Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 7 van de 7 [ 159 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Plaats een nieuw onderwerp

Vallen, opstaan en weer doorgaan!

 
Profiel   

Ayasha schreef
poes schreef
Ik denk dat TS gewoon graag stoer schrijft en dat mensen daar over vallen :j

Die bak is wel een ramp

Bokt wordt gewoon hoe langer hoe meer zoals de gehele maatschappij. Alles moet in wol, bubbeltjesplastick en nog wat dons verpakt worden anders is het mis maar zelf mogen ze wel met de botte bijl er doorheen. :+

Het is en blijft fascinerend!

Ik ga het volgende keer nog een keer proberen en dan zeer lief en teder geschreven.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 20:20 



 
Profiel   

Henrike5 schreef
Ik zal alles een beetje negeren kwa discussie maar knap dat ze zo doorzet! En ze zien er heel erg leuk uit samen.
Doet mij denken aan mijn eerste waarbij ik koste wat kost haar wou hebben ondanks alle nadelen en alle volwassen die het niks/gevaarlijk vonden

Het is een heerlijk stel en dat is waarom ik erachter blijf staan. Als ze nou niet genoten samen zou ik dit nooit doen, maar er is teveel lol tussen die 2 om dit niet aan te blijven gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 20:59 



 
Profiel   

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 5645846381

Zoals jullie zien doe ik wel degelijk qat met vele tips.

En gaan ze zeer goed samen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-22 12:03 



 
Profiel   

Ik heb het topic niet gelezen. Misschien val ik in herhaling. Wat ik zie is een dapper meidje dat graag door wil zetten, maar een pony die helemaal niet happy is.

Om haar en zeer zeer zeker je pony te helpen want iedere keer pullen, is iedere keer een ruk in zijn mond, zou ik beginnen om haar een goed zadel te geven dat haar meer houvast geeft.

Ten tweede zou ik een meer ervaren bijrijdertje/lichte volwassene zoeken die het pullen eruit kan rijden.

Ten derde zou ik goede privé-instructie erbij halen.

Als laatste een vraagje, heb je wel eens zonder bit gereden? Pullt hij dan ook? Zo nee, mogelijk moet je dan naar een ander of geen bit kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-22 14:37 



 
Profiel   

ivy_power89 schreef
TS wat reageer jij heftig alsof je op tenen bent getrapt.
Ik heb niet alle 6 pagina's gelezen maar ik kan mij heel goed vinden in de reacties die gegeven worden door andere bokkers.

Ik ben geen moeder, maar een kind van 6 zou ik A never nooit zo bloot stellen aan welke vorm van Social media dan ook en B never nooit op een pony zetten die zo heftig kan zijn.
Dat jij zegt, dat ze nog niet in het ziekenhuis ligt, zegt heel wat, vind ik echt heel bijzonder.
Want het is wachten tot dit wel een keer gebeurd


Eens

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-22 23:00 



 
Profiel   

Ik vind de pony vooral erg braaf die krijgt telkens een klap in zijn mond van haar. Logisch dat hij haar naar voren trekt. Ze heeft nog geen stille handen. De pony probeert vooral heel erg duidelijk te maken dat hij dat getrek in zijn mond niet duldt op het tweede Facebook filmpje. Ik vind het sneu voor zowel je dochter als de pony. Ik zou haar dan ook liever in een zadel zien rijden zodat ze minder hobbelt en daarbij haar handen ook op en neer mee beweegt. Fijn dat jullie daar al mee bezig zijn Ts!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-22 23:09 



 
Profiel   

In een zadel is sowieso ook beter voor de heupjes :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-22 00:23 



 
Profiel   

Even bij gelezen. Je laatste filmpje ziet er al veel beter uit TS. Leuk dat ze zo'n band met hem heeft ook en lekker mag tutten met hem ook. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-22 01:26 



 
Profiel   

Monique1963 schreef
Ik heb het topic niet gelezen. Misschien val ik in herhaling. Wat ik zie is een dapper meidje dat graag door wil zetten, maar een pony die helemaal niet happy is.

Om haar en zeer zeer zeker je pony te helpen want iedere keer pullen, is iedere keer een ruk in zijn mond, zou ik beginnen om haar een goed zadel te geven dat haar meer houvast geeft.

Ten tweede zou ik een meer ervaren bijrijdertje/lichte volwassene zoeken die het pullen eruit kan rijden.

Ten derde zou ik goede privé-instructie erbij halen.

Als laatste een vraagje, heb je wel eens zonder bit gereden? Pullt hij dan ook? Zo nee, mogelijk moet je dan naar een ander of geen bit kijken.



Hij doet het met alles. Bitloos hoofdstel, touwhalster, appelbitje, stangetje, enkelgebroken, dubbelwerkende, met mennen doet hij het.

Hij doet het eigenlijk vooral wanneer hij niet harder dan gewenst mag. Hier ben ik zelf veel mee bezig geweest met dubbele lijnen enz. Hij is het nog niet altijd eens met het tempo, maar het is er redelijk uit nu.

Hij is aardig afgevallen, daarbij pak ik hem zelf heel veel op en hebben we eindelijk niet 1 maar zelfs 2 geschikte zadels!

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 5645846381

Het filmpje niet je dat hij veel makkelijker een prettigere lage houding aanneemt. We zijn er natuurlijk nog steeds niet, maar we zijn al verder dan ooit tevoren.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-22 00:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 7 van de 7 [ 159 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen