Dressuur clinic met Evitah

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Indi_Vito

Berichten: 2742
Geregistreerd: 06-10-09

Dressuur clinic met Evitah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-21 17:17

Hoi,

Ik zal ons eerst even voorstellen, ik ben marina en rijd sinds zomer 2020 Evitah
Evitah is 1.75 of groter en heel grof gebouwd
Rousseau x Krack C

we komen eigenlijk best van ver.
Ze was heel strak en krom en eigenlijk niet linksom te buigen zonder enorm veel druk.

We zijn dus heel ver terug gegaan naar de basis lang laag en ontspannenheid en zelf de hand opzoeken vanuit achter.
Sinds een maandje ongeveer hebben we eindelijk de juiste aanspanning en ontspanning in hals en mond.

En eigenlijk ben ik gewoon ontzettend trots op waar we nu zijn.
Ik zie en voel een hoop dingen die echt nog beter moeten, voornamelijk hakken uitdrukken, actiever maken en zelf rechtop blijven zitten.

Dit zijn foto's van vandaag we hebben een proefgerichte clinic gereden bij Monique Hoolhorst. We hebben een L2 proefje gelopen en zijn qua training op M niveau.

Ik heb onwijs fijn gereden, alleen miste we de power die ze de ene keer wel heeft en de andere keer niet,deze keer helaas niet.

Ondanks dat hebben we 204,5 punt gereden <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Thanks voor het kijken <3 :D

x_ankieee

Berichten: 1299
Geregistreerd: 23-02-11
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Dressuur clinic met Evitah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 18:04

Wat een knappe merrie. Ik vind het er goed uitzien, fijn dat je lekker hebt gereden! Op dat soort punten mag je trots zijn :D

Indi_Vito

Berichten: 2742
Geregistreerd: 06-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-21 18:34

x_ankieee schreef:
Wat een knappe merrie. Ik vind het er goed uitzien, fijn dat je lekker hebt gereden! Op dat soort punten mag je trots zijn :D


Dankjewel <3

manubres

Berichten: 2778
Geregistreerd: 17-11-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Dressuur clinic met Evitah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 18:59

Dan doe je het goed, als je een paard die zo krom en strak was zo aan het lopen krijgt. Tenminste wat ik kan zien van de foto's ziet het er heel netjes uit!

Indi_Vito

Berichten: 2742
Geregistreerd: 06-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-21 21:01

manubres schreef:
Dan doe je het goed, als je een paard die zo krom en strak was zo aan het lopen krijgt. Tenminste wat ik kan zien van de foto's ziet het er heel netjes uit!


Dankjewel <3 nog zeker niet top maar dat komt wel. Ben er zelf ook 6 jaar uit geweest haha