Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 24 van de 500 [ 12493 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

 
Profiel   

lor1_1984 schreef
Ja maar stel je voor dat er iemand anders dezelfde naam heeft. :Y)
Zo heeft een oude kennis van me haar zoon een variant van Yoni als naam gegeven, ik dacht eerst dat het uitgesproken moet worden als Johnnie maar nee.
Leuk ook dat Yoni Sanskriet ofzo is voor vagina. :+

En bedankt, ik vind mijn naam nu ook mooi. :)
Vroeger dacht ik er anders over, wilde ik een normalere naam. :')


Yoni is ook een tampon merk :=
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 07:11 



 
Profiel   

ja doopnamen, altijd lachen.. heb dus 3 namen die ik door moet geven. zolang je binnen nederland blijft geen probleem, maar in het buitenland…

Gister baalmoment, lekker zonnig en wilde in de buitenbaan gaan rijden. was net een beetje losgestapt toen het 7 jarige buurjongentje op zijn mini quad over het aangrenzende aardappelveld ging crossen, op 10 meter van de padocks waardoor alles over de kook ging. Toch maar in de binnenbaan gaan rijden :( geen zin in vliegles.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 10:28 



 
Profiel   

Hier ook drie doopnamen. En eentje is niet "omgezet" (wat ze vaak wel doen) dus ik heb één mannennaam. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 10:41 



 
Profiel   

Toch wel blij dat ik geen kinderen krijg. Er lijkt me niets zo moeilijk als een naam verzinnen voor een kind, want pas als je in die situatie zit merk je aan hoeveel mensen je een hekel hebt hahah :')

Hier hadden de kids van de bovenburen een trampoline in huis staan ofzo, zo klonk het. Super irritant als je nachtdienst hebt gehad :Z

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 11:14 



 
Profiel   

Een trampoline in huis? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 11:16 



 
Profiel   

Ja continue gespring ergens op, gelach en gekwetter. Zal het bed of de bank zijn geweest :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 11:19 



 
Profiel   

Bezem pakken en lekker ouderwets tegen het plafond tikken. }>

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 11:20 



 
Profiel   

Hahah ik doe lekker oordoppen in en weer verder. Hoor ik de kat ook niet mauwen, win-win :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 11:35 



 
Profiel   

Hallo! Mag ik me melden om zo af en toe is mee te kletsen?
In mijn omgeving zijn een aantal vriendinnen en familieleden nu helemaal intoo de kinderen en baby's.
Ondanks ik het kindje van mijn schoonzus best schattig vind heb ik verder gewoon weinig met kinderen.
Ze maken zo veel herrie en rommel := .
Door alle geluiden " zie je wel dat ze leuk zijn" en "je gaat het vanzelf willen" begin ik potverdikkie nog te twijfelen ook.
Misschien zijn ze van jezelf wel anders?
Maar als ik dan 5 minuten later een kind hoor krijsen omdat ze geen tweede nieuw speeltje krijgen gaan mijn nekharen overeind staan en bevriezen mijn eierstokken weer tot onder het vriespunt..

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 12:49 



 
Profiel   

Van jezelf zijn ze zeker anders, het grootste verschil is: je zit er aan vast en ze moeten mee naar huis :P Waar je nichtjes, neefjes, buurkindjes etc na een paar uur weer lekker aan hun ouders mee kunt geven :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 13:37 



 
Profiel   

"Je gaat het vanzelf willen" :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 13:38 



 
Profiel   

Mars schreef
Van jezelf zijn ze zeker anders, het grootste verschil is: je zit er aan vast en ze moeten mee naar huis :P Waar je nichtjes, neefjes, buurkindjes etc na een paar uur weer lekker aan hun ouders mee kunt geven :D

Als ik dan verhalen lees hoe mensen spijt hebben of toch anders zouden kiezen... Dan ben ik blij dat ik niet de proef op de som ga nemen, ondanks dat eigen toch anders is :P.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 13:38 



 
Profiel   

Niobe schreef
"Je gaat het vanzelf willen" :')

Die vanzelf is bij mij nog steeds niet gekomen en ik word 33 :').

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 13:39 



 
Profiel   

Met kerst kreeg mijn schoonmoeder een foto van de kleinkinderen en zei haar partner: daar past die van jullie binnenkort mooi bij.
Gelukkig zei mijn schoonzusje toen gelijk dat we zonder kinderen ook leuk zijn en niet iedereen kinderen wil := .

Wel fijn om te zien/lezen dat er meer mensen het niet zo op kinderen van zichzelf hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 13:59 



 
Profiel   

Niobe schreef
"Je gaat het vanzelf willen" :')

Ja hoor, de wil is/was er wel maar imo moet je verder kijken dan willen. :)
Maarja, zolang men het normaal vindt dat kinderen geboren worden in de meest ongeschikte situaties en fokken bijna verplicht is in de ogen van de maatschappij...
Ik zeg altijd dat welke keuze je ook maakt het prima is, als je het voor jezelf maar duidelijk hebt wat je wil.
Dus wil je kinderen; ga je gang maar zorg aub dat de kinderen het ook goed hebben, zij hebben ook recht op iets meer luxe dan tweedehands kleding, een boterham en blikgroenten ofzo.
Wil je ze niet; ook helemaal prima.
Jouw leven, jouw beslissing.

