Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Voorlopig de laatste rij-itp van Groninger Veronia

 
Profiel   

Gelukkig niet om vervelende redenen dat het voorlopig ons laatste rijtopic is, want Veronia gaat over niet al te lange tijd op verlof. In april verwacht ze namelijk haar eerste veulentje en aangezien haar buik aardig begint te groeien, houdt het rijden binnenkort wel op. Voor wie het leuk vindt om haar dracht verder te volgen, is dit haar volgtopic: [KS-MK] Zorgt Veronia voor een vierde generatie in 2021?

Veronia is mijn 5-jarige zelf gefokte Groninger merrie van de hengst Macho Polo. We waren aan het trainen voor de L2, maar omdat we in de afgelopen weken een dipje hebben gehad en daar net weer wat uit klimmen, denk ik niet dat dit debuut er nog voor het veulen aan gaat komen, maar we zullen zien. Gelukkig zijn we de dip aardig te boven en gaat het nu weer de goede kant op. Fijn om op zo'n punt straks af te sluiten en na het veulen weer op te pakken.

Dit weekend hebben we in ieder geval heerlijk genoten van het mooie herfstweekend <3


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]



En haar 190-dagen buikje <3
[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-20 17:57 



 
Profiel   

Ik blijf haar zó leuk vinden <3
Ze krijgt al een mooi buikje :)
Heerlijk genieten samen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-20 18:10 



 
Profiel   

Dank je wel! Ik vind haar buik op foto's nog minder goed te zien dan in het echt. Komt denk ik omdat ze een wat langer modelletje heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-20 07:53 



 
Profiel   

Mooie merrie, ze loopt ook netjes. Ben wel stiekem benieuwd naar haar veulen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-20 20:27 



 
Profiel   

Dank je wel! Nog maar 4,5 maanden geduld tot het veulen mag komen :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-20 12:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen