Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 269 van de 501 [ 12502 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272 ... 501  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

 
Profiel   

2 weken geleden een afspraak verplaatst, omdat ik woensdag niet kan. Geen probleem, zou dan voor 1 keer maandagochtend worden. En dan vanmiddag een appje krijgen dat er al iets anders stond en dat het of 's avonds kan of dinsdag. Ik heb de rest van de dingen om maandagochtend heen gepland.

Dat andere wat er al stond is al een stuk langer bekend dan 1 dag van te voren... als het alleen al afgelopen week doorgegeven was had ik nog kunnen schuiven of dat in ieder geval kunnen proberen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 15:54 



 
Profiel   

Aan dat ik nu pas in de online agenda kijk. En mijn fysica/bio leerkracht zo tof is geweest om morgen 2 toetsen in te plannen |o

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 16:41 



 
Profiel   

Dat ik slecht tegen de zon kan daar baal ik van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 16:44 



 
Profiel   

MyWishMax schreef
2 weken geleden een afspraak verplaatst, omdat ik woensdag niet kan. Geen probleem, zou dan voor 1 keer maandagochtend worden. En dan vanmiddag een appje krijgen dat er al iets anders stond en dat het of 's avonds kan of dinsdag. Ik heb de rest van de dingen om maandagochtend heen gepland.

Dat andere wat er al stond is al een stuk langer bekend dan 1 dag van te voren... als het alleen al afgelopen week doorgegeven was had ik nog kunnen schuiven of dat in ieder geval kunnen proberen.


O dat is echt niet grappig...Jammer dat er zo weinig rekening is gehouden met jou op deze manier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 16:44 



 

Ziggo Go. :x Het beeld blijft de hele tijd vasthangen, of hij buffert. :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 16:51 



 
Profiel   

Mkango schreef
Ziggo Go. :x Het beeld blijft de hele tijd vasthangen, of hij buffert. :roll:

Ik heb nergens last van?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 17:28 



 

nicole_floor schreef
Mkango schreef
Ziggo Go. :x Het beeld blijft de hele tijd vasthangen, of hij buffert. :roll:

Ik heb nergens last van?
Ik nu ook niet meer, maar net bleef hij maar hangen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 17:28 



 
Profiel   

Hier sowieso ziggo problemen haha. Ik heb sinds een paar dagen dat mijn telefoon telkens problemen met de WiFi heeft. Ontvang geen WhatsApp berichten omdat die jiet zo snel kan schakelen tussen WiFi en 4g oid. Begonnen na de update van mediabox van ziggo, maar dat heft niks met WiFi te maken?

Daardoor werkt het casten naar tv ook niet meer, valt elke keer uit, kan apparaten niet vinden en noem maar op. Heel irritant

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 17:31 



 
Profiel   

Stuk kies afgebroken en vulling eruit :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 18:39 



 
Profiel   

Meer dan de helft aan voorbereiding is niet opgeslagen omdat het programma Word niks meer wil opslaan. |(
Dag al mijn werk...

Hij zegt: “ er kan niet worden gecontroleerd of u over voldoende machtigingen beschikt om het bestand te uploaden”

Die melding heb ik nog niet eerder gehad. Wie weet hoe ik dat op kan lossen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 19:53 



 
Profiel   

Kun je de tekst niet kopieeren en in bijvoorbeeld google drive zetten? Dan ben je het iig niet kwijt kwijt.

Vervelend! Melding herken ik niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 19:54 



 
Profiel   

Ik zou ook denken aan control a, control c en Dan eventueel in een mail plakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 20:08 



 
Profiel   

Mijn dure smaak. Zijn er 300 jurkjes op een site. En degene die ik mooi vind is 70 euro. Vind ik best duur voor een afgeprijsd (!!!) zomerjurkje. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 20:40 



 

Mensen die me graag de les lezen. Nee, ik heb geen doctorstitel, maar ik ben heus niet op m'n achterhoofd gevallen. :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 20:41 



 
Profiel   

Britta31 schreef
Stuk kies afgebroken en vulling eruit :(


Zuuuuuurr!!! Dat is echt echt echt rot!
Heb je over het algemeen n minder fijn gebit??


Mijn pony is hyper met rijden.
Eigenlijk met alles! :')

Als ze iets moet doen, nou dan gaat ze er helemaal voor!

Heb verschillende angstige blikken gezien op buitenrit.
En ik stapte alleen maar!! _O-

Tja! Het is gewoon een heethoofd! Sorry!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 20:56 



 
Profiel   

Ik heb een oplossing. Bestand zodra ik maar iets veranderd heb, hem onder een andere bestandsnaam opslaan.
Voor nu moet dat maar zo...

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 21:00 



 
Profiel   

Dat ik morgen anderhalf uur moet rijden voor examens die 3 uur duren. Ik heb alleen niet zo'n zin om weer terug te rijden. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 21:00 



 
Profiel   

Is het geen optie om daarna iets in de buurt te doen?

Mooie wandeling in de stad of in een natuurgebied op de route? Of trakteer jezelf op een nachtje weg na je examen. Kamer met een (bubbelbad) bijvoorbeeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 21:29 



 

Zere knie. Gek word ik ervan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 22:06 



 
Profiel   

Heb zoveel honger dat ik best een bord pasta zou lukken. Maar heb vandaag meer dan genoeg gegeten dus stop met irritant doen maag. Je krijgt niks meer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 22:11 



 
Profiel   

Britta31 schreef
Stuk kies afgebroken en vulling eruit :(


Zooo vervelend dit idd! Heb er ook heel vaak last van... ik durf ook gewoon op die kant niet meer te eten omdat ik bang ben dat het weer afbreekt. Hopelijk kan je het snel laten fixen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 22:12 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Heb zoveel honger dat ik best een bord pasta zou lukken. Maar heb vandaag meer dan genoeg gegeten dus stop met irritant doen maag. Je krijgt niks meer!

Helpt water drinken ook? :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 22:13 



 
Profiel   

Kookaburra schreef
MarlindeRooz schreef
Heb zoveel honger dat ik best een bord pasta zou lukken. Maar heb vandaag meer dan genoeg gegeten dus stop met irritant doen maag. Je krijgt niks meer!

Helpt water drinken ook? :(:)

Ja ga ik ook doen, maar ik moet dan altijd zo vaak plassen. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 22:21 



 
Profiel   

Luxorvalkje schreef
Is het geen optie om daarna iets in de buurt te doen?

Mooie wandeling in de stad of in een natuurgebied op de route? Of trakteer jezelf op een nachtje weg na je examen. Kamer met een (bubbelbad) bijvoorbeeld.

Met een hond wordt een nachtje weg wel lastig, maar even de stad in, klinkt wel als een goed plan. Moet eigenlijk nog even verse thee halen. Moet ik alleen even kijken of dat niet op afspraak moet. O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 22:28 



 
Profiel   

Dat ik verband ben vandaag :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-04-21 22:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 269 van de 501 [ 12502 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 266, 267, 268, 269, 270, 271, 272 ... 501  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen