Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33105
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 14:07

Gecondoleerd Marcella :knuffel:

Grr net gebeld door de opleiding dat ik ( in elk geval) de eerste 2 bijeenkomsten in de klas naar Amsterdam moet.
Ik heb een enorme hekel aan die stad en daarnaast als ik met de auto ga kost het mij minstens 3 euro per uur ( van 10 tot 16 x 2)...Als het al lukt om daar te parkeren... dusss ga ik met de trein gok ik * zucht*

Nu maar duimen dat het hierbij blijft en de rest ‘ gewoon ‘ in Rotterdam gegeven word.

chanicha

Berichten: 12150
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 14:50

Gecondoleerd Marcella!

Nymbous
Berichten: 1134
Geregistreerd: 26-09-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 15:29

Dat na al weken en meerdere rondes medicatie, de miskraam (missed abortion) van mijn tweeling gewoon niet op gang komt... Het blijft gewoon zitten waar het zit...

Nu laatste optie maar gebruikt, dus nu wachten op de oproep voor een curretage.

Ik had zo gehoopt dat het eindelijk klaar zou zijn, voel me ook zo ongelofelijk zwanger, want alles gaat gewoon door hormonaal omdat mijn lichaam het in stand houdt. Heel vermoeiend en confronterend de hele tijd :\

cursebreaker

Berichten: 11427
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 15:39

Nymbous schreef:
Dat na al weken en meerdere rondes medicatie, de miskraam (missed abortion) van mijn tweeling gewoon niet op gang komt... Het blijft gewoon zitten waar het zit...

Nu laatste optie maar gebruikt, dus nu wachten op de oproep voor een curretage.

Ik had zo gehoopt dat het eindelijk klaar zou zijn, voel me ook zo ongelofelijk zwanger, want alles gaat gewoon door hormonaal omdat mijn lichaam het in stand houdt. Heel vermoeiend en confronterend de hele tijd :


O wat vreselijk zeg Y;(

Zo heb ik zelf 4 jaar terug 1,5 week lang met een overleden baby'tje rondgelopen. Denkend dat ik gewoon heel erg ziek was tijdens die zwangerschap, maar dat dat dus toch niet normaal was achteraf en toen ik opgenomen werd in het ziekenhuis kwamen ze erachter dat er dus al 1,5 week geen leven meer was. Heb toen ook een curretage gekregen onder narcose, want m'n lichaam regelde het dus ook niet zelf. Kan me wel een beetje voorstellen hoe dit moet zijn nu, jeetje. Hele dikke knuffel en ook al ken ik je verder niet: mijn pb staat open mocht je willen praten :j

luuntje

Berichten: 13969
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 15:47

Nymbous wat heftig.
Heel veel sterkte.

Cursebreaker mijn cocker had woensdag last van hormonen.
Deed alles behalve wat moest.
Tja jammer, volgende les weer beter.

Nymbous
Berichten: 1134
Geregistreerd: 26-09-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 15:54

Cursebreaker, wat vreselijk ook voor jou toen, heel heftig! En lief aanbod, dankjewel <3


Ik was nog niet heel ver, kwamen er bij de 'eerste' echo achter (maar had al wel nog eerder een echo gehad om andere redenen, die gewoon goed was toen), maar zijn nu al bijna 6 weken verder sinds het zien dat het niet goed was, dat vind ik zo slopend, omdat ik me zo zwanger voel, voor niets eigenlijk.

Hopelijk valt de curettage me alles mee!

Luuntje, dankjewel!

En Marcella, gecondoleerd, helemaal vergeten te zeggen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 16:32

Gecondoleerd, Marcella! :knuffel:

Jeetje, Nymbous, wat heftig! Onwijs veel sterkte! :knuffel:

Ineke2 schreef:
Gecondoleerd Marcella :knuffel:

Grr net gebeld door de opleiding dat ik ( in elk geval) de eerste 2 bijeenkomsten in de klas naar Amsterdam moet.
Ik heb een enorme hekel aan die stad en daarnaast als ik met de auto ga kost het mij minstens 3 euro per uur ( van 10 tot 16 x 2)...Als het al lukt om daar te parkeren... dusss ga ik met de trein gok ik * zucht*

Nu maar duimen dat het hierbij blijft en de rest ‘ gewoon ‘ in Rotterdam gegeven word.

Als je naar een P&R gaat, is het een stuk goedkoper. :P



Ik sprong net van een hekje. Terwijl ik door de lucht vloog bedacht ik me dat dat niet zo handig was. M’n knie huilt nu een beetje, en ik ook. Vanbinnen.

Marcella

Berichten: 36709
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 16:35

Gewoon aan het werk zijn en crematie natuurlijk op mijn vrije dag.

Merileth

Berichten: 1117
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 16:45

Marcellis gecondoleerd
Nymbous, sterkte!

Ik ben dus echt zo slecht in ziek zijn he :') . Mijn hele bovenlijf doet zeer, als ik hoest of nies nog wat erger. Vannacht af en toe van ellende geen idee hoe ik moest liggen, nu overdag gaat het wat beter. Je zou zeggen, ziek op bed = het perfecte moment om series/films te kijken, maar dat ben ik na een dag al zat.

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 17:05

Ineke2 schreef:
Gecondoleerd Marcella :knuffel:

Grr net gebeld door de opleiding dat ik ( in elk geval) de eerste 2 bijeenkomsten in de klas naar Amsterdam moet.
Ik heb een enorme hekel aan die stad en daarnaast als ik met de auto ga kost het mij minstens 3 euro per uur ( van 10 tot 16 x 2)...Als het al lukt om daar te parkeren... dusss ga ik met de trein gok ik * zucht*

Nu maar duimen dat het hierbij blijft en de rest ‘ gewoon ‘ in Rotterdam gegeven word.


Probeer parkbee, dan kan je vaak voor 15/20 euro voor de hele dag parkeren. Wel van te voren eventjes reserveren :)

vikawiek

Berichten: 1483
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 17:45

Die Klote mijnDossier van amc/vu. Al tijden niet nodig gehad dus eerst het verkeerde wachtwoord, dan dat weer fout, toen dit weer. Uiteindelijk goed, stuurt tie de code maar niet. Blijkt naar mijn moeder gestuurd te zijn terwijl mijn telefoon in het systeem staat?? Eindelijk die code geregeld, moet ik de meisjesnaam van mijn mijn moeders moeder invullen :o? Heb ik die ooit ingevuld dan? Uiteindelijk zoveel fout dat ik eruit werd gegooid. Krijg ik een mail van het Vu dat ik bij de balie van het ziekenhuis een nieuwe activatiecode kan krijgen. Mijn eerstvolgende afspraak is in december, alle afspraken zijn telefonisch, ik woon 200 km verderop. +:)+
Je mag tegenwoordig ook niet meer direct mailen met je endocrinoloog em psycholoog, juist nu ik een belangrijke vraag heb -O-

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 18:25

De enorme drukte in de Efteling.... Ik denk, lekker op een doordeweekse dag, buiten de vakanties om.... Nou dat dacht half NL volgens mij :( Was echt zo druk...

En al die mensen die de wachtrij regels niet snappen... De borden staan bij de ingang van het park, het staat op de website, het staat in de app, het staat voor de ingang van de wachtrij en het word elke 10 minuten omgeroepen.... En letterlijk NOG bij je in je nek hijgen, ondat ze dan bij jou in het "vak" komen staan, of in het rode deel (wat vrij moet blijven). We hebben in maar 3 attracties niets hoeven zeggen omdat die wel de afstand bewaarden... De andere 10x hebben we de personen achter ons moeten aanspreken.... Ik snap dat je niet elke keer eraan kan bouden (even afgeleid, dus je loopt te ver door, je kan het even niet goed zien, enz..) maar na 10x verplaatsen is het niet meer per ongeluk. Vervolgens nog n grote bek geven ook als je ze vraagt om er rekening mee te houden... ook 1 bijdehandje; nou ik werk in de zorg hoor, ik ben pas nog getest. :+ ja leuk, maar dat staat niet op je voorhoofd + wij kunnen het misschien hebben zonder het te weten en jou nog steeds aansteken. Maar oke :+.

Zo... dat ben ik kwijt....

xPabloBokt

Berichten: 9387
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-20 18:45

Uitstelgedrag. Heb al mijn minitaakjes zonder prioriteit af en de grootste ligt me nog aan te gapen. :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33786
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 18:46

Dat ik zo moe blijf. Hele dag zowat op bed gelegen en ben nog moe. -O-

LiannePuthzy

Berichten: 6959
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 18:49

Dit
Afbeelding

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 19:17

vikawiek schreef:
Die Klote mijnDossier van amc/vu. Al tijden niet nodig gehad dus eerst het verkeerde wachtwoord, dan dat weer fout, toen dit weer. Uiteindelijk goed, stuurt tie de code maar niet. Blijkt naar mijn moeder gestuurd te zijn terwijl mijn telefoon in het systeem staat?? Eindelijk die code geregeld, moet ik de meisjesnaam van mijn mijn moeders moeder invullen :o? Heb ik die ooit ingevuld dan? Uiteindelijk zoveel fout dat ik eruit werd gegooid. Krijg ik een mail van het Vu dat ik bij de balie van het ziekenhuis een nieuwe activatiecode kan krijgen. Mijn eerstvolgende afspraak is in december, alle afspraken zijn telefonisch, ik woon 200 km verderop. +:)+
Je mag tegenwoordig ook niet meer direct mailen met je endocrinoloog em psycholoog, juist nu ik een belangrijke vraag heb -O-

Misschien even bellen en uitleggen? Vragen of ze het willen opsturen. Hopelijk zijn ze coulant.


Aauuutsj Lianne, die voel ik hier. Ook precies op een stiksel lijkt het haast. Misschien even bucas mailen? En anders proberen te maken?


Ik heb me geërgerd aan de mensen bij Ikea. Zowel personeel als klant. Ik probeer echt afstand te houden maar ik ben zo vaak van mijn sokken gelopen. Jongens kom op, “ik ben het niet gewend” gaat niet meer op. Het is inmiddels half september en deze maatregelen zijn er al sinds maart.

wyoming

Berichten: 2502
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 00:59

In slaap gevallen op de bank, 3 uur later wakker geworden, dan bedenken dat de hond nog uit moet en dan nu klaar wakker zijn.

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 03:34

Dat ik wakker ben geworden met honger wat een goed teken is na m’n buikpijn aanval maar dat het nu half 4 is en ik vroeg op moet.

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 05:02

Schoolvakantie + Corona = iedereen thuis ipv op vakantie.
Dus de buren hebben een springkussen in de achtertuin. Hardstikke leuk voor de kinderen die nu de hele buurt bij elkaar schreeuwen. Door dat geschreeuw, slaan alle buurthonden aan, waardoor de baby van de andere buur het nu ook op een krijsen zet.
Hoop maar dat ik niet teveel klanten heb die bellen ipv mailen, geloof niet dat ik iemand kan verstaan door deze kakofonie 8)7

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 06:37

Waarom kan school niet gewoon om een uur of 12 beginnen. Dan kan ik gewoon lekker uitslapen

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33786
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 06:37

Waarom lijkt het alsof ze elke dag de ondergrondse containers legen??? Op dit tijdstip vooral. :O

DiscoDipp

Berichten: 2868
Geregistreerd: 29-09-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 08:13

Dat ik niet weet wat ik moet. Krijg echt de kriebels van mijn werk momenteel, benen helemaal onder de eczeem, ik slaap ontzettend slecht en mijn hele nek zit vast waardoor ik ontzettend hoofdpijn heb steeds. Mijn lijf gooit echt de rem erop maar ik durf het echt niet aan te geven.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 08:16

Kreeg een filmpje door gestuurd van de tiny house serie van Nederland. Die presentator mag wel wat doe aan plaatsnamen uitspreken. Zo moeilijk is die van ons dorp nou ook weer niet

chanicha

Berichten: 12150
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 08:30

Dat ze weer om half acht met bladblazers en een veegwagen door de straat kwamen 8)7
Zo zie je ze nooit en zo komen ze om de paar weken door de straat!
Misschien zien ze niet dat alle blaadjes nog aan de boom hangen!

Valerie93

Berichten: 3133
Geregistreerd: 10-12-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-20 08:53

Honden van de buren die al ruim half uur met zijn 2e aan blaffen zijn...