Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Langzaam aan naar de Bixie toe rijden!

 
Profiel   

Jill is in augustus 6 geworden en heeft in haar ogen de beste pony van de hele wereld.

Wedstrijdjes, springen, strand en ga zo maar door. Ze heeft nog een heleboel dromen met haar Fritsie!

We doen nu veel spelenderwijs rijden. Veel pionnetjes en ook gewoon een heerlijke stapronde door het bos (bomen aan de maas). Ik heb hem vooral veel aan de dubbele lijnen en voor het grondwerk!



2x Beeldmateriaal:
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 5645846381

https://vm.tiktok.com/ZM8gBbM1p/

En dan nog een paar foto's

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 20:28 



 
Profiel   

Dit was toch een draak van een pony volgens jou zeggen? Ik zie een hele brave pony?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 20:38 



 
Profiel   

Ziet er goed uit TS! Zeker vergeleken met wat je hiervoor postte. Heb je ook een goed zadeltje voor Fritsje? Lijkt me voor hem en voor je dochter een heel stuk fijner.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 20:41 



 
Profiel   

Ziet er goed uit zeg! Ze passen ook netjes bij elkaar <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 20:42 



 
Profiel   

Cinnepin schreef
Dit was toch een draak van een pony volgens jou zeggen? Ik zie een hele brave pony?

Wat een beetje trainen wel niet doet he. Zoals ik vorige keer al zei beschrijf ik hem uit een oude visie vanuit mij. Moet ik niet doen. Ook hij kan veranderen! Daarom doen we het opnieuw om te laten zien wat we wel degelijk bereiken met hem.

Van bijrijdster het ziekenhuis in naar langzaam aan braaf worden. Geloof me hij was niet braaf, maar dat komt wel met de juiste behandeling naar hem toe.


Laatst bijgewerkt door GabberGill op 18-11-21 20:52, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 20:46 



 
Profiel   

HopeMyDay schreef
Ziet er goed uit TS! Zeker vergeleken met wat je hiervoor postte. Heb je ook een goed zadeltje voor Fritsje? Lijkt me voor hem en voor je dochter een heel stuk fijner.

Helaas was de norton het ook niet, maar we gaan door! Net als dat we doorgaan met de ontspanning in hem en haar.

Het begint zijn vruchten af te werpen

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 20:47 



 
Profiel   

RT-HAW -> RIJ-ITP

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 00:21 



 
Profiel   

wat een dapper ruitertje ! Mijn nichtje is haar leeftijd en die geniet ook zo van paarden/pony's. Ik ken niet het hele achtergrond verhaal maar wat ik hier heb gelezen begrijp ik dat de pony met sprongen voor uit is gegaan? Ze zien er in iedergeval super leuk uit samen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-22 21:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen