Training met James

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HbarcherSiem

Berichten: 76
Geregistreerd: 20-11-17
Woonplaats: LEUSDEN

Training met James

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-23 11:57

Gisteren trainde ik met James!
Afbeelding

En een video:


Memuska

Berichten: 5008
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Belgenland

Re: Training met James

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 12:36

Dit ziet er mij zo tof uit om te doen!
Leuk paard ook

miereneter

Berichten: 2539
Geregistreerd: 25-05-17

Re: Training met James

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 14:39

Fantastisch om te zien weer, zoals jij het doet lijkt het bijna makkelijk. Maar ik weet van handboogschieten dat het al moeilijk is om als beginner zo'n pijl überhaupt correct op de boog te spannen. Gaaf hoor.

James doet het braaf zeg, en bijzondere aftekeningen met zo'n volledig wit hoofd.

pien_2010

Berichten: 43341
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Training met James

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 15:41

Leuk je filmpje en ik heb er meerdere gekeken. Hoe is het afgelopen jaar verlopen Siem. Heb je nog wat gewonnen?
James is een aanwinst heb ik zo het idee. Hij komt zo vreselijk braaf over.

HbarcherSiem

Berichten: 76
Geregistreerd: 20-11-17
Woonplaats: LEUSDEN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-23 16:52

pien_2010 schreef:
Leuk je filmpje en ik heb er meerdere gekeken. Hoe is het afgelopen jaar verlopen Siem. Heb je nog wat gewonnen?
James is een aanwinst heb ik zo het idee. Hij komt zo vreselijk braaf over.



Hoi
Wat leuk van je te horen. Ik heb een wedstrijd gereden in Polen waar ik samen met een aantal van mijn leerlingen was. Die heb ik gewonnen . Eind augustus was ik in Maulde, in het noorden van Frankrijk, met James. Daar hebben ze een Kassai baan (de wedstrijd waar jij was, is van de andere bond, de IHAA). Daar heb ik eerst drie dagen met James op de baan getraind. Hij had nog nooit op een baan gelopen en vond het in het begin heel leuk om snel te gaan. Daarna drie dagen wedstrijd. De eerste dag was ook nog training voor ons. De tweede dag reden we heel hoge punten (daar heb je op YouTube misschien ook een filmpje van gezien), 264.31. Daarmee sta ik nu op nr 5 van de wereldranglijst van hoogst gereden scores ooit https://wfea.world/ranking/?module=resu ... nk_overall en nr 2 van hoogst gereden scores van 2023. Daar ben ik wel super trots op.
Eind november ga ik naar Zuid Afrika om daar samen met Jacques Horn een training te geven en het weekend erna een wedstrijd (IHAA) te rijden.
Verder geef ik nu heel veel training. Nadat ik het EK won ben ik veel in de publiciteit geweest en is de sport bekender geworden in Nederland. Nu nog wachten op de Klokhuis uitzending, is in juli al opgenomen.
Had je gezien dat Chloé in Mongolië wereldkampioen bij de junioren werd?
Groetjes Siem

pien_2010

Berichten: 43341
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Training met James

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-23 17:11

Zo wat fijn dat het zo goed gaat, zowel op wedstrijd gebied als op leerlingen gebied. Dat verdien je. Proficiat!! Zo leuk.

Ik ben niet naar de wedstrijd gegaan dus wist niet dat Cloë wereld kampioen is geworden bij de junioren. Heel leuk voor haar en de familie.

Schuur_

Berichten: 4884
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Training met James

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-23 21:11

Ik heb je bezig gezien op Jacht en Buitenleven, superleuk!

HbarcherSiem

Berichten: 76
Geregistreerd: 20-11-17
Woonplaats: LEUSDEN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-23 17:04

Schuur_ schreef:
Ik heb je bezig gezien op Jacht en Buitenleven, superleuk!


Wat leuk! Er waren toen niet zo heel veel mensen, dat vind ik altijd wel lastig demo-geven maar we hebben er wel een video van gemaakt naderhand: https://youtu.be/H_0O6llMmlg

HbarcherSiem

Berichten: 76
Geregistreerd: 20-11-17
Woonplaats: LEUSDEN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-23 17:05

miereneter schreef:
Fantastisch om te zien weer, zoals jij het doet lijkt het bijna makkelijk. Maar ik weet van handboogschieten dat het al moeilijk is om als beginner zo'n pijl überhaupt correct op de boog te spannen. Gaaf hoor.

James doet het braaf zeg, en bijzondere aftekeningen met zo'n volledig wit hoofd.


Ja James is echt een super gaaf paard!