Ik heb ondanks dat er wel een kinderwens was bewust gekozen in het belang van het kind om ze niet te krijgen.
Gewoon omdat ik een kind niet kon geven wat ze nodig hebben; een stabiele basis.
Wetende dat een kind van mij wsl de pleegzorg in gaat en imo moet je geen kinderen 'nemen' voor de pleegzorg.
Daarnaast speelt erfelijkheid en mijn gezondheid een grote rol.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 14:14 



 
Profiel   

smurffie schreef
Hallo! Mag ik me melden om zo af en toe is mee te kletsen?
In mijn omgeving zijn een aantal vriendinnen en familieleden nu helemaal intoo de kinderen en baby's.
Ondanks ik het kindje van mijn schoonzus best schattig vind heb ik verder gewoon weinig met kinderen.
Ze maken zo veel herrie en rommel := .
Door alle geluiden " zie je wel dat ze leuk zijn" en "je gaat het vanzelf willen" begin ik potverdikkie nog te twijfelen ook.
Misschien zijn ze van jezelf wel anders?
Maar als ik dan 5 minuten later een kind hoor krijsen omdat ze geen tweede nieuw speeltje krijgen gaan mijn nekharen overeind staan en bevriezen mijn eierstokken weer tot onder het vriespunt..


Dat is precies de verwoording van wat ik ook heb. Ben 28. Maar als ik dan erover nadenk dat ik lekker het weekend gewoon voor mezelf en mijn vriend heb. Kan gaan en staan waar ik wil (op huisdieren na dan, maar is toch wel makkelijker), wil ik echt (nog) geen kinderen.

Ik geniet heel erg van dit topic. Ben blij dat andere mensen wel kinderen nemen overigens, iemand moet banketstaaf gezegd toch voor de ouderen van de toekomst zorgen. Maar ben blij dat ze niet bij mij inwonen. }>

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 14:16 



 
Profiel   

Ik vind mijn honden soms al lastig :').

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 14:18 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Ik vind mijn honden soms al lastig :').


Maar als het echt niet meer gaat kunnen die nog naar een asiel. Er is geen kinderasiel voor zo ver ik weet. Aan kinderen zit je vast, ongeacht gedragsproblemen of als ze je huis slopen. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 14:29 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Niobe schreef
"Je gaat het vanzelf willen" :')

Die vanzelf is bij mij nog steeds niet gekomen en ik word 33 :').

Ik ben al 51 en heb nooit de drang gevoeld. Hoe ouder ik word, hoe blijer ik ben dat ik er geen heb!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 14:30 



 
Profiel   

Yipee schreef
_San87_ schreef
Ik vind mijn honden soms al lastig :').


Maar als het echt niet meer gaat kunnen die nog naar een asiel. Er is geen kinderasiel voor zo ver ik weet. Aan kinderen zit je vast, ongeacht gedragsproblemen of als ze je huis slopen. :D

En je kunt de meeste honden prima een paar uur alleen thuis laten, met kinderen onder de 10-12 wordt dat toch wat moeilijker. :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 14:32 



 

Shaggy09 schreef
Een trampoline in huis? :+
Omg, breng me niet op ideeën! :')
Een van mijn neven en zijn vrouw hebben ook geen kinderen, en die hebben in de extra slaapkamer in hun huis een sauna laten bouwen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 14:39 



 
Profiel   

Yipee schreef
_San87_ schreef
Ik vind mijn honden soms al lastig :').


Maar als het echt niet meer gaat kunnen die nog naar een asiel. Er is geen kinderasiel voor zo ver ik weet. Aan kinderen zit je vast, ongeacht gedragsproblemen of als ze je huis slopen. :D

Ja, je zit er niet voor de rest van je leven aan vast, inderdaad :P.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 15:01 



 
Profiel   

Ik heb een supertoffe jas gekocht 8-). Geen kinderen, dus kan alles lekker aan mezelf en vriendlief uitgeven :7.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 15:10 



 
Profiel   

Ik kwam weer eens een leuk artikel tegen :D

https://nieuwspaal.nl/na-de-scheiding-k ... -het-huis/

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 17:52 



 
Profiel   

Las vanochtend een artikel in de NRC over grootouders, oppassen en alle drama's die daarbij horen. Dat er nu dus ook gewoon al coaches zijn voor die grootouders om te leren hoe om te gaan met (te) veel oppassen, verschillende opvoedkundige stijlen en verwachtingsmanagement.

Djeeeeez.

Mijn opa en oma waren niet meer dan dat, opa en oma. Pasten zeer sporadisch op, waren er vooral voor de leuk en bemoeiden zich zeker niet met onze opvoeding.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 17:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 24 van de 500 [ 12493 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen