Summershow Emmercompascuum Speedevents

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nielojram

Berichten: 7800
Geregistreerd: 14-02-02

Re: Summershow Emmercompascuum Speedevents

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 19:05

T'is ook wel een belediging voor de Engelse tak dat TS M2 rijdt.. Dan zou je je paard toch wat beter voor elkaar hebben, ongeacht wat je ermee doet.

Zoals hier gereageerd wordt is alleen maar in het voordeel voor je paard, TS, hou dat in je achterhoofd. We vinden je paard net zo lief als jij.

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 19:55

_Mir schreef:
Zijn de weg gehaalde foto's nog ergens te zien of echt weg?

Ps. buiten dit om.. waarom ga je niet over op formaat paard.
Vind je eigenlijk wel te groot/zwaar voor deze pony.


Denk dat weg=weg.........

Maar in de western rijden natuurlijk hele grote kerels op kleine paardjes. Dus dat mag niet uitmaken. Denk voor mij ooit een mede reden geweest om western te gaan rijden. Was 19 en wilde nog steeds niet van de pony's af. ( maar ik ben 55kg bij 1.68m )


Nielojram schreef:
T'is ook wel een belediging voor de Engelse tak dat TS M2 rijdt.. Dan zou je je paard toch wat beter voor elkaar hebben, ongeacht wat je ermee doet.

Zoals hier gereageerd wordt is alleen maar in het voordeel voor je paard, TS, hou dat in je achterhoofd. We vinden je paard net zo lief als jij.


Ow, dat had ik zelfs gemist. |(

Maar weet je hoevaak ik al mensen heb les gegeven of heb gesproken die zijn overgestapt naar western, omdat ze niet verder kwamen in de dressuur?

En weet je hoeveel mensen ik heb les gegeven die vastlopen in overgang L naar M of het M zelf............??? Mensen hebben geen goede basis, dus lopen er tegenaan en dan is OF het paard niet goed genoeg OF het paard heeft geen zin OF ze vinden het niet leuk meer zelf.

Maar als je in het M start en je denkt dat je remt door naar achteren te hangen en aan de teugels te trekken is het gewoon omdat je echt heeeeeeeeeeel slecht les hebt gehad. Feitelijk kan je er niet eens wat aan doen als je niet beter weet.

Rivendell

Berichten: 6818
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 11:14

Ik vind deze onderdelen sowieso niet erg diervriendelijk. Zo krap draaien met zulke snelheden.

Summerdreams

Berichten: 1271
Geregistreerd: 17-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 11:18

Rivendell schreef:
Ik vind deze onderdelen sowieso niet erg diervriendelijk. Zo krap draaien met zulke snelheden.


Dat is voor een quarter wat snelheid voor een hazewindhond is...

_Mir
Berichten: 1358
Geregistreerd: 01-01-20

Re: Summershow Emmercompascuum Speedevents

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 16:51

Zou het wel knap vinden als je dit zonder hoofdstel zou kunnen.

troi
Berichten: 17004
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 16:54


Em_

Berichten: 2180
Geregistreerd: 05-06-12
Woonplaats: Regio midden NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 17:02


Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 07:46


Sharel
Berichten: 246
Geregistreerd: 30-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 12:54

Rivendell schreef:
Ik vind deze onderdelen sowieso niet erg diervriendelijk. Zo krap draaien met zulke snelheden.


De snelheid komt pas als de techniek er in zit. Ze racen echt niet elke dag zo, het meeste basiswerk is in jog :D