Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Kallistos birthday present mijn knappe vent aan het werk

 
Profiel   

Hoi medebokkers nadat 6 jaar geleden op mijn verjaardag mijn allereerste eigen gefokte veulen geboren werd kon deze natuurlijk niet anders als blijven. En wat ben ik blij en trots dat deze knappe 6 jarige hengst van Valdez x Tuschinski mijn paard is. Gisteren zijn we onze verjaardag lekker begonnen met een fijne les en heeft onze juf tussendoor nog een paar foto's gemaakt die ik graag wil delen met jullie. We hebben nog genoeg verbeterpunten maar bij elkaar heeft hij nu ongeveer een half jaartje ervaring onder het zadel dus enorm trots hoe goed hij het al doet. Hierbij de foto's hopelijk vinden jullie hem net zo knap als mij

Eerst nog ff een foto van 6 jaar terug
[ img ]

En de les gisteren
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Groetjes Wendy
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 18:18 



 
Profiel   

Wat een gaaf paard!
Begrijp ik het goed dat hij nog maar een half jaar onder het zadel is? Dan ziet het er echt al heel goed uit zeg. Je linkerhand/binnenhand lijkt wel regelmatig wat terug te werken, dat valt me op als aandachtspuntje.
Blijf je regelmatig updaten? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 18:39 



 
Profiel   

Dank je ja klopt hij is 2 jaar terug zadelmak gemaakt daarna lekker een beetje vakantie op de wei en daarna helaas door verschillende redenen niet echt door gepakt en nu sinds maart dus echt aan het werk wat hij echt super op pakt en altijd heel erg meewerkend mee is. Mijn binnenhand zag ik idd ook _-:( zal zeker proberen wat regelmatiger wat te plaatsen

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 18:56 



 
Profiel   

Ohhh wat een superleuk dier zeg!!! Ik vind dat ie af en toe iets meer op lengte mag. Maar ik kan het ook moeilijk beoordelen, ik weet niet zo goed waarom. Maar over het algemeen vind ik m echt heel leuk, ik ben wel benieuwd naar meer foto's en filmpjes. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 19:40 



 
Profiel   

Wat een gaaf dier!!

Hij mag van mij wat meer over de rug lopen en wat losser van voren. Hij ziet er nog wat strak uit. Maar dat komt vanzelf wel goed met wat kilometers maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 19:49 



 
Profiel   

RT-HAW -> RIJ-ITP

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 23:06 



 
Profiel   

Zo wat een gave! Binnenhand is inderdaad een aandachtspuntje, als je daar aan gaat werken zal er vanzelf ook meer lengte komen. Lekker veel km's maken samen nu! Veel plezier met je knappert!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-21 23:17 



 
Profiel   

Ik vind hem nog redelijk kort in zijn lijf. Ik zou ook wel graag wat meer lengte van voren zien waardoor hij ietsjes langer wordt. Hij toont nu wat strak in zijn lijf.

Mooi dier! Lekker dooroefenen en dan komen jullie er zeker wel! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-21 06:30 



 
Profiel   

Wat een mooi en stevig paard! Zo kort nog onder het zadel en wel al zo sterk ogen, dan vergeet je een makkelijk dat het rijden eigenlijk nog heel nieuw voor m is. Lengte zou inderdaad mooi zijn voor de flexibiliteit, maar daar werk je vast naartoe. Lekker achterbeentje ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-21 07:23 



 
Profiel   

Wat een stoere bink heb je daar!!!
Ziet er goed uit, geniet van jullie ritjes en trainingen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 08:21 



 

Jeetje, prachtig paardje. Ziet er goed uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 08:50 



 
Profiel   

Zoo die is knap.. wat een stoer gaaf dier!! Wees er maar trots op en zuinig... <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 10:01 



 
Profiel   

Stoer paard!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 18:46 



 
Profiel   

Wauw! Knapperd zeg! Eentje die heel goed in balans loopt! Blijkbaar van nature omdat hij pas zo kort getraind is. Zorg dat het neusje eruit blijft dan heb je hem echt heel goed voor elkaar. Geniet ervan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-05-21 19:57 



 
Profiel   

dank je wel we zijn idd hard aan het werk om een betere rug gebruik en lengte in de hals te krijgen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-21 07:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen