Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Dressuur in de USA - training met Daisy en Action

 
Profiel   

Hoi Bokkers! :wave:

Tijd voor een foto update uit Amerika, North Carolina. Ik woon hier nu precies een jaar en ik heb de mazzel dat ik een aantal leuke paarden in training heb. :j

In dit topic zien jullie Daisy, een 6 jarige Oldenburg merrie met een heel lief maar ook erg sensibel karakter. Voordat ik met haar begon had ze nog niet zoveel werk in de benen, ze doet het onwijs goed en heeft ook haar eerste wedstrijd al achter de rug! Ik werk met haar voornamelijk aan balans, veel schakelen en vertrouwen krijgen in haar zelf. Ze springt een groene wissel, prima contra galop, basis schouderbinnenwaarts en zo werken we lekker verder.

Action is mijn eigen 15 jarige KWPN’er die ik uit NL heb meegenomen. De hete zomer hier is best wel zwaar voor hem geweest, daarbovenop kreeg hij een kleine blessure waar ik geen risico mee wilde lopen en hem daarom 2,5 maand niet heb gereden. Hij is dus behoorlijk wat vet en spieren verloren, maar ik pak hem nu heel rustig op en dan komt het vanzelf weer terug (gelukkig is het ook wat koeler nu). Hij is echt mijn once in a lifetime paard, hij heeft een gouden karakter <3

In de training maar ook in de omgang met de dieren vind ik respect absoluut het belangrijkst. De paarden moeten het leuk vinden om te werken, ik beloon heel veel en blijf zoveel mogelijk van ze af. Vriendelijk rijden vind ik heel belangrijk dus ik hoop dat dat ook te zien is!

Mochten jullie het leuk vinden mijn avontuur in Amerika te volgen kan je een kijkje nemen op mijn instagram @christinedv_
Ik post vrij veel en deel ook elke dag een paard gerelateerde tip!

Nu tijd voor de foto’s!


[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]


Groetjes vanuit de usa :wave:
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-20 03:50 



 
Profiel   

Daisy staat er goed voor! Ziet er vriendelijk uit ook :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-20 08:14 



 
Profiel   

Wat rij je vriendelijk en wat is het daar prachtig <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-20 08:24 



 
Profiel   

Dat ziet er goed uit! Heel zacht en vriendelijk, fijn rijden voor beide paarden :D Daisy is prachtig zeg!

Ik volg je ook op instagram, super leuk om je leven daar te zien. En wat ben ik jaloers op t heerlijke weer, vanuit dit koude natte kikkerland :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-20 11:38 



 
Profiel   

Wat ziet het er heerlijk uit daar! En je rijdt vriendelijk! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-20 08:33 



 
Profiel   

Dankjewel voor de leuke reacties! <3

@daisydarling: ja het weer is echt heerlijk nu! Lekker in een t-shirt in het zonnetje zonder dat het super heet is (of heel koud :brr: )

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-20 06:06 



 
Profiel   

Wat prachtig! Woon je daar ook bij de paarden of is dit je werk? Ik ben je ook aan het volgen nu op instagram. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-20 18:42 



 
Profiel   

BlueMilk schreef
Wat prachtig! Woon je daar ook bij de paarden of is dit je werk? Ik ben je ook aan het volgen nu op instagram. :)

Ik woon hier niet op het terrein, ik train inderdaad paarden voor mijn werk en geef ook les! We zijn wel langzamerhand op zoek naar een plekje voor onszelf met stallen en een rijbaan :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 02:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen