Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Omdat deze topper zijn eigen topic verdiend

 
Profiel   

Hoi allemaal,

Weer een rij-topic van mij. Zo post ik jaren niks en zo heb ik ineens allemaal leuke foto's van mijn paarden die ik leuk vind om te delen :)
Dit keer een topic met mijn 10 jarige ruin. Nouja, mijn paard is het niet meer want hij is namelijk verkocht en vertrekt woensdag naar zijn nieuwe eigenaar.
Ik heb hem als 5 jarige gekocht en eigenlijk alles van/mee geleerd. Samen zijn we ZZL geklasseerd.

Dit paard is echt een once in a lifetime paard voor mij. Zo lief, geduldig, vriendelijk, vrolijk en begripvol. Dit paard heeft mij nooit in de steek gelaten en heeft zo veel geduld gehad met mij.
Echt een heel bijzonder paard <3 .
Gelukkig ziet zijn nieuwe eigenaar deze eigenschappen ook en kan ze niet wachten om hem goed te leren kennen.

Dit zijn wij!
[ img ]

(Foto @ByJeem Fotografie)

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

En een wissel
[ img ]

[ img ]

Appuyement
[ img ]

En voor wie het leuk vindt hier een korte video:


Naast dressuren hebben we ook ontelbaar vaak genoten van heerlijke buitenritjes
[ img ]



[ img ]

En springen vindt hij ook helemaal geweldig! We hebben een hele tijd wekelijks springlessen gevolgd en dat was echt super leuk!

[ img ]

En in onze wedstrijd outfit

[ img ]

[ img ]
(Foto @ByJeem Fotografie)

Bedankt voor het kijken! :wave:



Laatst bijgewerkt door Melissa0304 op 13-09-21 09:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Op verzoek naam fotograaf eruit gehaald

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-21 15:25 



 
Profiel   

Volgens mij moet ik je wel eens hebben zien rijden, aangezien je wedstrijd foto bij mij op stal gemaakt is volgens mij haha. Ziet er vriendelijk uit en je straalt heerlijk <3. Hopelijk gaat de nieuwe eigenaar ney zoveel plezier van hem beleven!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-21 15:39 



 
Profiel   

Mag ik vragen waarom je hem dan hebt verkocht? Ga je weer een jong paard opleiden oid?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-21 15:46 



 
Profiel   

Wat een leukerd! Zoet er heel fijn gereden uit en hopelijk heeft de volgende eigenaar er net zo veel plezier van als jij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-21 15:52 



 
Profiel   

Zo, wat een gaaf paard! Het ziet er allemaal heel soepel en zo eenvoudig uit, om jaloers op te zijn! _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-21 17:21 



 
Profiel   

Bedankt voor de reacties!

@CRos95, deze foto is gemaakt in Neerijnen :D ik heb daar 2x gestart met hem.
@ikkedus, dat mag je zeker vragen! Ik ben begonnen met het opzetten van een kleinschalige hengsten opfok en heb daarnaast nog 3 andere paarden staan waarvan 2 jonge. Ik ben besloten mijn wedstrijd paarden te verkopen om zo meer tijd te krijgen voor het opzetten van mijn bedrijf en de jonge paarden fijn aan te rijden zodat die deze zomer ook verkocht kunnen worden. Mijn andere paard heb ik vorige jaar al verkocht.
Ik heb ook nog een fulltime baan en paarden die al wat verder opgeleid zijn kosten (voor mij) meer tijd en energie dan een 3 jarige vandaar deze keus.
@Nissima, bedankt voor het compliment! Voor mij is dat ook het doel van de dressuur :D het er simpel uit laten zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-21 19:35 



 
Profiel   

Dat dacht ik al Marlies, leuk :))

Begrijpelijke keus ook, hoop dat het je allemaal gaat lukken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-21 20:34 



 
Profiel   

Wat kan jij fijn sturen zeg. En wat een gaaf paard. Daar gaan zijn nieuwe eigenaren een boel plezier van hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-21 21:37 



 
Profiel   

Ziet er super uit, zo makkelijk en ongedwongen. Erg leuk dier ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-21 09:39 



 
Profiel   

Bedankt allemaal!
Hij is vandaag opgehaald en hopelijk komt hij zondag aan bij zijn nieuwe eigenaresse in Canada :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-21 11:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen