Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Spartelvijver plezier!

 
Profiel   

Afgelopen zondag hebben we mee gedaan aan een puzzelrit te Elsloo. Het was een prachtige zonnige dag. Eerst wel fris in de bossen. Uiteindelijk kwamen we uit bij de spartelvijver waar één van mijn favoriete fotografe zat :D Heb er 14 nabesteld :+ Foto's door Amanda Melchior. Oftewel bokker l_amanda_l

Opgezadeld en wel! Klaar voor de start.
Ik rijd met een leerbit omdat dit lekker zit op buitenrit. Niet teveel om het hoofd :D Ze loopt er ook wel fijn op :))
[ img ]
Aangekomen bij de spartelvijver. En uhm. Ja ze is wat bijzonder :+
[ img ]
Zilver heeft wat watervrees. Als 3 jarige had ze geen problemen met water. Ze ging er zo in. Helaas door een val vertrouwt ze het niet meer. Deze val is heel toevallig gefilmd

Ze durft altijd wel te pootje baden. Maar veel verder dan dat niet. Ze ging er deze zondag zomaar ineens helemaal in!! Wow! Ik ben zo ontzettend trots! Ik kon wel janken :+ Wat rust, vertrouwen en heel veel oefenen al niet kunnen doen
Ze ging eerst grote vriend Otte achterna
[ img ]
Daarna durfde ze alleen!
[ img ]
[ img ]
[ img ]
<3
[ img ]
Spetter pater..
[ img ]
[ img ]
Lopen kan ze wel :))
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Dankjewel lieve Zilver <3 Voor alles :*
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 19:28 



 
Profiel   

Wij waren er ook, was een leuke rit ! Helaas nog geen foto’s gevonden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 19:36 



 
Profiel   

Leuk topic Elina! Knappe Zilver, ze had er helemaal zin in hè! En die val ziet er wel uit als flink schrikken, kan me best voorstellen dat ze er daarna ff geen behoefte meer aan had.. :(:) Ik blijf dat non existente hoofdstel zo cool vinden, zo lekker vrij *\o/*

Letsdunit, de tweede map staat al eventjes online, even in OYPO "deel 2" aanklikken, jullie staan op bladzijde 2 ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 20:43 



 
Profiel   

Mooie foto's, knappe Fries ook!

Ik heb wel een vraag over dat hoofdstel, want hoe zit dat precies? Waar maak je dat vast? Ziet er heel vrij uit, super fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 08:10 



 
Profiel   

Letsdunit schreef
Wij waren er ook, was een leuke rit ! Helaas nog geen foto’s gevonden.

Heb je een PB gestuurd met de link! :)

Yubine schreef
Mooie foto's, knappe Fries ook!

Ik heb wel een vraag over dat hoofdstel, want hoe zit dat precies? Waar maak je dat vast? Ziet er heel vrij uit, super fijn!

Dankje!
Aan het bit zit een riempje. Die maak je vast aan de kaak zeg maar. Niet elk paard vind dat fijn :)

_l_amanda_l_ schreef
Leuk topic Elina! Knappe Zilver, ze had er helemaal zin in hè! En die val ziet er wel uit als flink schrikken, kan me best voorstellen dat ze er daarna ff geen behoefte meer aan had.. :(:) Ik blijf dat non existente hoofdstel zo cool vinden, zo lekker vrij *\o/*

Letsdunit, de tweede map staat al eventjes online, even in OYPO "deel 2" aanklikken, jullie staan op bladzijde 2 ;)

Jaa Zilver vond het helemaal geweldig! Ik heb ook echt genoten! Die val was niet heel fijn. Vooral koud :brr:

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 12:05 



 
Profiel   

Kun je mij ook een link doen met het bit/hoofdstel

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 18:28 



 
Profiel   

simoneval schreef
Kun je mij ook een link doen met het bit/hoofdstel

Dat is vrij makkelijk te vinden via Google :) fra leerbit

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-21 20:07 



 
Profiel   

Wat een knap paard heb je daar! En wat fijn dat ze eindelijk weer het water in durfde :D.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 20:13 



 
Profiel   

Dais_ schreef
Wat een knap paard heb je daar! En wat fijn dat ze eindelijk weer het water in durfde :D.

Dankjewel! Ja ik ben zooo trots op haar! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 17:13 



 
Profiel   

Heeel erg gaaf! :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 20:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen