Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Narcos (Governor x Larix)

 
Profiel   

[ img ]

Hi! :wave:
Leuk dat je kijkt in ons topic! Een maandje geleden maakte ik dit topic aan van Narcos. En vandaag weer een nieuw topic.
Ben super trots hoe deze knappe jongen zich ontwikkeld zowel fysiek als mentaal. Hij wordt iedere dag leuker <3
2 weken geleden heb ik mooie foto's van hem laten maken omdat ik voor hem rustig op zoek ben naar een nieuw huisje. Hij was alleen nergens van onder de indruk :') iets te mak gemaakt de afgelopen 3 jaar hihi.
Zelfs een stuk of 20 motoren die voorbij kwamen met knetterende uitlaten konden hem niet van zijn stuk brengen.
We hebben alles uit de kast proberen te halen om hem enigszins alert te laten kijken maar beter dat dit werd het niet :') Toch super tevreden over het eind resultaat!
En daarnaast nog wat leuke kiekjes van de training vorige week :)

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

En natuurlijk nog wat bewegend beeld:



En tot slot nog zijn super cutie hoofd <3

[ img ]

Bedankt voor het kijken! :wave:
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-21 12:12 



 
Profiel   

Wat een gaaf en braaf dier. Zo fijn bevestigd voor zijn leeftijd. Ik vind hem mooi uitgegroeid ondanks zn jonge leeftijd.

Als ik het geld toch eens had voor een tweede op stalling.
Deze gaat het erg leuk doen in de sport denk ik!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-21 12:15 



 
Profiel   

Super leuk paard! Wat is zijn afstamming?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 10:33 



 
Profiel   

Wat een leuk paard!
Je hebt hem heel netjes voor elkaar zeg, daar gaat iemand een goud paard aan krijgen hoop dat je een fijn huisje kan vinden voor hem!!
Hij heeft zn lieve eerlijke uitstraling heerlijk hoofdje <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 11:33 



 
Profiel   

vosje2010 schreef
Super leuk paard! Wat is zijn afstamming?


Staat bovenaan als titel :D

Governor x Larix

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 11:41 



 
Profiel   

Oh stom zeg, overheen gelezen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 12:57 



 
Profiel   

Och wat een puppy nog. Hij waardeert zich enorm op in het werk, ziet er fijn uit +:)+.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 13:11 



 
Profiel   

Bedankt voor de reacties! Hij ziet er inderdaad echt nog uit als een puppy haha! Maar onder het zadel is het al een stoere bink! Hij heeft altijd al van die zachtaardige kleine oogjes gehad die hem zo schattig maken <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 16:47 



 
Profiel   

xmarliez schreef
Bedankt voor de reacties! Hij ziet er inderdaad echt nog uit als een puppy haha! Maar onder het zadel is het al een stoere bink! Hij heeft altijd al van die zachtaardige kleine oogjes gehad die hem zo schattig maken <3

Hij heeft idd een heel vriendelijke uitstraling <3.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 16:59 



 
Profiel   

Superleuk Marlies! Daar gaat iemand echt een fijn dier aan hebben. Je rijdt hem ook zo handig! Heeft hij nooit stout gedaan? Hij toont echt heel braaf. Vrij simpel dier in draf maar wel fijn galopperen. Lijkt me fijn te rijden ook. Mag nog net wat meer door en aan rechts, dan zal hij de hand ook net wat meer volgen denk ik.
Complimenten hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 17:21 



 
Profiel   

Ja wat is stout. Hij is pas 3 dus van mij mogen ze ook wel gewoon jong zijn en zich zo gedragen. Hij heeft wel wat tijd nodig gehad want had snel last van spanning en trok zn kont er dan onder en ging er vandoor. Maar ook toen al liet hij zich super snel corrigeren door gewoon simpel de volte op te sturen en ‘kaaaalm’ te zeggen. En dan had hij direct weer vertrouwen en konden we weer doorrijden :)

Met op en afstappen hebben we wel even tijd nodig gehad. Hij vond het echt heel spannend maar ook dat is ondertussen heel normaal voor hem. Hij heeft veel vertrouwen nodig en omdat ik hem natuurlijk al vanaf veulen af aan heb heeft hij ook echt vertrouwen in mij. Ik praat veel tegen hem en zo hij ontspant heel makkelijk. Hij heeft mij tot nu toe nog nooit het gevoel gegeven ‘ik ga je er even lekker af knallen’. Hij kan schrikken, hij kan rennen maar hij is altijd stuurbaar en binnen no time weer bij zinnen en dan is het gewoon net doen of je neus bloed en door rijden.
Kortom wat mij betreft een echte 3 jarige die net zadelmak is en nog veel moet leren. Al gaat de progressie op dit moment ontzettend snel voor mij gevoel.

Het is een paard die bevestiging nodig heeft en een consequente ruiter die hem dat geeft. Hij heeft een enorme ‘will to please’ en een bepaalde onzekerheid. Een paard met een klein hartje die je bij de hand moet pakken en zeggen ‘kom we gaan ervoor’.
Hij is gewoon een knappe stoere jongen en van binnen een klein lief hummeltje die nog heel veel moet leren <3
Bedankt voor het compliment <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-21 19:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen