Lol met je (Belgische) knol

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Freyr
Berichten: 693
Geregistreerd: 20-07-17

Re: Lol met je (Belgische) knol

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-23 22:32

Dit wil je toch voelen! Heel gaaf!

Jokonootje

Berichten: 4853
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-23 17:20

Jokonootje schreef:
MacavityL schreef:
Leuk dier, lol spat er bij jullie vanaf :D

Weet je hoeveel ze weegt met haar “maar” 1,67m?


Ik gok dat ze momenteel rond 900 kilo zit. Laatste keer dat ze gewogen is zat ze op 800 maar ze is wel wat uitgezwaard het laatste anderhalf jaar.

Even corrigeren met een leeftijd van 3 jaar is ze gewogen op 890 kilo. Dus de kans dat ze nu (ruim) boven de 1000kilo zit heel reëel. (Ze is nu 7 jaar)
We rijden dan ook niet voor niks met 2 paards trailers met maar 1 paard erin als we op pad gaan

CoonArt

Berichten: 23292
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Lol met je (Belgische) knol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 18:13

Als zoiets in galop gaat dan schudt de aarde! :) Gave foto's! :)

Monique1963

Berichten: 8645
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: Lol met je (Belgische) knol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 18:02

Wat grappig dat je schrijft dat je merrie zich van tevoren zo op liep te winden. Ik heb ook een koudbloed, comtois trekpaard, dat zich zo kan opwinden. En als je dat tegen iemand zegt, dan zijn ze altijd verbaasd dat een koudbloed trekpaard zich kan opwinden.

Jokonootje

Berichten: 4853
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-23 08:24

Monique1963 schreef:
Wat grappig dat je schrijft dat je merrie zich van tevoren zo op liep te winden. Ik heb ook een koudbloed, comtois trekpaard, dat zich zo kan opwinden. En als je dat tegen iemand zegt, dan zijn ze altijd verbaasd dat een koudbloed trekpaard zich kan opwinden.


Fien staat te dansen en te stuiteren voordat ze de baan op mag. Schreeuwt alles bij elkaar.
Ze is gelukkig momenteel goed te houden in dit soort situaties maar dat heeft wel echt veel inzet gevraagd.
Als puppy paard van 4 jaar oud werd ze regelmatig zo heet dat ze dwars door je heen liep alle hulpen negerend en dan is het wel echt serieus veel paard.
Dat is wel mijn doel geweest om dat eruit te krijgen


Maar zeker als ze zich zo druk maakt staan de mensen te kijken langs de inrijbaan met ogen op steeltjes