Wie had ooit verwacht dat jij mij zo veel zou leren

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
josje4

Berichten: 1594
Geregistreerd: 20-07-11
Woonplaats: Wageningen

Wie had ooit verwacht dat jij mij zo veel zou leren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-20 17:55

Na een paar jaar niks geplaatst te hebben en we nu toch wel hele mooie beelden hebben, wordt het weer een keer tijd dat Baie op bokt verschijnt!

1 van onze laatste topics"https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1900071

Waar begin je als je zo veel te vertellen hebt..

Baie (Gribaldi x Kennedy) is al meer dan 8 jaar mijn maatje. We begonnen zonder ambities, het enige wat belangrijk was om het plezier in paardrijden terug te krijgen. En dat is zeker gelukt! Als zenuwachtige beginnelingen begonnen we in de B, bang om te falen. Het ging beter dan verwacht en in 2 jaar tijd reden we in het Z.

Alles ging voorspoedig totdat ik 3,5 jaar geleden last kreeg van mijn gezondheid. Opeens kon ik niet meer pijnvrij rijden, ik verloor het plezier. Ik dacht altijd dat ik met weinig kracht reed maar door mijn gezondheid kreeg ik een flinke spiegel voorgehouden. Opeens had ik het gevoel dat ik duizend kilo in mijn handen had. Het omscholen en omschakelen is een heel lang proces geweest. Meerdere instructeurs hebben mij geholpen maar uiteindelijk heb ik vooral naar mijn eigen gevoel geluisterd. Toen het met mij op een gegeven moment wat beter ging, kwam Baie in de lappenmand..

Onze eerste vier jaar samen hebben we in een raptempo de klasses doorgereden. Maar pas de laatste vier jaar heb ik echt leren paardrijden, leren luisteren naar baie en mijn eigen gevoel. Ik ben eerst gigantisch onderuit gegaan, met alle emoties die daarbij horen. Inmiddels heb ik het gevoel dat Baie en ik nu echt een team zijn. Het rijden gaat zo veel gemakkelijker en inmiddels durf ik weer te dromen en doelen te stellen.

Ik zou zo graag met Baie een keer Grand Prix rijden. We gaan er vol tegenaan, hebben niks te verliezen. Maar, niks moet. En alles wat we nu al bereikt hebben is waanzinnig. Het hele management rondom baie is nu 100%, zij geeft mij alles dus ik moet ervoor zorgen dat ze zichzelf niet voorbij gaat lopen.

Geniet mee van deze prachtige foto's van mijn knappe meisje, 14 jaar oud en ze ziet er beter uit dan ooit <3
Alle beelden zijn gemaakt door Sanna Fotografie

Afbeelding

Mijn allerliefste meisje, wat ben ik jou dankbaar voor wat jij mij allemaal hebt geleerd.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

9 maanden geleden stonden we bij de kliniek, ze durfde niet te zeggen of ze weer kon terug kon komen op niveau. En kijk haar nu! Wat een powerhouse <3
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit is een screenshot van het filmpje, gemaakt door Sanna:
♥️
Afbeelding

En nog een super mooi filmpje. Ja wij rijden Subtop, maar we verliezen onszelf daar niet in. Plezier staat bovenaan.


Meer foto's en video's van Sanna: https://www.instagram.com/sannafotografie/
En voor de mensen die het leuk vinden ons avontuur te volgen, heb ik sinds kort ook een Instagram :+
https://www.instagram.com/lisetdressagelife/

Nog een kleine disclaimer: Is het allemaal perfect? Nee. Ben ik trots? JA! Valt er nog veel te leren? Ja, gelukkig wel! Is mijn slipjas wat te strak geworden? Ja, stomme coronakilo's! :+

:wave: :wave: :wave:

Ps. Dit was 8 jaar geleden:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 27-11-20 23:20, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Overmatige opmaak uit titel verwijderd

NadineBlabla

Berichten: 2151
Geregistreerd: 23-10-11

Re: Wie had ooit verwacht dat jij mij zo veel zou leren ♥️

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 17:58

wat een leuke combi zijn jullie <3 op nog vele mooie jaren!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Re: Wie had ooit verwacht dat jij mij zo veel zou leren ♥️

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 18:02

Wow, bijna niet voor te stellen dat het paard op de foto van 8 jaar geleden dezelfde is!
Ziet er super uit ts! Hopelijk geen gezondheidsproblemen meer voor jullie!

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: Wie had ooit verwacht dat jij mij zo veel zou leren ♥️

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 18:11

Wat een leuk topic :-)

Zie ook het verschil tussen een onbespierde, jeugdige 6 jarige en nu een goed getrainde 14 jarige :-)

Zo te zien (en zo te lezen!) hebben jullie echt een hele weg afgelegd.

Goed gedaan +:)+

xSannee

Berichten: 4347
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Re: Wie had ooit verwacht dat jij mij zo veel zou leren ♥️

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 18:14

De foto's zijn zo mooi geworden Liset <3
Heeft Sanna weer supermooi vastgelegd!

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Re: Wie had ooit verwacht dat jij mij zo veel zou leren ♥️

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 18:26

Wat een prachtige vooruitgang en wat een wijsheid straalt je paard nu uit. Veel geluk samen in de toekomst. :)

josje4

Berichten: 1594
Geregistreerd: 20-07-11
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-20 09:35

Super lieve reacties, dank jullie wel daarvoor <3

@giolli dat vind ik ook, het is een wijsneus ;)

@apple ja het verschil is echt onwijs! Ik ben inmiddels zo gewend aan hoe ze er nu uitziet, dat ik soms vergeet hoe ze ooit begon :p

Felien_Kyra

Berichten: 2088
Geregistreerd: 28-04-08
Woonplaats: Achterhoek

Re: Wie had ooit verwacht dat jij mij zo veel zou leren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 10:21

Wat een knapperd! Ik vind haar zo'n leuk koppie hebben :D

Zou ook niet gauw zeggen dat dit hetzelfde paard is als 8 jaar geleden inderdaad :')

Pantykous

Berichten: 10485
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Wie had ooit verwacht dat jij mij zo veel zou leren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-20 20:23

Wat een powerhouse inderdaad! En wat fijn dat jullie zoveel aan elkaar hebben (gehad). Veel succes richting de GP :j

SannaFotos

Berichten: 285
Geregistreerd: 27-04-17
Woonplaats: ede/bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 01:50

xSannee schreef:
De foto's zijn zo mooi geworden Liset <3
Heeft Sanna weer supermooi vastgelegd!


Super lief dankjewel :)

SannaFotos

Berichten: 285
Geregistreerd: 27-04-17
Woonplaats: ede/bennekom

Re: Wie had ooit verwacht dat jij mij zo veel zou leren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 01:54

Grand prix here she comes. Jullie zijn echt zo'n leuk duo samen, voelde mij vereerd dat ik jullie al 2 keer heb mogen vastleggen. Ene als jullie Grand prix gaan rijden en een fotograaf/videograaf nodig hebt om het vast te leggen you know who to call :D :o

driebergen
Berichten: 1588
Geregistreerd: 22-09-06
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 23:52

Prachtig om te zien hoe ontspannen jullie door de baan gaan en hoe eenvoudig dit lijkt te gaan.
geen geruk en gepluk, rustige teugelvoering en wat een power!
een lust om naar te kijken!