Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 4 [ 97 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Risky een internationale ster

 
Profiel   

En met zo'n lange rit wat krijgt het paard dan tussendoor te eten en te drinken?
Maar ook de ruiter?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 19:13 



 
Profiel   

kyrkelover schreef
Emj_23 schreef
Jeetje wat een lange dag! Nu vind ik het al helemaal knap. Daar moeten ze allebei toch een partijtje gedreven voor zijn.


Nu rijd ik zelf ook endurance en ik kan je vertellen dat er van alles door je heen gaat tijdens zo'n rit.
Van jeetje waar ben ik aan begonnen tot wat een heerlijke rit en prachtige omgeving.
Het is ook totaal niet te vergelijken vind ik met andere disciplines.
Na een x- aantal kilometers is het soms mentaal nog wel zwaarder dan lichamelijk.
Het is echt jij en je paard. Heel moeilijk om uit te leggen ook.


Dit zag ik ook bij de amazone die wij groomden.
Heb je een idee hoe Puck dit ervaren heeft? Ze is nog zooo jong, daar ben ik behoorlijk van onder de indruk, van haar prestatie. Want dat mentale deel heb ik gezien en voor ons grooms was dat niet altijd gemakkelijk ( was sich liebt dass nekt sich) .

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 19:15 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
En met zo'n lange rit wat krijgt het paard dan tussendoor te eten en te drinken?
Maar ook de ruiter?

Risky zijn lievelingskostje is elektrolyten slobber :Y) :Y)
Daar eet hij rustig een flexibele emmer van op verdeeld over de dag.
Daarnaast nemen we meestal luzerne en krachtvoer mee zoals omega mix.
We zetten dan van alles en nog wat klaar en de pony mag dan kiezen wat hij wil eten. Hoofdzaak is dat ze voldoende en goed eten anders komen de darmen stil te liggen met alle gevolgen van dien.
Drinken eigenlijk puur water.

Tja wat eet de ruiter. Ik zelf krijg nooit meer weg dan vitamine sapjes en druiven haha.
Andere eten weer koude pannenkoeken en weer andere schuiven werkelijk alles naar binnen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 19:19 



 
Profiel   

Ik vind het dubbel zo knap dat je op de leeftijd van puck al zo goed een dier aan kunt voelen om dit te presteren. Hoe goed zo’n dier/trainer en begeleiding ook is, het gevoel moet er wel zijn, diep respect voor de jonge dame en Risky ook natuurlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 19:29 



 
Profiel   

Wat een prestatie! Top pony, top management en top ruiter… anders red je dit volgens mij niet. Echt geweldig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 20:18 



 
Profiel   

Risky een ster, maar Puck ook. :)F
Wat een ontzettend knappe prestatie!
Chapeau +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 20:20 



 
Profiel   

bigone schreef
Ik vind het dubbel zo knap dat je op de leeftijd van puck al zo goed een dier aan kunt voelen om dit te presteren. Hoe goed zo’n dier/trainer en begeleiding ook is, het gevoel moet er wel zijn, diep respect voor de jonge dame en Risky ook natuurlijk!


Dat vind ik ook zo knap! Kan menig Olympisch ruiter nog wat van leren..

Echt super knap gedaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 21:05 



 
Profiel   

13 jeetje! Wat knap! Is er iemand die met hun zo’n hele rit mee fietst bijvoorbeeld? Of ziet ze bekende bij de checks tussendoor? Geen verstand van haha! Maar kan me voorstellen voor zo’n jonge meid dat het prettig is om iemand bij te hebben.

Risky is gewoon een topper! In welke discipline je hem ook zet, knallen doet ie altijd geloof ik! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 21:16 



 
Profiel   

Jeetje, wat een prestatie zeg! Wat een fantastisch duo _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 21:20 



 
Profiel   

Wat een mooie prestatie! Ik vind Risky zo'n leuke pony, en dat Puck dit op haar dertiende al doet! +:)+

Ik heb ervaring met dit soort afstanden, maar toen was ik al 30+ en ik had een halve Arabier die 20 cm groter was dan Risky :D

Veel respect voor deze combinatie, ik hoop dat ze het nog lang leuk blijven vinden! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 21:23 



 
Profiel   

Wat een geweldige prestatie, zo veel respect voor Puck!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 21:25 



 
Profiel   

Dank voor dit verhaal, echt leuk om te lezen. Wat een top pony en wat mooi dat jij de pony en Puck al die kansen geeft! Wel erg jammer dat je zelf dan niet mee mag. Maar dit was vast niet de laatste wedstrijd :-)!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 21:51 



 
Profiel   

Wat moet, naast Risky, Puck ook een topconditie hebben! Hoe traint ze daarvoor? :)

Wat een ontzettend gave prestatie en wat een heerlijk verslag om te lezen! Snap helemaal dat je trots bent :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 22:10 



 
Profiel   

Wat knap!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 08:12 



 
Profiel   

Ik kwam toevallig een artikel tegen dit weekend, over deze combinatie. Heb het zelfs aan mijn vriend laten zien, zo onder de indruk was ik.

Gefeliciteerd met de prestatie, het is echt enorm knap!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 08:24 



 
Profiel   

Jeetje wat een avontuur, en wat gaaf! Geweldig om te lezen en wat een prestatie. Super zeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 09:02 



 
Profiel   

Knappe prestatie van een knappe combinatie! *\o/*
We gaan nog veel van Puck horen denk ik :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 09:05 



 
Profiel   

Wat een waanzinnig knappe prestatie zeg! Zo jong, en dan in het buitenland zo'n zware rit rijden.. petje af hoor! En wat is het toch een geweldige pony, het plezier straalt er aan alle kanten vanaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 09:12 



 
Profiel   

Hele knappe prestatie van die 2 zeg! Super om te zien. Leuk filmpje trouwens ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 09:19 



 
Profiel   

Wauw, wat een knappe prestatie van zowel ruiter als pony zeg!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 09:30 



 
Profiel   

Wow wat stoer, mooi om te zien! _/-\o_
En ook de hele tijd een mooie glimlach en fijn de oortjes naar voren <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 12:14 



 
Profiel   

Negerzoen schreef
Wat moet, naast Risky, Puck ook een topconditie hebben! Hoe traint ze daarvoor? :)

Wat een ontzettend gave prestatie en wat een heerlijk verslag om te lezen! Snap helemaal dat je trots bent :)

Voor zover ik weet enkel paardrijden.
Wel 7 dagen per week en soms meerdere per dag.

De volgende CEIJ* wordt overigens alweer uitgestippeld. Het wordt waarschijnlijk of weer een uitstapje naar Duitsland of naar la France.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 12:17 



 
Profiel   

Wauw wat een ontzettend knappe prestatie zeg!! Kanjers. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 13:13 



 
Profiel   

Wat ontzettend leuk om te lezen en te zien. Ik kan me voorstellen dat dit ook vanaf de zijlijn heel veel voldoening geeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-21 23:24 



 
Profiel   

Wat een prestatie van zowel ruiter als pony! Dan moet je management er omheen ook wel helemaal top geregeld zijn. Mooi om te zien dat ze zo fris over de finish komen. Dat moet als eigenaar ook ultiem genieten zijn om je pony zo te zien presteren.
Ik vraag me eigenlijk af of de pony dan op ijzers staat voor zulke dingen? Want dat zijn toch een hoop kilometers bij elkaar.
En wat is die zwarte band rond de hals van de pony?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-21 12:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 4 [ 97 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen