2023, wát een bijzonder jaar, en mijn gouden paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NikkivanOlst

Berichten: 7829
Geregistreerd: 23-06-08
Woonplaats: Dongen

2023, wát een bijzonder jaar, en mijn gouden paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-23 13:52

2023... wat een bijzonder jaar was dit :+:

Zowel privé, als op paarden gebied... begin dit jaar stopte ik helaas bij een heel fijn baantje ivm inkrimpen van het bedrijf, maar heb ik zelfstandig voor Roofvogels en Uilen gewerkt met het geven van demonstraties op de leukste locaties!

In mei ben ik getrouwt met mijn allerliefste man, wat een geweldige dag was dat, en een grote stap in mijn leven!

Daarnaast ben ik dit jaar voor het eerst sinds 3 jaar weer actief als instructeur, vond het mega spannend, maar heb inmiddels heel veel leuke, fijne lesklanten wie ik mag helpen <3

Samen met hoefwijzer hele leuke demo's op zowel EquiDay als Horse Event mogen geven, over voedselbeloning tijdens het rijden. Supertof om dat samen met Fenna te mogen doen *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

En toen... ging het toch wel weer behoorlijk kriebelen... op een regenachtige dag op mijn huwelijksreis in Spanje, zat ik een beetje over markplaats te scrollen... en daar kwam ik "Goofy" tegen!


Afbeelding

Dit was 1 van zijn verkoop foto's, en ik was meteen verkocht... aan manlief laten zien, en we gingen zodra we terug waren kijken *\o/* alleen, als ik een paard kocht, mocht ik geen 2e hond. :') leek me een prima deal hahaha!

Goofy vond ik alleen geen passende naam, dus al snel was hij omgedoopt tot Aslan, voor mij een veel passendere naam :D

Inmiddels is hij 3 maanden bij me, veel ups en downs, maar we gaan gestaag vooruit... stapje voor stapje, onder 0 begonnen, maar nu bijna op het punt er eens op te klimmen *\o/*


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We willen jullie allemaal een hele fijne kerst en gelukkig nieuw jaar wensen!

Wij hopen in 2024 lekker te gaan knallen :):) de eerste evenementen staan al gepland, Aslan zal ingereden gaan worden, buiten wandelen staat op de planning... nog zoveel leuke dingen en ik kijk er enorm naar uit om weer een paard helemaal vanaf 0 op te gaan leiden :+:


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ps, vind je het leuk om zijn progressie te volgen? We hebben een volgtopic:
[PP] [VOLG] Het leven van Aslan

_Sofie

Berichten: 4432
Geregistreerd: 04-01-09
Woonplaats: Onder de rook van Amsterdam

Re: 2023, wát een bijzonder jaar, en mijn gouden paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 18:48

Wat een gaaf overzicht :j

Henrike5

Berichten: 775
Geregistreerd: 26-02-13

Re: 2023, wát een bijzonder jaar, en mijn gouden paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 19:23

Ik vind zijn naam prachtig en hoop dat hij er eer aan gaat doen maar zo te zien gaat dat wel lukken! Heel veel plezier samen voor 2024

Kabayo

Berichten: 13987
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 21:09

Wat leuk je weer op bokt te zien. Ik zou altijd nog les van je willen (nogsteeds :+ )

Prachtig paard heb je gekocht! Wat voor kleur is hij? Palomino? Op sommige foto's lijkt hij wel champagne :)

NikkivanOlst

Berichten: 7829
Geregistreerd: 23-06-08
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-23 11:13

_Sofie schreef:
Wat een gaaf overzicht :j


Slechts 3 maanden, maar volgend jaar hopelijk gewoon 12 :=


Henrike5 schreef:
Ik vind zijn naam prachtig en hoop dat hij er eer aan gaat doen maar zo te zien gaat dat wel lukken! Heel veel plezier samen voor 2024


We gaan er hard aan werken om de leeuw in hem naar boven te halen *\o/*


Kabayo schreef:
Wat leuk je weer op bokt te zien. Ik zou altijd nog les van je willen (nogsteeds :+ )

Prachtig paard heb je gekocht! Wat voor kleur is hij? Palomino? Op sommige foto's lijkt hij wel champagne :)


Hahaha := je zit zeker heel ver weg? :knuffel:

Volgens de kenners is het een "dunalino"! Dus wildkleur palomino :j een echte palomino is het namelijk niet, heeft aalstreep en wildstrepen op de benen :D

Sonyo
Berichten: 23
Geregistreerd: 07-09-20

Re: 2023, wát een bijzonder jaar, en mijn gouden paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 01:18

Mooie foto’s! Vooral die in de wei en met zijn kerstballen krans.

pressent

Berichten: 2306
Geregistreerd: 09-05-05
Woonplaats: Zanzibar

Re: 2023, wát een bijzonder jaar, en mijn gouden paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 08:56

Wauw wat een knapperd, die kleur idd Heel veel plezier samen !

Elisa2

Berichten: 37192
Geregistreerd: 31-08-04

Re: 2023, wát een bijzonder jaar, en mijn gouden paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 10:06

Prachtige spanjaard heb je daar! Ben benieuwd hoe hij en jullie zich verder gaan ontwikkelen.

gonniee
Berichten: 510
Geregistreerd: 26-04-21

Re: 2023, wát een bijzonder jaar, en mijn gouden paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 14:21

Leuk overzicht en fijn hoe jullie samenwerken! Op een van die mooie locaties heb ik je show met de vogels gezien, Valkenburg. Was genieten, ook voor mijn zoontje!

NikkivanOlst

Berichten: 7829
Geregistreerd: 23-06-08
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-23 22:03

Sonyo schreef:
Mooie foto’s! Vooral die in de wei en met zijn kerstballen krans.


Dankjewel! Ik hoop dat het weer snel een beetje meezit, dan kan ik mijn camera eens mee naar stal nemen, voor nu heb ik bijna alleen maar telefoon foto's :=


pressent schreef:
Wauw wat een knapperd, die kleur idd Heel veel plezier samen !


Dankjewel :D


Elisa2 schreef:
Prachtige spanjaard heb je daar! Ben benieuwd hoe hij en jullie zich verder gaan ontwikkelen.


Spaansen blijven mijn grote liefde :o


gonniee schreef:
Leuk overzicht en fijn hoe jullie samenwerken! Op een van die mooie locaties heb ik je show met de vogels gezien, Valkenburg. Was genieten, ook voor mijn zoontje!


Oh wat leuk zeg! Valkenburg is PRACHTIG alleen zo jammer dat ik daar niet dichtbij kan parkeren... is heel wat heen en weer lopen om alles boven te krijgen daar :')

Coco4life
Berichten: 1217
Geregistreerd: 03-11-22
Woonplaats: Naast de buurman

Re: 2023, wát een bijzonder jaar, en mijn gouden paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 22:30

Leuk zeg!
Aslan is inderdaad een gouden paard, vgm zijn karakter, maar zeker weten zijn vachtkleur! <3

Jenara

Berichten: 1558
Geregistreerd: 30-09-17
Woonplaats: Gent

Re: 2023, wát een bijzonder jaar, en mijn gouden paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 21:04

Wat een knap paard! Superveel succes samen in de toekomst :D
En proficiat nog met je huwelijk! hoeveelste mei was het? ik ben ook getrouwd afgelopen jaar op 13mei :p