Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 38 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Dilauria! Van zelf gefokt naar zadelmak

 
Profiel   

webster543 schreef
O:) trouwens niemand opgevallen, dat ze onderlappen aan heeft met Bambi er op? O:)
_O-


Jawel, maar wilde er maar niks over zeggen :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-20 09:25 



 
Profiel   

Oh wat leuk om te zien en wat een knap paard!! Die van mij is nu bijna 3,5 en wordt volgend jaar ingereden. Kan niet wachten! Niet zelf gefokt maar heb hem al wel vanaf een half jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-20 09:59 



 
Profiel   

webster543 schreef
O:) trouwens niemand opgevallen, dat ze onderlappen aan heeft met Bambi er op? O:)
_O-


Ik zie zo goed niet meer gelukkig :') Ook iets met ouderdom en versleten onderdelen ofzo :+

Als ze nu binnenkort gaat springen als een hert, niet klagen hoor :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-20 10:10 



 
Profiel   

Knap! :D

Wat licht werk als 3 jarige is helemaal niet verkeerd, zo worden ze op een rustige manier al wat sterker.

Mijn nu 4 jarige viel vorig jaar nog bijna om toen ik erop ging zitten, die heb ik dus nog een jaar laten staan (wel dus een paar keer opgezeten), zij was er pas dit jaar klaar voor om wat licht werk te doen. Ik heb nu een 3 jarige staan die een paar keer per week prima aan kan. Gewoon naar je paard kijken en blijven nadenken, maar ik geloof dat TS dat heel goed doet! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-20 10:16 



 
Profiel   

Utixo schreef
Wat een fijne pup! Daar ga je een hoop plezier aan beleven!


Dank je wel!! Ik hoop het ook!


Alja schreef
Knap paard.
Maar idd ik zou haar ook veel langer hebben laten staan maar ik kan me voorstellen dat het kriebelt als je zoiets bij huis hebt....
Want volgens mij is ze ook echt net drie?


Oh, zeker. En als alles zo makkelijk gaat, dan is het echt opletten.
Inderderdaad, ze is vandaag 1162 dagen oud :D


DonDon schreef
Oh wat leuk om te zien en wat een knap paard!! Die van mij is nu bijna 3,5 en wordt volgend jaar ingereden. Kan niet wachten! Niet zelf gefokt maar heb hem al wel vanaf een half jaar.


Spannende momenten!! En vooral genieten van al die eerste keren!


Pandora2 schreef
webster543 schreef
O:) trouwens niemand opgevallen, dat ze onderlappen aan heeft met Bambi er op? O:)
_O-


Ik zie zo goed niet meer gelukkig :') Ook iets met ouderdom en versleten onderdelen ofzo :+

Als ze nu binnenkort gaat springen als een hert, niet klagen hoor :=


Zal er aan denken dat het dan min fout was :')


Change3x schreef
Knap! :D

Wat licht werk als 3 jarige is helemaal niet verkeerd, zo worden ze op een rustige manier al wat sterker.

Mijn nu 4 jarige viel vorig jaar nog bijna om toen ik erop ging zitten, die heb ik dus nog een jaar laten staan (wel dus een paar keer opgezeten), zij was er pas dit jaar klaar voor om wat licht werk te doen. Ik heb nu een 3 jarige staan die een paar keer per week prima aan kan. Gewoon naar je paard kijken en blijven nadenken, maar ik geloof dat TS dat heel goed doet! :j


Het buikgevoel en gezond verstand volgen is het beste.
Veel plezier met je jonkies!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-20 10:51 



 
Profiel   

Die 1,72 zou ik verder maar vergeten.
Ze ziet er nog als een slungeltje uit.
Meet dr volgend jaar maar weer eens en dan ook in de breedte :D
Wat een lief paard heb je. Denkt met je mee en vindt alles nog erg moeilijk.
Duits gefokt??(domme vraag)
Stalgenoot van mij heeft ruin van 4 en die is van hetzelfde katoen.
Slungelig groot en Oldenburg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-20 13:30 



 
Profiel   

Ik reageer niet veel op forums. Maar ze is wel super knap. Lekkere slungel. Haha. Ik ben benieuwd naar meer foto’s als ze wat ouder is. Geniet van je eigen gefokte paardje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-20 13:38 



 
Profiel   

Morganlefay schreef
Die 1,72 zou ik verder maar vergeten.
Ze ziet er nog als een slungeltje uit.
Meet dr volgend jaar maar weer eens en dan ook in de breedte :D
Wat een lief paard heb je. Denkt met je mee en vindt alles nog erg moeilijk.
Duits gefokt??(domme vraag)
Stalgenoot van mij heeft ruin van 4 en die is van hetzelfde katoen.
Slungelig groot en Oldenburg.


Inderdaad! Oldenburg ingeschreven. De moeder is Landtinus x donnerhall.


92smartie92 schreef
Ik reageer niet veel op forums. Maar ze is wel super knap. Lekkere slungel. Haha. Ik ben benieuwd naar meer foto’s als ze wat ouder is. Geniet van je eigen gefokte paardje!


Dank je wel! Ik hou bokt zeker op de hoogte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-20 17:25 



 
Profiel   

Wat is ze al prachtig ontwikkeld en inderdaad Wat een lange stelten! Het geluk straalt van jullie af, mooi om te zien.

Een vraagje, misschien vertekend het hoor door haar korte rug, maar ligt het zadel niet erg ver naar voren?/ Op haar schouder?

Heel veel plezier samen en ben benieuwd hoe ze zich verder gaat ontwikkelen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-20 17:41 



 
Profiel   

Weidebloem schreef
Wat is ze al prachtig ontwikkeld en inderdaad Wat een lange stelten! Het geluk straalt van jullie af, mooi om te zien.

Een vraagje, misschien vertekend het hoor door haar korte rug, maar ligt het zadel niet erg ver naar voren?/ Op haar schouder?

Heel veel plezier samen en ben benieuwd hoe ze zich verder gaat ontwikkelen!


Nee, klopt helemaal. Is mij ook opgevallen met de foto’s te zien.
Heb er ondertussen een zadelmaker bij gehad ( :$ :$ :$ ) en er komt een bontje onder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-20 21:32 



 
Profiel   

Wat een tof paard!
Let er wel op dat je aan de voorbenen hoog genoeg door bandageerd, nu zit de bandage halverwege de pees, dat kan drukplekken geven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-20 20:53 



 
Profiel   

Wauw super gaaf! Nou krijg ik echt de kriebels door jou haha!

Toch aantal vraagjes vanaf hoe oud was jij bezig met longeren en Hoelang heb je dat gedaan voor dat je er opging enzo.
Ik heb zelf een 2,5 jarige wou eigenlijk nu beginnen maar het is zo warm dat ik hem toch nog even laat staan hij word in maart 3. Wel een keertje al aan de longe gehad maar pakt dat super snel en goed op dat ik dus bang ben dat ik te snel ga omdat ie het snel oppakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-20 21:11 



 
Profiel   

PSvanLot schreef
Wat een tof paard!
Let er wel op dat je aan de voorbenen hoog genoeg door bandageerd, nu zit de bandage halverwege de pees, dat kan drukplekken geven.


Had ze niet strak genoeg gedaan en zijn wat afgezakt. Gebeurd geen tweede keer hoor.


trysteffy schreef
Wauw super gaaf! Nou krijg ik echt de kriebels door jou haha!

Toch aantal vraagjes vanaf hoe oud was jij bezig met longeren en Hoelang heb je dat gedaan voor dat je er opging enzo.
Ik heb zelf een 2,5 jarige wou eigenlijk nu beginnen maar het is zo warm dat ik hem toch nog even laat staan hij word in maart 3. Wel een keertje al aan de longe gehad maar pakt dat super snel en goed op dat ik dus bang ben dat ik te snel ga omdat ie het snel oppakt.


De eerste keer was ergens eind maart, begin april. Eerst leren stappen en een sukkel drafje.
Eens per week zo ongeveer. In mei-juni heeft ze weer 8 weken stil gestaan.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-20 18:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 38 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen