Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Lekker aan de slag met Aik

 
Profiel   

Ik deel eens even een paar trainingsfoto's van vandaag met jullie. Ik ben 2,5 weken geleden aan mijn knie geopereerd en dit was de tweede keer dat ik er weer op zat. Eindelijk na jaren zonder knie-pijn dus wat een verademing! Aik is onze 15-jarige ruin v. Highline x Jetset D en we zijn aan het trainen voor het Z1 of Z2 (lager mogen we niet), ik kijk eerst even thuis aan wat het gaat worden en wanneer we beginnen.

Voor mij is het 14 jaar geleden dat ik heb mee gereden in het Z dus ik moet er even weer een beetje in komen, maar we zijn lekker aan het lessen en ik vind het heerlijk om eindelijk weer eens echt eraan te kunnen rijden, daar geniet ik ontzettend van dus we zien wel waar het schip gaat stranden.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-20 19:41 



 
Profiel   

Wat zijn jullie een leuke combinatie! Het ziet er heel vriendelijk uit.
Fijn dat je nu weer pijnvrij kan rijden, geniet ervan!
Waar heb je je peesbeschermers vandaan? :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-20 20:10 



 
Profiel   

Dank je wel, ja echt heerlijk, wat een verschil met voor de operatie. De beschermers komen van marktplaats.nl . Sorry, ik kan je geen winkel noemen, ik heb het setje niet nieuw gekocht namelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-20 20:30 



 
Profiel   

Gave foto's! Leuk doel om naar toe te werken.

Ps: je mag dispensatie aan vragen bij de knhs! (Om wat klasses lager ingeschaald te worden) Maakt de stap naar wedstrijden kleiner en volgens mij als het goed gaat kun je dan wel versneld weer door stromen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 08:56 



 
Profiel   

Wat een super leuke en spontane combinatie! Ziet er ook nog eens knap uit.
Maar als je al zo lang geen Z meer hebt gereden, dan mag je toch dispensatie aanvragen voor een lagere klasse? Na 10 jaar kan dat namelijk, dat heeft iemand bij ons op stal gedaan met een paard dat zij 10 jaar geleden in de Z2 had gereden, paard was op dat moment L2 en ze mocht in de L2 weer gaan beginnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 12:16 



 
Profiel   

Bedankt! Ja dat klopt hoor, ik heb ook dispensatie aangevraagd en gekregen met mijn jonge paard, zodat ik daarmee in de B mocht beginnen. Inmiddels start ik met haar L1 nu. Ik heb de knhs gevraagd hoe het dan zat als ik deze ruin wou starten, maar aangezien hij z2 geklasseerd is geweest mocht ik hem z1 of z2 starten. Ik denk dat Z1 er wel in moet zitten nu, maar het zal voor mij wel echt wennen zijn omdat ik het zo lang is geleden. We zien het wel. Mocht ik heel hard tegen mezelf aan gaan lopen, dan is dispensatie wel een optie.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-20 12:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen