Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

2021: dream your life, live your dreams

 
Profiel   

Hoi allemaal,

Eigenlijk is het al 2022, maar ik wil jullie toch nog een overzichtje van mijn jaar laten zien :o


Helaas was er de eerste maanden nog een lockdown en dus ook nog geen wedstrijden -O- Wel heel fijn verder kunnen trainen en een paar leuke fotoshoots kunnen doen.

[ img ]

[ img ]


[ img ]


[ img ]

[ img ]

April:
In april eindelijk weer kunnen starten met Hidden Treasure Dadero. Dit was al zes maanden geleden in het L2. Nu hadden we een mooie winstpunt kunnen rijden in het Z1! :)

[ img ]

Mei:
Na enkele wedstrijden in het Z1 werden we geselecteerd voor de regiokampioenschappen. Mijn eerste kampioenschappen tussen de paarden :):) Tevens werden we Z2 startgerechtigd.

[ img ]

Juli:
In juli waren de regiokmapioenschappen. Zonder verwachting heen gegaan en al heel blij dat we er mochten rijden. Uiteindelijk vierde geworden en gekwalificeerd voor de Nederlandse kampioenschappen! *\o/* Ook heb ik mijn opleiding succesvol afgerond en mocht ik blijven werken op de dressuurstal waar ik mijn eindstage had gelopen :D

[ img ]

Augustus
Het NK :)F Helaas veel spanning in de baan en zeker niet kunnen rijden zoals gehoopt. Wel weer een hele mooie ervaring rijker.

[ img ]

September
Tijdens ons Z2 debuut twee fijne proeven kunnen rijden met wat grote fouten. Alsnog 214,5 en 208 punten! +:)+

Oktober
Junioren gestart met Hidden, wat was dit een gave ervaring in de slipjas!
Tevens kwam Mistique bij ons op stal, ik had haar al een aantal keer gereden op werk en mag haar nu ook gaan uitbrengen op wedstrijden.
[ img ]

November
Debbehoeve's Mistique wint de Noord-Holland Cup voor 4 jarige dressuurpaarden met een prachtige score van 87%! <3

[ img ]

Interview Hoefslag:
https://www.dehoefslag.nl/nieuws/dressuur/73982/ines-veldboer-mistique-is-een-fantastisch-paard-

December
Met Debbehoeve's Mistique mooie scores gereden in het L1 van 72 en 74%. Hiermee zijn we geselecteerd voor de indoorkampioenschappen. Nu duimen dat het doorgaat :=

[ img ]

Dit was mijn overizicht van 2021! Als jullie het leuk vinden om mij te blijven volgen kan dit via Instagram, @Ines_Veldboer_Dressage
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 19:36 



 
Profiel   

Prachtige paarden heb je! En wat stel je ze netjes voor! Veel succes in 2022 :D !

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 19:38 



 
Profiel   

xmarliez schreef
Prachtige paarden heb je! En wat stel je ze netjes voor! Veel succes in 2022 :D !


Dank je wel! :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-22 20:22 



 
Profiel   

Mee eens, knappe dieren!

Wat zijn de afstammingen van je paarden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 09:37 



 
Profiel   

Wat een mooie paarden en foto's! Veel succes dit jaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 11:51 



 
Profiel   

Elisa2 schreef
Mee eens, knappe dieren!

Wat zijn de afstammingen van je paarden?

Lady Million vkh, de vos, is een Guardian s x UB40
Hidden is een Johnson x Mister Concorde
Mistique is een Ferdinand x Ampère

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 11:59 



 
Profiel   

Wat een stoere paarden heb je!!
Ik ben nu al benieuwd wat je in 2022 allemaal gaat doen, kun je niet een volgtopic aanmaken?!? ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 15:25 



 
Profiel   

Mooi combinatie ben je met je aparden! Veel succes voor 2022!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 15:34 



 
Profiel   

Super gave paarden! Vond het echt een leuk topic om te bekijken en te lezen! We gaan vast nog meer van je horen.

Wat voor een merk/model zadel ligt er eigenlijk op? Lijkt me dezelfde op de eerste en tweede foto?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-22 17:44 



 
Profiel   

Rivano schreef
Super gave paarden! Vond het echt een leuk topic om te bekijken en te lezen! We gaan vast nog meer van je horen.

Wat voor een merk/model zadel ligt er eigenlijk op? Lijkt me dezelfde op de eerste en tweede foto?

Dank je wel! :o Het is inderdaad hetzelfde zadel. Custom Omni.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 08:37 



 
Profiel   

Ik vind het ook echt prachtige paarden, wat heeft die vos een prachtige uitstraling!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 13:20 



 
Profiel   

Wat een onwijs gave paarden, en wat rijd je vriendelijk!
Vooral Hidden vind ik prachtig.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 13:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen