen al wel :+ hoop dat het nu toch wel een keer voorbij is. (Moet de rekening van afgelopen maand nog krijgen)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-20 22:58 



 
Profiel   

Citaat
@rene, dank je! Haha de dierenarts kent ons ondertussen al wel :+ hoop dat het nu toch wel een keer voorbij is. (Moet de rekening van afgelopen maand nog krijgen)

Dat ken ik ook, mijne heeft me al dubbel zoveel aan medische dingen gekost dan aan weidegang. Maarja ooit gaat dat goedkomen toch :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-20 23:00 



 
Profiel   

MarjanB schreef
@ikke ja bizar eigenlijk want keek zelf ook net het filmpje weer voor het eerst en dacht ook van dat ik het toen gedaan heb..

@rene, dank je! Haha de dierenarts kent ons ondertussen al wel :+ hoop dat het nu toch wel een keer voorbij is. (Moet de rekening van afgelopen maand nog krijgen)

Tja, het is een meid en ze knipperde eens sexy met d'r lange wimpers en Marjanneke was verkocht }:)

Maar het was toch vooral vanaf het eerste moment duidelijk dat je een project kocht waar het risico aan vast zat dat het niet zou lukken. Intussen staat het toch 2-0 voor Marjan versus project.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-20 23:04 



 
Profiel   

Eerst en vooral, je bent moedig :))

Ik zie een prachtige evolutie. Rome is ook niet op een dag gebouwd. En jullie werken rustig in de goeie richting.
Doe zo verder!! +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-20 07:41 



 
Profiel   

@sintara ohhh ik snap je helemaal! Ik had d’r opnieuw kunnen kopen nu.

@ikke, je bent veel te lief! Dank je :)

@webster dank je! Je hebt helemaal gelijk, al wordt ik zelf ook nog wel eens ongeduldig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-20 08:01 



 
Profiel   

Zo Marjan! wat een verschil die filmpjes!

Geeft meer recht aan jullie dan de foto's! op het eerste filmpje is ze echt kort en lijkt ze aan alle kanten vast te zitten en op het 2e filmpje swingt ze over de rug met veel mooiere en rondere beweging.

Zo'n verschil in een jaar tijd, echt top!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-20 08:49 



 
Profiel   

MarjanB schreef
@kletskoek dank je! Je mag altijd komen rijden he!


Moeten echt even afspreken dat ik binnenkort mee ga naar stal :)

Ennuh, uitgelicht! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-20 08:51 



 
Profiel   

Wat een verbetering *\o/* Het eindpunt is nog niet in zicht maar je bent al een eind op de goede weg. Vergeet niet af en toe te bedenken waar je vandaan komt.

Het was gewaagd om haar toen te kopen maar denk dat het hele proces wel erg leerzaam is. :j

Ben benieuwd naar de verder progressie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-20 08:52 



 
Profiel   

MarjanB schreef
@ikke, je bent veel te lief! Dank je :)

Nee, ik ben realistisch. Als jij niet in staat geweest was om dat precaire lijntje van tussen werken en staken goed te bewandelen, had ze nu waarschijnlijk in de frikandellen gezeten.

Ze was (en is) fysiek niet stuk-stuk dus ik wist vanaf het begin dat de kans erin zat. Ik ken meer voorbeelden die goed gekomen zijn, al ging dat evenmin zonder slag of stoot.

Het risico zat 'm erin dat je haar moest gaan overtuigen om het voor jou te gaan doen. Maar ze koos overduidelijk voor je en dan heb je de eerste tien slagen al gewonnen. De rest is dan een kwestie van tijd, geduld en noeste arbeid.

Zie hier het resultaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-20 09:06 



 
Profiel   

@Elisa, bedankt voor het compliment :)

@kletskoekje :D dat is nog eens leuk!

@ fransje dank je! Ik wordt regelmatig nog onzeker over of ik het wel goed doe, vooral omdat veel mensen haar niet kennen vanaf het begin (ben nu 3 keer verhuisd met haar) en op de eerste stal waren ze echt onder de indruk van hoe slecht ze liep.. kreeg ook wel de vraag of het niet beter was om het op te geven.

@ikke ja klopt! Weet nog in het begin dat mensen zeiden ja ze is niet aan het been en jij zit constant te drijven. Tja als ik d’r toen over de zeik gejaagd had was ik verder van huis geweest. Dat is gewoon voelen en uitproberen wanneer je een stapje verder kan gaan. Technisch heb ik eigenlijk nooit leren rijden, heb nooit goed les gehad. Maar heb zoveel geleerd door al die rotbokken en jong spul toen ik nog jong was dat ik nu wel op gevoel beslissingen durf te nemen. Nu op naar het technische :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-20 09:35 



 
Profiel   

*\%/* ik mag weer naar stal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-20 09:53 



 
Profiel   

Jeej *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-20 11:43 



 
Profiel   

Ha gelukkig geen Corona dus!

Ik volg jullie ook in je volgtopic. Super zoals je bezig bent en welke verbeteringen jullie al geboekt hebben!

Als tip, Je geeft aan dat als je haar wat meer bij elkaar wilt rijden en hoger instellen, dat ze dan spanning krijgt en minder ruggebruik. Mij valt op dat jij dan ook meer spanning in je lijf hebt, lijkt te knijpen met je knieën en daardoor meer op de lepel zitten. Is natuurlijk een beetje kip/ei verhaal, als zij minder ruggebruik heeft is het voor jou moeilijker uit te zitten, maar probeer bewust die knieen en bovenbenen los te houden als je van haar ietsje meer vraagt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-20 11:59 



 
Profiel   

Oji dank je! Ik ga eens voelen wat het kip of het ei is :) maar denk dat ik dat stukje even laat tot m’n les.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-20 12:14 



 
Profiel   

Wat gaan jullie goed zeg! Leuk om te zien!
Ik kom snel een keer langs :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-20 21:13 



 
Profiel   

Henkje schreef
Wat gaan jullie goed zeg! Leuk om te zien!
Ik kom snel een keer langs :-)


Leuk gezellig!! :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-20 21:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 45 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen