Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 278 van de 501 [ 12502 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281 ... 501  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

 
Profiel   

Mkango schreef
Dat ik mezelf al vet schuldig voel als ik een keer een wat minder productieve dag heb, maar collega's heb die volgens mij echt helemaal niks uitvoeren. := Projecten die al maanden lopen en waar ze gewoon 0 aan gedaan hebben en zo.


Het kan ook maar zo lijken.
Ik werkte een paar jaar bij een bedrijf en mn collega's grapten altijd dat ik geen flikker uitvoerde.
Toen ik ontslag nam, en ik zelfs al een paar maanden bij een nieuwe werkgever werkte, kwamen ze erachter dat ik een enorm gat had achtergelaten. Ik deed heeeeel vee l meer dan dat ze dachten. Kreeg dus na maanden nog telefoontjes van oud collega's hoe ze dingen moesten doen want ik deed dat altijd zonder dat mensen het doorhadden en ook maar enig idee hadden hoe het moest.

Ik erger me aan mezelf. Wil op vakantie en gewoon helemaal niks doen.
Gelukkig ziet het ernaar uit dat ik gelijk ga krijgen en dat ik in september / oktober veilig op vakantie kan.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 08:51 



 

Rambogirl schreef
Mkango schreef
Dat ik mezelf al vet schuldig voel als ik een keer een wat minder productieve dag heb, maar collega's heb die volgens mij echt helemaal niks uitvoeren. := Projecten die al maanden lopen en waar ze gewoon 0 aan gedaan hebben en zo.


Het kan ook maar zo lijken.
Ik werkte een paar jaar bij een bedrijf en mn collega's grapten altijd dat ik geen flikker uitvoerde.
Toen ik ontslag nam, en ik zelfs al een paar maanden bij een nieuwe werkgever werkte, kwamen ze erachter dat ik een enorm gat had achtergelaten. Ik deed heeeeel vee l meer dan dat ze dachten. Kreeg dus na maanden nog telefoontjes van oud collega's hoe ze dingen moesten doen want ik deed dat altijd zonder dat mensen het doorhadden en ook maar enig idee hadden hoe het moest.

Ik erger me aan mezelf. Wil op vakantie en gewoon helemaal niks doen.
Gelukkig ziet het ernaar uit dat ik gelijk ga krijgen en dat ik in september / oktober veilig op vakantie kan.
Snap ik, maar deze persoon is inmiddels dus weg, waardoor ik een deel van zijn werkzaamheden moet overnemen omdat er verder niemand is die Frans kan, en hij heeft dus echt geen reet gedaan. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 09:27 



 
Profiel   

Mijn zoon moet naar buiten maar dat gaat niet want we zitten in quarantaine. (Iets met een heel druk kind dat nu dus voor de 4de dag binnen zit en zijn energie niet kwijt kan)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 10:02 



 
Profiel   

Stomme DHL (altijd gezeik!!!), waarvan mijn retourzending al 3(!!) weken op het sorteercentrum ligt. Hoe moeilijk is het...

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 10:17 



 
Profiel   

Ongesteld geworden tijdens sportgedeelte revalidatie. Wat een pijn weer, verdomme. |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 10:46 



 
Profiel   

Dank jullie wel. Ik ben gebroken..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 11:12 



 
Profiel   

Mand schreef
Vroeg wakker terwijl ik vandaag vrij ben

Komt omdat je jarig bent en dat extra lang wil zijn
Van harte *\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 11:14 



 
Profiel   

Ik kan het me zo goed voorstellen |( |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 11:14 



 
Profiel   

Alja schreef
Mand schreef
Vroeg wakker terwijl ik vandaag vrij ben

Komt omdat je jarig bent en dat extra lang wil zijn
Van harte *\o/* *\o/*


Haaha dankjewel!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 11:17 



 
Profiel   

Mensen die het verschil niet begrijpen tussen een begrafenis en een bruiloft (m.b.t. aantal gasten).

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 11:18 



 
Profiel   

Nooooooo rijtijd is op.
Moet verplicht een half uur pauze houden voordat ik verder mag rijden.
En ik moet nog maar 20 Minuten rijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 11:25 



 
Profiel   

Zwangere kat die huis onder kots. En eigenlijk geen echte ergenis, maar vind het er altijd zo zielig eruit zien. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 11:29 



 
Profiel   

Dat ik een afspraak bij de tandarts moet maken maar ik ben echt enorm bang voor gaatjes vullen gekregen nadat ik vorige keer 5 spuiten in mijn mond kreeg omdat ik pijn bleef houden tijdens boren. Dus wil die afspraak niet maken maar ik moet wel ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 11:54 



 

Heel veel sterkte, Daks!

En gefeliciteerd, Mand!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 11:56 



 
Profiel   

Hoofdpijn.. Was er net een paar dagen vanaf maar sinds vanochtend weer raak. |o

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 11:59 



 
Profiel   

Daks schreef
Dank jullie wel. Ik ben gebroken..



Sterkte :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 12:32 



 
Profiel   

Ik denk dat ik beter weer in bed kan gaan, sporten wilde voor geen meter, vervolgens wil ik een lekker, goedgevuld eitje maken voor mezelf, dus ben lekker wat groente aan het snijden en PATS mes doormidden. Vervolgens wil ik een eitje in een kommetje doen om een het ei te kloppen, gooi ik alles ernaast en breekt de dooier, alles zat eronder.
En nu moet ik leren voor een toets en ik heb zwaar studie ontwijkend gedrag |o

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 12:44 



 
Profiel   

Gefeliciteerd, Mand!

Wat vervelend dat je steeds hoofdpijn hebt, Captain. Weet je de oorzaak ook of is het willekeurig?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 12:45 



 
Profiel   

Nee heb echt geen idee, is vorige week zondag begonnen en was eigenlijk afgelopen zondag pas voor het eerst weer zonder hoofdpijn. Gisteren weer wat en vanochtend ook weer raak.. Emotioneel wel veel gebeurd de laatste tijd, misschien is het een beetje het opkroppen van emoties ofzo..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 12:48 



 
Profiel   

Heel vervelend. Spanningshoofdpijn van het opkroppen zou idd kunnen... Hoop dat je er snel vanaf komt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 13:21 



 
Profiel   

Nayomie schreef
Dat ik een afspraak bij de tandarts moet maken maar ik ben echt enorm bang voor gaatjes vullen gekregen nadat ik vorige keer 5 spuiten in mijn mond kreeg omdat ik pijn bleef houden tijdens boren. Dus wil die afspraak niet maken maar ik moet wel ;(

Had ik eindelijk de stap gezet om te vragen of ze roesje doen, omdat ze aangeven angstige patiënten te behandelen en op de prijslijst op hun website ook roesje staat aangegeven. Krijg ik als reactie: "helaas voor u, werken wij niet met roesjes". Geen alternatieven aangeboden, geen opties geboden. Niks. Ik zie het ook niet zitten om in volledige paniek in die stoel te gaan zitten en dagen van te voren niks kunnen eten vanwege de angst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 13:33 



 
Profiel   

-O- ik heb gister gras in gezaaid omdat we vandaag regen zouden krijgen....

3x raden wat we niet hebben -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 13:42 



 
Profiel   

Mijn pakket zou gisteren door GLS geleverd worden, en plotseling vandaag...

Tracking zegt tussen 08;30 en 11:30. Wie zit er nu nog steeds te wachten en heeft vrij moeten nemen omdat het een belangrijk pakket is?

:evaw:

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 13:53 



 
Profiel   

Ik moet zo nodig plassen maar een van mijn leerlingen maakt een toets en ik kan niet weg :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 13:58 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Mand *\%/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-21 14:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 278 van de 501 [ 12502 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 275, 276, 277, 278, 279, 280, 281 ... 501  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen