Wonderpaardje Phinne onder het zadel!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SjonnieZ

Berichten: 2323
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 23:18

Babootje schreef:
martinev schreef:
@Babootje, ohh ja, dat weet ik ook zeker nog wel. Wat goed om te horen dat dat ook zo fijn is uitgepakt! Soms moet je gewoon ergens voor gaan, en gelukkig is dat in onze gevallen goed afgelopen! Heb je nog wat beeldmateriaal van die van jullie? Ben ook wel heel benieuwd hoe hij is uitgegroeid!


Ja we hebben een topic [PP] Paarden die in 2023 beleerd gaan worden.
Daar houden we elkaar op de hoogte van onze vorderingen met het inrijden van de paardjes. Daar plaatsen we nog wel eens foto's en filmpjes.

Zo was ie

[ [url=m/ZKsict.jpg]Afbeelding[/url] ]

En zo is ie geworden

[ [url=m/MKthQE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het is een paard dat heel vlug/sensibel is. Op de foto stond hij ook in de fastforward mode. We rijden hem nu vooral terug en leren hem dat hij ons tempo moet lopen en niet mag rennen, want dat gaat nogal hard in een 20x60 bak. Hij is op zich wel braaf, maar we merken echt dat het voorjaar is :D :D Hij is heel "aan" op dit moment.


Zo die is ook al zo mooi opgedroogd.. mooi hoor

QueenBeeBee

Berichten: 2317
Geregistreerd: 17-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 16:18

Neon schreef:
Knap dier wat fijn dat jullie nu zo ver zijn :) dat hadden jullie een paar jaar geleden nog niet durven dromen

Ze is mooi geworden <3

Heb je die zwarte ook nog staan? Die zo onwijs hoog kon bokken?


Hahahaha die zwarte is nu van mij *\o/* <3 :D

QueenBeeBee

Berichten: 2317
Geregistreerd: 17-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 16:19

Neon schreef:
Iris82 schreef:
Oeh die kan ik me niet meer herinneren, heb je daar toevallig nog een Bok-foto van? :+



Kijk maar in het zielige phinne topic( in de openingspost staat een link) daar staat een filmpje van het zwarte monster


Hahahaha zo leuk dit te lezen

QueenBeeBee

Berichten: 2317
Geregistreerd: 17-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 16:21

Aaah lieve Phinne! Met recht jullie wonder paard inderdaad. <3

Jemig wat een heftige tijd toen. En wat doet ze het nu uitzonderlijk goed! Snap dat je zo trots bent *\o/* 8-)

Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Re: Wonderpaardje Phinne onder het zadel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-24 17:11

Kan me je topic nog heel goed herinneren, wat is zij door het oog van de naald gegaan... Maar wat een beauty <3
3 vind ik persoonlijk idd nog te jong, maar zo te horen ben je je heel goed bewust van de kwetsbaarheid van een paard op deze leeftijd. Jouw opbouw is zeker heel mooi.

martinev

Berichten: 2586
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: Soest

Re: Wonderpaardje Phinne onder het zadel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-24 20:26

Heel gaaf dier Babootje, hij stijgt bijna op! Kan me wel voorstellen dat je daar je handen aan vol hebt!

Haha leuk dat je reageert QueenBeeBee! Pietje is fantastisch en gelukkig niet die hysterische bokken onder het zadel!

Snap ik Juut, en is ook gewoon helemaal prima! Dank voor je complimenten!

Vandaag weer heerlijk gereden, ondanks dat het hier echt heeeeel hard waait! Voordeel van 24/7 buiten staan is dat wind en wapperende dingen niet nieuw en dus niet eng zijn! *\o/*

Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Re: Wonderpaardje Phinne onder het zadel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-24 19:44

Ja, krijg je hele koele paarden van. 8-) Al kijkt ook mijn pony toch wel op als er ineens een voerbak voorbij komt rollen :=

Sabbientje

Berichten: 4700
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 09:34

Wat is ze knap geworden. Lekker stevig, daar hou ik van. <3

Babootje

Berichten: 26270
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 19:04

martinev schreef:
Heel gaaf dier Babootje, hij stijgt bijna op! Kan me wel voorstellen dat je daar je handen aan vol hebt!

Haha leuk dat je reageert QueenBeeBee! Pietje is fantastisch en gelukkig niet die hysterische bokken onder het zadel!

Snap ik Juut, en is ook gewoon helemaal prima! Dank voor je complimenten!

Vandaag weer heerlijk gereden, ondanks dat het hier echt heeeeel hard waait! Voordeel van 24/7 buiten staan is dat wind en wapperende dingen niet nieuw en dus niet eng zijn! *\o/*



Blijf maar foto's posten hoor. Leuk om de vorderingen te zien. Ik houd echt ook van het type paard dat Phinne is. Ik heb nog een 2e zo'n beetje in dat type. Ik denk dat Phinne wel een stoer paardje wordt.
En wat een mooi plekje sta je. (Jaloers op)

ChantalAM

Berichten: 330
Geregistreerd: 14-04-23
Woonplaats: Lage Vogezen

Re: Wonderpaardje Phinne onder het zadel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 22:52

Net haar ziekte topic gelezen.. .wat hebben jullie in een rollercoaster gezeten... en wat een goede afloop!
Het is ook een hele knappe dame geworden, alhoewel ze dat altijd al geweest is.
Heel veel plezier maar dat gaat wel goed komen zo te zien.

Dido2316

Berichten: 1998
Geregistreerd: 10-01-15
Woonplaats: Schiedam

Re: Wonderpaardje Phinne onder het zadel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 23:19

Phinne! <3 Die kan ik me ook wel herinneren ja! Wat een heerlijk knap paard is dat geworden zeg!