Het eerste seizoen van Rêve D'or

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Griffioen

Berichten: 127
Geregistreerd: 21-09-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 18:03

Mooie combi zijn jullie zeg! <3

loez

Berichten: 11072
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 18:11

Donnatella schreef:
Wat is het toch een prachtige merrie! Geniet maar van haar. :)

Ik denk dat ze zo braaf is juist omdat je haar zoveel tijd hebt gegeven om zich thuis te ontwikkelen, zowel fysiek als mentaal. Jullie waren er nu samen klaar voor om op wedstrijd te gaan en dat zie je heel duidelijk op de filmpjes en foto's. Als dat niet zo was, zou het er niet op enkele wedstrijden zo ontspannen uitzien. Zeker niet als Rêve inderdaad eentje is dat NEE zegt als ze het er niet mee eens is :D

Sam heeft een waardige opvolger!


Niets aan toe te voegen! Jij bent zo’n fijn en lief mens! <3 hoe jij met je dieren omgaat is prachtig om te mogen volgen!

Ayasha
Blogger

Berichten: 57945
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-23 00:26

Ninx schreef:
Prachtig!! Erg fijn om te zien :-D

:+:


Griffioen schreef:
Mooie combi zijn jullie zeg! <3

Dankjewel :o


loez schreef:
Donnatella schreef:
Wat is het toch een prachtige merrie! Geniet maar van haar. :)

Ik denk dat ze zo braaf is juist omdat je haar zoveel tijd hebt gegeven om zich thuis te ontwikkelen, zowel fysiek als mentaal. Jullie waren er nu samen klaar voor om op wedstrijd te gaan en dat zie je heel duidelijk op de filmpjes en foto's. Als dat niet zo was, zou het er niet op enkele wedstrijden zo ontspannen uitzien. Zeker niet als Rêve inderdaad eentje is dat NEE zegt als ze het er niet mee eens is :D

Sam heeft een waardige opvolger!


Niets aan toe te voegen! Jij bent zo’n fijn en lief mens! <3 hoe jij met je dieren omgaat is prachtig om te mogen volgen!

Ze is absoluut een waardige opvolger en wellicht meer dan ik verdien. :j haar zoon lijkt vooralsnog nog een schepje bovenop haar will to please te doen en heeft alle fysieke kwaliteiten mee zo ver ik kan zien nu.

Dankjewel voor de super lieve woorden. :o

Helaas zal de wedstrijd in oktober niet door gaan. Joy heeft zich gekwetst wat mij veel stress geeft (en dus ook meer fysieke problemen.). Hij laat zich bizar braaf verzorgen en het lijkt nu de goede kant op te gaan maar de stress heeft zijn tol geëist en zolang hij niet top-fit is blijf ik piekeren en zoeken hoe ik hem kan ondersteunen. Ik had al moeite met trainen maar ze hebben woensdag ook nog eens met mijn medicatie geklooid. :x heb zaterdag aan een lang teugeltje wat balkjes gedraafd en gestapt omdat mijn lijf normaal losser wordt van rijden maar echt trainen lukt nu niet. Dan is het niet fair om haar mee te nemen. Als ik fysiek wat beter ben vraag ik mijn stiefvader nog wel eens om zich op te offeren voor een foto sessie van een thuis training.

Een schat van een bokker heeft, om me op te beuren een prachtige set gekocht die er gewoon om vraagt om op de foto gezet te worden. :+:

En hij past kwa kleur zowel bij Rêve als bij Joy wanneer die aan de bak kan. :+:

Mooie knotjes in haar manen en het maakt niets uit of er een jury zit of niet toch? O:)
Mogelijk doe ik in de winter nog wel een wedstrijd maar ik moet even kijken wat er georganiseerd wordt. Er is wel een reeks die ik altijd al heb willen mee rijden maar die met Sam niet ‘goed’ voelde. Als die terug aan gekondigd wordt kijk ik wel wat mijn lijf, intuïtie en man zeggen. :+

loez

Berichten: 11072
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Het eerste seizoen van Rêve D'or

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 15:10

Wat lief! Ben benieuwd naar de set!
Balen van Joy! Hopelijk knapt ie gauw op!

Ayasha
Blogger

Berichten: 57945
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-23 00:36

Ik plaats ze gewoon hier. We hebben een setje gekregen om ons op te beuren van een lieve bokker en als Rêve haar bikini-body terug heeft dan maak ik haar spik en span zodat deze bokker foto’s van haar en Joy kan maken (dat was haar enige vraag. <3 )

Maar toen ik zag dat ik een broek heb die perfect past kon ik niet wachten. :o :o wilde zo graag weten hoe het haar zou staan. :+: Het zijn geen hoogstandjes want door allerhande omstandigheden hebben we weer wat minder getraind zoals ik al eerder schreef maar ach… Ze is nog steeds bloedmooi. :+:

De sleutel tot het verruimen heb ik nog niet gevonden helaas. In het werk met de balkjes (wat we vooral doen voor de afwisseling en ik laat het haar op sommige foto’s bewust geheel zelf uit zoeken. ) toont ze thans dat ze zat potentieel heeft er voor maar het muntje wil niet vallen. :=
Verder doen we het gewoonlijke. Veel tempowisselingen. Ook wat zijgangen maar geen foto’s daar van deze keer. :+

Nu ze beter galoppeert haal ik haar daar ook wat meer uit haar comfort-zone. Ze begint te begrijpen dat ze meerdere versnellingen heeft in galop. :+ morgen echt eens bellen om weer les te rijden. Wellicht kan Chris het knopje voor de draf verruiming vinden. :=
Foto’s staan door elkaar trouwens. :o

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

loez

Berichten: 11072
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Het eerste seizoen van Rêve D'or

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 12:48

Wauw! <3
Die kleur staat haar geweldig!
Hele fijne foto’s weer ook! Knappe combinatie jullie 2 <3

Mars

Berichten: 33264
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Het eerste seizoen van Rêve D'or

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 13:22

Heel mooi die kleur, staat jullie beiden top!