Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sanniejtjuh

Berichten: 1210
Geregistreerd: 11-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 23:23

Helse rugpijn, helemaal kapot, weet niet meer waar ik het zoeken moet ;(

Marcella

Berichten: 36687
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 23:34

Knieën behoorlijk veel pijn doen met gemene steken.

Detroit
Berichten: 2675
Geregistreerd: 16-08-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 23:38

"ik wil niks verpesten"

En het steeds opnieuw doen. Ik word er gefrustreerd van en sta op t punt van "please let me hold the door for you". _-:(

Zebrastreep

Berichten: 9743
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-21 23:50

Dat de tumor in mijn oma haar longen haar helemaal slopen... Ik was nu 1 weekje niet langs geweest omdat ik een paar dagen weg was ( voordat mensen denken waarom ga je weg in deze periode , ik was dichtbij en kon zo weer terug naar huis als het moest) en nu viel het zo erg op dat ze mager was geworden! Als je elke dag gaat valt het ook wel op maar toch minder... Nu leek het gelijk heel extreem.

En dat als ze nu al wrijft over haar huid krijgt ze al een blauwe plek of wondjes zo zacht is haar huid aan het worden.

Maar ze was wel goed spraakzaam en vrolijk , we hebben samen tv gekeken en het was best gezellig haast net alsof we nog bij haar thuis waren.

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-21 00:15

Foaly schreef:
Ja inderdaad. Het is volgens mij sowieso bal bij DHL, ik heb laatst ook ruim twee weken gewacht op een pakket. Dat moest wel uit Duitsland komen, maar dan nog -O-

Ik wacht nog tot woensdag, en als er dan geen beweging in zit ga ik er toch maar een berichtje aan wagen :=


Mijn retourzending via DHL staat na 1,5 maand nog steeds op het sorteercentrum.... Is wel al binnen gelukkig, maar heeft wel een maand geduurd :+

fleurtjeuh
Berichten: 10309
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-21 00:59

Het nachtbrakers topic niet kunnen vinden als je de halve nacht wakker moet blijven..

MyWishMax

Berichten: 25270
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-21 03:58

Wakker geworden van iets en niet meer kunnen slapen...

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-21 06:37

Ook op zondag “ gewoon “ half 7 wakker worden terwijl ik uit kan slapen... maar ben ook nog wakker geworden met keelpijn. Zucht

marley93

Berichten: 6029
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-21 06:41

Steeds vaker rugpijn in mijn onderrug wanneer ik wakker word. Gelukkig gisteren een nieuw matras gekocht, maar die wordt pas in juni geleverd. En met een beetje pech nog later. -O-

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-21 07:22

Hele nacht niet geslapen dus nu behoorlijk brak.

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-21 07:27

Al 3 dagen pijn in mijn gezicht, als ik er nu knapper van werd :') maar neee.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-21 09:40

Zoveel mooie paarden die ik wil tekenen, zo weinig tijd. :')

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-21 09:46

Over een uur een coronatest :x

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-21 11:28

Opzoek naar een bruine singel, onvindbaar lijkt et. Wil wel iets anatomisch met foam zonder elastiek en dressuursingel van 50 a 55 cm 60 zou ook kunnen. Waarom is dit zo lastig?

MyWishMax

Berichten: 25270
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-21 11:55

Marije_1997 schreef:
Opzoek naar een bruine singel, onvindbaar lijkt et. Wil wel iets anatomisch met foam zonder elastiek en dressuursingel van 50 a 55 cm 60 zou ook kunnen. Waarom is dit zo lastig?


Anatomica heeft die onder andere.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-21 12:00

MyWishMax schreef:
Marije_1997 schreef:
Opzoek naar een bruine singel, onvindbaar lijkt et. Wil wel iets anatomisch met foam zonder elastiek en dressuursingel van 50 a 55 cm 60 zou ook kunnen. Waarom is dit zo lastig?


Anatomica heeft die onder andere.


Ohh ja en een singel van tot 60 euro, ga geen dure singels kopen.

MyWishMax

Berichten: 25270
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-21 12:03

Ja, dan gaat het niet lukken. Tenzij je stug elastiek ook goed vindt. Ik wil geen elastiek, maar heb een bruine met stug elastiek die je dus niet strakker kan aantrekken. Geen verschil met singel zonder elastiek die ik ook heb.

Maar mijn singels zijn wel een stuk duurder, ook meteen zachter en betere kwaliteit.

laran

Berichten: 700
Geregistreerd: 16-04-08
Woonplaats: Lellens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-21 12:03

Marije_1997 schreef:
Opzoek naar een bruine singel, onvindbaar lijkt et. Wil wel iets anatomisch met foam zonder elastiek en dressuursingel van 50 a 55 cm 60 zou ook kunnen. Waarom is dit zo lastig?


Rossner heeft ze ook, kosten 55 euro volgens mij.

MyWishMax

Berichten: 25270
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-21 12:05

laran schreef:
Marije_1997 schreef:
Opzoek naar een bruine singel, onvindbaar lijkt et. Wil wel iets anatomisch met foam zonder elastiek en dressuursingel van 50 a 55 cm 60 zou ook kunnen. Waarom is dit zo lastig?


Rossner heeft ze ook, kosten 55 euro volgens mij.


Als je ze met korting kan krijgen wel idd. Anders duurder.

Adjepatatje8

Berichten: 337
Geregistreerd: 02-02-17
Woonplaats: Bijna in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-21 12:27

Mijn neefje is helemaal gek op grind en steentjes en laten wij om ons huis een soort grind-sloot hebben liggen.

Ik heb 2 brahma kipjes die los over het terrein heen lopen. Nu hebben mijn opa en oma (die op hetzelfde erf wonen) mij aangesproken op het feit dat er overal grind en zand op hun pad ligt. Zij zijn er van overtuigd dat de kippen dat gedaan hebben, terwijl ik weet dat het mijn neefje was.

Mijn opa en oma willen dat natuurlijk niet geloven en dat kon ik er vandaag gewoon even niet bij hebben.

Bet gebeurt steeds vaker dat ik de schuld van iets krijg of een hele preek terwijl ik het niet heb gedaan / kan hebben gedaan. Opzich vind ik dat niet heel erg, maar ik ben schuldig tot mijn onschuld bewezen is. En daar ben ik best wel boos/verdrietig/geïrriteerd door.

Misschien vinden sommige het enorm overdreven, maar vandaag kon ik het er gewoon even niet bij hebben.

(ps: sorry voor mijn lange verhaal :evaw:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-21 12:30

MyWishMax schreef:
Ja, dan gaat het niet lukken. Tenzij je stug elastiek ook goed vindt. Ik wil geen elastiek, maar heb een bruine met stug elastiek die je dus niet strakker kan aantrekken. Geen verschil met singel zonder elastiek die ik ook heb.

Maar mijn singels zijn wel een stuk duurder, ook meteen zachter en betere kwaliteit.


Kwaliteit hoeft niet duur, misschien dat ik zodra het weer kan even naar Duitsland ga, daar kijken. Tolk heb ik dan sowieso bij me hahahaha

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41559
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-21 12:41

Adjepatatje8 schreef:
Mijn neefje is helemaal gek op grind en steentjes en laten wij om ons huis een soort grind-sloot hebben liggen.

Ik heb 2 brahma kipjes die los over het terrein heen lopen. Nu hebben mijn opa en oma (die op hetzelfde erf wonen) mij aangesproken op het feit dat er overal grind en zand op hun pad ligt. Zij zijn er van overtuigd dat de kippen dat gedaan hebben, terwijl ik weet dat het mijn neefje was.

Mijn opa en oma willen dat natuurlijk niet geloven en dat kon ik er vandaag gewoon even niet bij hebben.

Bet gebeurt steeds vaker dat ik de schuld van iets krijg of een hele preek terwijl ik het niet heb gedaan / kan hebben gedaan. Opzich vind ik dat niet heel erg, maar ik ben schuldig tot mijn onschuld bewezen is. En daar ben ik best wel boos/verdrietig/geïrriteerd door.

Misschien vinden sommige het enorm overdreven, maar vandaag kon ik het er gewoon even niet bij hebben.

(ps: sorry voor mijn lange verhaal :evaw:)

Kan ik me helemaap voorstellen :\.

SdaphneS

Berichten: 11422
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-21 12:46

Op de laatste dag van de vakantie lastig gevallen worden door leerlingen en ouders, omdat collega's hun werk niet doen en iets niet goed in Magister hebben gezet.
Terwijl ik voor de vakantie dit al had opgemerkt en de desbetreffende collega's al een mail had gedaan met het verzoek dit aan te passen.
Waaaaaaarom....
*frustratie

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-21 12:48

SdaphneS schreef:
Op de laatste dag van de vakantie lastig gevallen worden door leerlingen en ouders, omdat collega's hun werk niet doen en iets niet goed in Magister hebben gezet.
Terwijl ik voor de vakantie dit al had opgemerkt en de desbetreffende collega's al een mail had gedaan met het verzoek dit aan te passen.
Waaaaaaarom....
*frustratie

Helaas herkenbaar ;(

SdaphneS

Berichten: 11422
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-21 12:50

Ben er gewoon een uur zoet mee geweest om alles weer helder te krijgen voor de leerlingen.
Is toch echt niet tof.
Heb een niet zo vriendelijke e-mail naar mijn collega's gedaan. O:)