Project Pablo aan de slalom

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DJZ

Berichten: 3110
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Project Pablo aan de slalom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-23 04:48

Het is alweer even geleden dat ik een topic heb geopend wat betreft de activiteiten met Pablo.
Na het laatste topic, waarbij we best wel onstuimig begin hadden ([RIJ-ITP] Project Pablo: Onstuimig begin, toch ontspannen afgesloten) heb ik een korte pauze ingelast en is de osteopaat langs geweest. Hij had een kleine blokkade in zijn hals, maar verder vond de osteopaat hem soepel en genoot Pablo van zijn behandeling.
Ook is de zadelpasser langs geweest en heb ik een ander zadel aangekocht.

Na die 2 aanpassingen zijn we na 3 weken weer verder gegaan. Ik longeer hem nu een paar minuten in stap en draf links en rechtsom en daarna klim ik in het zadel. Joey de stalruiter (pop) ligt stof te happen in de zadelkamer :P

Een aantal weken geleden heb ik het aangedurfd om hem eens een klein rondje buitenom mee te nemen. We wandelen regelmatig langs de weg en Pablo kijkt nauwelijks ergens naar op of om.

Afbeelding


En verder zijn we bezig (geweest) met het verbeteren van zijn balans en doen we voor de afwisseling lekker slalommen :D




Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


We puzzelen samen lekker verder en zien wel waar we uitkomen :D

Mirjam79

Berichten: 1714
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Noardburgum

Re: Project Pablo aan de slalom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 13:21

Wat zijn jullie lekker ontspannen bezig.

DJZ

Berichten: 3110
Geregistreerd: 30-12-08
Woonplaats: Zevenaar

Re: Project Pablo aan de slalom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-23 21:28

Dank je wel. Dat is echt prioriteit 1 met Pablo en dat gaat nu echt heel goed :D