Een jaar om (niet) te vergeten ...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avalanche

Berichten: 16089
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Een jaar om (niet) te vergeten ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 13:01

Ah leuk, hij staat er relaxed bij :D mooi dat het goed is gegaan, wat een dag ook om te verhuizen zeg.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Een jaar om (niet) te vergeten ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 13:12

Wat een ellendig jaar idd! Je ziet hem elke foto inleveren en dan die ene foto… oef die is van heel ver gekomen. Wat een pech met die twee schuivers en blijkbaar toch ook wel echt wat problemen met het management?

Hopelijk nu weer op de goede weg!

Amado7

Berichten: 10736
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Een jaar om (niet) te vergeten ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 13:53

Wat een rotjaar voor jullie! Op naar een beter jaar, dat gun ik je!

En wat een mooierd. Daar zal je ver mee gaan komen als het allemaal beter mag gaan. :j

Urbiezira

Berichten: 2919
Geregistreerd: 29-05-07
Woonplaats: Rotterdam

Re: Een jaar om (niet) te vergeten ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-22 11:45

Ja, we waren echt met man en macht aan het werken om hem op gewicht te houden, maar het schoot niet op. Liep ook een beetje tegen een muur op op stal, problemen werden niet echt als zodanig erkend, dus het is de juiste keuze geweest om weg te gaan.

Inmiddels ook voor het eerst gereden, en hij deed het alsof het de normaalste zaak van de wereld was. :j Hij is nog steeds erg relaxed en blij op z'n nieuwe plekje! En we hopen inderdaad dat we dit jaar maar eens wat verder mogen komen dan alleen voorzichtig zo veel mogelijk rechtuit revalideren, dat heeft hij prima in z'n mars!

@Mars: Aah ik dacht dat je haar zou kennen van werk! Dan ken je mijn vriend waarschijnlijk niet, haha :') Maar een volgtopic lijkt me een goed idee! Zal eens even gaan puzzelen of ik dat op kan zetten.

BoktVerlaten
Berichten: 433
Geregistreerd: 29-10-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 00:38

Gezellig dat je nu bij ons op stal staat!