Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 37 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Jillian nu een jaartje ouder, maar ook een stapje verder.

 
Profiel   

Die laatste foto }>

Je hoeft in mijn ogen niet eens uitleg of verantwoording te geven, ik vind het juist verstandig dat je er een elastiek aan hebt gehangen!

Prachtig stel bij elkaar, geniet ervan!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 16:53 



 
Profiel   

Mijn pony loopt ook af en toe bijgezet.
Loopt ie iets meer over de rug, kan t kind fijner zitten, wat ook weer beter is voor de pony.

Ze groeien mooi met elkaar op zo

Vind je paard ook erg aansprekend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 17:00 



 
Profiel   

@Sannum: Sommige hebben die uitleg nodig en ik gun het ze. Het weerhoud mij er in ieder geval niet van om dit te blijven doen. Dankjewel.

Die laatste foto moest er gewoon bij!
Hebben ze weer wat om te bespreken.

@Getup: Jaaa ze zijn superleuk zo! Het is toch nooit goed, wat je ook doet

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 17:15 



 
Profiel   

Wat leuk! En stoer <3 :D

Ik heb je topics nog niet eerder gezien, ik vind het een prachtige combinatie :j En beide paarden vind ik ook echt plaatjes <3

Snap het gezeur niet. Laat mensen gewoon lekker genieten, ts heeft echt wel door wanneer iets veiligs word of niet diervriendelijk ;) Moeders hebben meestal heel goed door wanneer iets onveilig is voor haar kind.
En als het echt onveilig was dan hadden mensen in de buurt er echt wel wat aan gedaan. Dus stop nou maar, het gaat goed.
Ik vind het trouwens super goed dat je je er niks van aantrekt en gewoon door blijft posten. Zeker doen hoor!
Ook al vinden anderen het blijkbaar nodig om iemands geluk naar beneden te trappen en steeds commentaar te leveren, ik geniet er onwijs van. En ik ben zeker niet de enige denk ik!!!
Vooral door blijven gaan hiermee.

En ze hebben het beide naar hun zin!
Ze straalt helemaal op de paardjes, geweldig vind ik het <3 :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 18:16 



 
Profiel   

Ik geniet zeker!

Hij mocht vandaag mee naar school. Dat is toch geweldig!

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 5645846381

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 20:24 



 
Profiel   

Ooh dat is echt super leuk!
Als ik ooit zo was opgehaald :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 20:33 



 
Profiel   

GabberGill schreef
[

En voor de zeurtjes onder ons. Een foto met heerlijk veel stanggebruik.

[ [url=m/sbWU9e.jpg]Afbeelding[/url] ]


:)) :))

Leuke foto's, je dochter kan al goed rijden voor een 6 jarige!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-21 22:32 



 
Profiel   

@appeltje en Lies
Dankjewel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 12:14 



 

lies schreef
GabberGill schreef
[

En voor de zeurtjes onder ons. Een foto met heerlijk veel stanggebruik.

[ [url=m/sbWU9e.jpg]Afbeelding[/url] ]


:)) :))

Leuke foto's, je dochter kan al goed rijden voor een 6 jarige!
Het resultaat als ze van jongs af aan niet anders gewend zijn. :D

Je ziet het in sommige buitenlanden waar mensen niet zo miepig zijn ook: jonge kinderen die gewoon lekker rondhobbelen op van alles en nog wat, en daarmee van jongs af aan al veel meer gevoel (en lef) ontwikkelen dan de gemiddelde volwassene ooit in hun leven zal hebben. := Sterker nog, er zijn mensen die zeggen dat doordat Nederlanders steeds risicomijdender worden, ook met hun kinderen en die kinderen dus steeds meer binnenhouden en minder laten "vallen en opstaan," de motoriek van kinderen zich veel minder goed ontwikkelt. Dan hebben ze misschien een armpje minder gebroken, maar die onderontwikkelde motoriek haal je met een beetje pech nooit meer in.

Ik vind het heerlijke foto's, TS, zo lekker zorgeloos! :D Sta/stond je op Manege Hoogvliet toevallig? Ik denk dat ik de boxen herken op een paar foto's. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 13:57 



 
Profiel   

Heerlijk toch als je als kind al 2 van deze kanjers tot je beschikking hebt om lekker te leren rijden. Die Frits is een dondersteentje, dat zie je zo al, maar die grote doet er niet voor onder zo te zien.

Wel lijkt de bak me wat zwaar, zeker in vergelijking met de relatief korte beentjes van Frits. Worden ze wel mooi gespierd van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 14:11 



 
Profiel   

Maflinger_S schreef
Heerlijk toch als je als kind al 2 van deze kanjers tot je beschikking hebt om lekker te leren rijden. Die Frits is een dondersteentje, dat zie je zo al, maar die grote doet er niet voor onder zo te zien.

Wel lijkt de bak me wat zwaar, zeker in vergelijking met de relatief korte beentjes van Frits. Worden ze wel mooi gespierd van.


Bak was daar net gestort. Ze lopen er dan max 10 min in. Heb toevallig net een discussie dat we er wat aan moeten doen. Hahahhahahha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 19:22 



 
Profiel   

@Mkango

Wij hebben 5 jaar lang op Hoogvliet gestaan. Nu zijn we naar een stal buiten. Veel meer vrijheid en daar doen deze 2 heethoofden het super omdat ze hun ei meer kwijt kunnen.
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Rijden doe ik bij de rhoonse ruiters
[ img ]
[ img ]

Frits zijn oude hobby ook weer opgepakt.
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-21 19:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 37 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen