Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 334 van de 501 [ 12502 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337 ... 501  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

 
Profiel   

Helse rugpijn, helemaal kapot, weet niet meer waar ik het zoeken moet ;(
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 23:23 



 
Profiel   

Knieën behoorlijk veel pijn doen met gemene steken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 23:34 



 
Profiel   

"ik wil niks verpesten"

En het steeds opnieuw doen. Ik word er gefrustreerd van en sta op t punt van "please let me hold the door for you". _-:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 23:38 



 
Profiel   

Dat de tumor in mijn oma haar longen haar helemaal slopen... Ik was nu 1 weekje niet langs geweest omdat ik een paar dagen weg was ( voordat mensen denken waarom ga je weg in deze periode , ik was dichtbij en kon zo weer terug naar huis als het moest) en nu viel het zo erg op dat ze mager was geworden! Als je elke dag gaat valt het ook wel op maar toch minder... Nu leek het gelijk heel extreem.

En dat als ze nu al wrijft over haar huid krijgt ze al een blauwe plek of wondjes zo zacht is haar huid aan het worden.

Maar ze was wel goed spraakzaam en vrolijk , we hebben samen tv gekeken en het was best gezellig haast net alsof we nog bij haar thuis waren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-21 23:50 



 
Profiel   

Foaly schreef
Ja inderdaad. Het is volgens mij sowieso bal bij DHL, ik heb laatst ook ruim twee weken gewacht op een pakket. Dat moest wel uit Duitsland komen, maar dan nog -O-

Ik wacht nog tot woensdag, en als er dan geen beweging in zit ga ik er toch maar een berichtje aan wagen :=


Mijn retourzending via DHL staat na 1,5 maand nog steeds op het sorteercentrum.... Is wel al binnen gelukkig, maar heeft wel een maand geduurd :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 00:15 



 
Profiel   

Het nachtbrakers topic niet kunnen vinden als je de halve nacht wakker moet blijven..

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 00:59 



 
Profiel   

Wakker geworden van iets en niet meer kunnen slapen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 03:58 



 
Profiel   

Ook op zondag “ gewoon “ half 7 wakker worden terwijl ik uit kan slapen... maar ben ook nog wakker geworden met keelpijn. Zucht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 06:37 



 
Profiel   

Steeds vaker rugpijn in mijn onderrug wanneer ik wakker word. Gelukkig gisteren een nieuw matras gekocht, maar die wordt pas in juni geleverd. En met een beetje pech nog later. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 06:41 



 
Profiel   

Hele nacht niet geslapen dus nu behoorlijk brak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 07:22 



 
Profiel   

Al 3 dagen pijn in mijn gezicht, als ik er nu knapper van werd :') maar neee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 07:27 



 

Zoveel mooie paarden die ik wil tekenen, zo weinig tijd. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 09:40 



 
Profiel   

Over een uur een coronatest :x

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 09:46 



 

Opzoek naar een bruine singel, onvindbaar lijkt et. Wil wel iets anatomisch met foam zonder elastiek en dressuursingel van 50 a 55 cm 60 zou ook kunnen. Waarom is dit zo lastig?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 11:28 



 
Profiel   

Marije_1997 schreef
Opzoek naar een bruine singel, onvindbaar lijkt et. Wil wel iets anatomisch met foam zonder elastiek en dressuursingel van 50 a 55 cm 60 zou ook kunnen. Waarom is dit zo lastig?


Anatomica heeft die onder andere.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 11:55 



 

MyWishMax schreef
Marije_1997 schreef
Opzoek naar een bruine singel, onvindbaar lijkt et. Wil wel iets anatomisch met foam zonder elastiek en dressuursingel van 50 a 55 cm 60 zou ook kunnen. Waarom is dit zo lastig?


Anatomica heeft die onder andere.


Ohh ja en een singel van tot 60 euro, ga geen dure singels kopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 12:00 



 
Profiel   

Ja, dan gaat het niet lukken. Tenzij je stug elastiek ook goed vindt. Ik wil geen elastiek, maar heb een bruine met stug elastiek die je dus niet strakker kan aantrekken. Geen verschil met singel zonder elastiek die ik ook heb.

Maar mijn singels zijn wel een stuk duurder, ook meteen zachter en betere kwaliteit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 12:03 



 
Profiel   

Marije_1997 schreef
Opzoek naar een bruine singel, onvindbaar lijkt et. Wil wel iets anatomisch met foam zonder elastiek en dressuursingel van 50 a 55 cm 60 zou ook kunnen. Waarom is dit zo lastig?


Rossner heeft ze ook, kosten 55 euro volgens mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 12:03 



 
Profiel   

laran schreef
Marije_1997 schreef
Opzoek naar een bruine singel, onvindbaar lijkt et. Wil wel iets anatomisch met foam zonder elastiek en dressuursingel van 50 a 55 cm 60 zou ook kunnen. Waarom is dit zo lastig?


Rossner heeft ze ook, kosten 55 euro volgens mij.


Als je ze met korting kan krijgen wel idd. Anders duurder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 12:05 



 
Profiel   

Mijn neefje is helemaal gek op grind en steentjes en laten wij om ons huis een soort grind-sloot hebben liggen.

Ik heb 2 brahma kipjes die los over het terrein heen lopen. Nu hebben mijn opa en oma (die op hetzelfde erf wonen) mij aangesproken op het feit dat er overal grind en zand op hun pad ligt. Zij zijn er van overtuigd dat de kippen dat gedaan hebben, terwijl ik weet dat het mijn neefje was.

Mijn opa en oma willen dat natuurlijk niet geloven en dat kon ik er vandaag gewoon even niet bij hebben.

Bet gebeurt steeds vaker dat ik de schuld van iets krijg of een hele preek terwijl ik het niet heb gedaan / kan hebben gedaan. Opzich vind ik dat niet heel erg, maar ik ben schuldig tot mijn onschuld bewezen is. En daar ben ik best wel boos/verdrietig/geïrriteerd door.

Misschien vinden sommige het enorm overdreven, maar vandaag kon ik het er gewoon even niet bij hebben.

(ps: sorry voor mijn lange verhaal :evaw:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 12:27 



 

MyWishMax schreef
Ja, dan gaat het niet lukken. Tenzij je stug elastiek ook goed vindt. Ik wil geen elastiek, maar heb een bruine met stug elastiek die je dus niet strakker kan aantrekken. Geen verschil met singel zonder elastiek die ik ook heb.

Maar mijn singels zijn wel een stuk duurder, ook meteen zachter en betere kwaliteit.


Kwaliteit hoeft niet duur, misschien dat ik zodra het weer kan even naar Duitsland ga, daar kijken. Tolk heb ik dan sowieso bij me hahahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 12:30 



 
Profiel   

Adjepatatje8 schreef
Mijn neefje is helemaal gek op grind en steentjes en laten wij om ons huis een soort grind-sloot hebben liggen.

Ik heb 2 brahma kipjes die los over het terrein heen lopen. Nu hebben mijn opa en oma (die op hetzelfde erf wonen) mij aangesproken op het feit dat er overal grind en zand op hun pad ligt. Zij zijn er van overtuigd dat de kippen dat gedaan hebben, terwijl ik weet dat het mijn neefje was.

Mijn opa en oma willen dat natuurlijk niet geloven en dat kon ik er vandaag gewoon even niet bij hebben.

Bet gebeurt steeds vaker dat ik de schuld van iets krijg of een hele preek terwijl ik het niet heb gedaan / kan hebben gedaan. Opzich vind ik dat niet heel erg, maar ik ben schuldig tot mijn onschuld bewezen is. En daar ben ik best wel boos/verdrietig/geïrriteerd door.

Misschien vinden sommige het enorm overdreven, maar vandaag kon ik het er gewoon even niet bij hebben.

(ps: sorry voor mijn lange verhaal :evaw:)

Kan ik me helemaap voorstellen :\.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 12:41 



 
Profiel   

Op de laatste dag van de vakantie lastig gevallen worden door leerlingen en ouders, omdat collega's hun werk niet doen en iets niet goed in Magister hebben gezet.
Terwijl ik voor de vakantie dit al had opgemerkt en de desbetreffende collega's al een mail had gedaan met het verzoek dit aan te passen.
Waaaaaaarom....
*frustratie

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 12:46 



 
Profiel   

SdaphneS schreef
Op de laatste dag van de vakantie lastig gevallen worden door leerlingen en ouders, omdat collega's hun werk niet doen en iets niet goed in Magister hebben gezet.
Terwijl ik voor de vakantie dit al had opgemerkt en de desbetreffende collega's al een mail had gedaan met het verzoek dit aan te passen.
Waaaaaaarom....
*frustratie

Helaas herkenbaar ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 12:48 



 
Profiel   

Ben er gewoon een uur zoet mee geweest om alles weer helder te krijgen voor de leerlingen.
Is toch echt niet tof.
Heb een niet zo vriendelijke e-mail naar mijn collega's gedaan. O:)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-21 12:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 334 van de 501 [ 12502 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 331, 332, 333, 334, 335, 336, 337 ... 501  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen