Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Nog meer herfstpret met Haflingers Roos & Anton

 
Profiel   

Dit weekend echt genoten van een heel paarden weekend samen met mijn bijrijdster Lisa.
Vooral gisteren was echt een cadeautje omdat ook het zonnetje zich de hele dag liet zien. Heerlijk!

Zaterdag hadden we bedacht om naar de waterbak te rijden om zo Roos & Anton te kunnen verlossen van hun modderbenen. Het idee was leuk maar er stond niet zo heel veel water in. Leuk vonden ze het wel. Vooral Roos is van het spetteren en ik moet altijd wel opletten dat ze niet ineens gaat liggen. Dat vind ik in de zomer met 30 graden niet zo erg maar nu liever niet. :+
Toen we terug waren de benen en staart maar gewoon gewassen.
1.[ img ]

2.[ img ]

3.[ img ]

Gisteren liet Roos op de poetsplaats wat koliek klachten zien. Dus zijn we lekker gaan wandelen zodat ze het eruit kon lopen. We hebben zo'n 8 km gewandeld en Lisa was rijdend mee. Na een paar minuten wandelen was Roos alweer helemaal happy dus een goede keus gemaakt om te gaan wandelen.
Ze wilde ook heel erg graag gras eten. Normaal mag ze dat niet van mij. Want als ik dat toe laat dan heb ik trekkende Haflingers en dat is niet de bedoeling. Alleen als wij het zeggen en er echt een pauze voor inlassen mag het.
Maar kan best zijn dat ze al even niet meer had gegeten ivm haar buikpijn. Dus mocht ze onderweg af en toe een paar hapjes nemen.

De afgelopen tijd helaas door omstandigheden geen lange ritten meer gemaakt. Maar nu gaat alles de goede kant op. Kunnen we mooi Roos weer in vorm krijgen. Die is nu aardig ontploft. Mijn ervaring is dat na een paar lange ritten van een uurtje of 3 haar buik helemaal is verdwenen. Dus op naar veel mooie ritten! Roos haat namelijk in de bak rijden en dat is voor ons beide niet leuk :Y)

4.[ img ]

5.[ img ]

6.[ img ]

7.[ img ]

8.[ img ]

9.[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 09:17 



 
Profiel   

Heerlijke foto's weer. Fijn dat Roos door het wandelen van der koliek af kwam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 13:00 



 
Profiel   

Dank je. Ja, zeker weten. Ik had nog Colosan achter de hand maar dat was gelukkig niet nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-11-21 16:57 



 
Profiel   

Leuk dat we in uitgelicht staan! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 15:10 



 
Profiel   

Sure_lee schreef
Dank je. Ja, zeker weten. Ik had nog Colosan achter de hand maar dat was gelukkig niet nodig.


Dat is altijd handig om in huis te hebben.

O leuk uitgelicht
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 16:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen