Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
theadora99

Berichten: 3630
Geregistreerd: 26-05-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 11:34

Straks lesbeoordeling, super zenuwachtig natuurlijk. Blegh

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 11:38

Dat BOA's tegenwoordig ook al met zwaailichten mogen rijden. Ze zijn vandaag al weet ik hoeveel keer langs gescheurd, geen idee waarom.
Laatst bijgewerkt door Anoeska27 op 18-05-21 11:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 11:39

Afspraak om 11.00 bij de dokter. Nog steeds geen dokter gezien...

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 12:10

Een collega vandaag tijdens een overleg op mn werk... Telkens als ik iets zei (wat op haar en meerderen van toepassing was) wat haar niet aanstond of nist mee eens was, met dr ogen ging zitten rollen en zitten zuchten. Toen ik daar wat van zei ging ze in de persoonlijke aanval ;(

Ja ons werk is nou eenmaal anders in een pandemie waarbij we voor meer als de helft dicht zijn. En dan mag je niet verwachten dat de "jonkies" en parttimers het allemaal maar oplossen omdat jij niet op andere dagen en/of tijden wilt werken. Dat willen we allemaal liever niet, maar het is verdorie even niet anders!

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 12:47

Zin in chips, maar het is 10 voor 1 >;)

saskiaojan

Berichten: 7240
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 12:49

Loeky01 schreef:
Zin in chips, maar het is 10 voor 1 >;)

Als je vroeg bent opgestaan en hebt ontbeten mag je van mij chips :j

marley93

Berichten: 6029
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 12:50

Loeky01 schreef:
Zin in chips, maar het is 10 voor 1 >;)


Tijd is ook maar een concept. O:)

Mijn autoroccect doet het ineens niet goed meer. Gaat ineens hoofdletters plaatsen waar het niet moet, of goed gespelde woorden 'verbeteren'. Stomme telefoon. Het wordt sowieso tijd voor een nieuwe, de batterij begint er na drie jaar ook mee uit te scheien.

MyWishMax

Berichten: 25266
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 12:52

marley93 schreef:
Loeky01 schreef:
Zin in chips, maar het is 10 voor 1 >;)


Tijd is ook maar een concept. O:)

Mijn autoroccect doet het ineens niet goed meer. Gaat ineens hoofdletters plaatsen waar het niet moet, of goed gespelde woorden 'verbeteren'. Stomme telefoon. Het wordt sowieso tijd voor een nieuwe, de batterij begint er na drie jaar ook mee uit te scheien.


Heb ik ook! Heel vervelend. Maar wordt continu maat en nog een paar dingen die niet logisch zijn...

Kookaburra

Berichten: 5382
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 12:57

Anoeska27 schreef:
Dat BOA's tegenwoordig ook al met zwaailichten mogen rijden. Ze zijn vandaag al weet ik hoeveel keer langs gescheurd, geen idee waarom.

Mogelijk rijopleiding ;)
De brandweer-rijopleidingsvoertuigen gebruiken de weg voor mijn huis ook tig keer in een uur. Paar weken geleden was het elke dag raak.

Marcella

Berichten: 36687
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 13:18

Groente keuze en lekkere trek dan kom ik op witte bonen in tomatensaus, maar dat is geen groente uit de vriezer en moet echt vriezer leegeten. :Y)

Vriezer 0 - 1 witte bonen in tomatensaus. :')

marley93

Berichten: 6029
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 13:44

MyWishMax schreef:
marley93 schreef:
Tijd is ook maar een concept. O:)

Mijn autoroccect doet het ineens niet goed meer. Gaat ineens hoofdletters plaatsen waar het niet moet, of goed gespelde woorden 'verbeteren'. Stomme telefoon. Het wordt sowieso tijd voor een nieuwe, de batterij begint er na drie jaar ook mee uit te scheien.


Heb ik ook! Heel vervelend. Maar wordt continu maat en nog een paar dingen die niet logisch zijn...


Ja, exact dit soort dingen. Of dat er ineens 'worst' van 'wordt' wordt gemaakt. Ik moet toch ook rekening houden met mijn vegetarische contacten, hè. :Y)

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 14:32

Dat ik me compleet in de steek gelaten voel door mijn opleiding. Want als meer dan je best doen (waardoor ik nu in een burnout zit) niet meer genoeg is, wat is het dan nog wel? ;( Ze helpen me niet, ik heb allemaal werk gedaan voor niets, ze zouden een coach regelen, en ik ben gesloopt. En ze geven me nog studievertraging ook. Ik was verdomme eind januari al klaar mmet stage en zou in mei al klaar zijn. ;( Ik trek het allemaal niet meer en school wil me niet ondersteunen.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 15:28

:(:) Nayomie

Ik zou vanmiddag gaan studeren maar ik kijk nu videos over ratten. Waarom ben ik zo. -O- :')

Ik heb wél de voorraadkast opgeruimd zoals ik wilde doen. :=

Kookaburra

Berichten: 5382
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 15:30

MarlindeRooz schreef:
:(:) Nayomie

Ik zou vanmiddag gaan studeren maar ik kijk nu videos over ratten. Waarom ben ik zo. -O- :')

Ik heb wél de voorraadkast opgeruimd zoals ik wilde doen. :=

Voorraadkast opgeruimd. Dan heb je die filmpjes wel verdiend :D



Ik erger me aan een collega.
'Volgende week dinsdag hebben we die training'
'Oja. Is ook zo! Helemaal vergeten. Ik had een weekend op Texel geboekt tot en met dinsdag.'

%)

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 15:33

Steeph schreef:
Alle verdomde rompslomp rond verhuizen.
Eerst internet wat 3 keer mis is gegaan waarna we maar een andere provider hebben gekozen. Toen bank(en) die niet geleverd konden worden, en toen ze eenmaal geleverd werden waren ze kapot. En nu de fiets eetkamerstoelen die niet geleverd worden terwijl de afspraak voor morgen staat... |o |o

En alsof dit nog niet genoeg was zijn er vandaag ook temperatuur gevoelige medicijnen van iemand bezorgd die hier niet woont terwijl ik niet thuis was :roll:

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 15:41

MarlindeRooz schreef:
Heb net ergens gesolliciteerd, maar er stond een d/t fout in de vacature. -O-

Ik quote mezelf even. Ik krijg net een reactie per mail van deze sollicitatie. Hebben ze mijn naam verkeerd gespeld. :') Ik ben niet "Marlin".

Telpeva

Berichten: 14698
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 15:55

MarlindeRooz schreef:
:(:) Nayomie

Ik zou vanmiddag gaan studeren maar ik kijk nu videos over ratten. Waarom ben ik zo. -O- :')

Ik heb wél de voorraadkast opgeruimd zoals ik wilde doen. :=

Als je te lang filmpjes blijft kijken dan zijn de ratjes straks niet meer beschikbaar :P

Ik erger mij dat ik geen nee kan zeggen en ik de komende dagen weer veel teveel werk heb daardoor. Elk half uur baby vogeltjes eten geven is kei schattig, maar dan krijg je amper nog andere dingen gedaan zeg maar. Ik heb dan verschillende vogelsoorten om te doen met elk hun eigen voeding, en tegen de tijd dat ik ze allemaal hebt gehad heb ik nog pakweg een kwartier of 10 mins om HEEL SNEL wat anders te doen voordat ik weer overnieuw kan beginnen met de voer rondes. Mijn productiviteit wordt dan zeg maar... -10 ofzo
Aan de ene kant heel leuk en dankbaar werk, aan de andere kant zijn zulke dagen best lang en vermoeiend. Ik kijk er naar uit en ik zie er tegenop, allebei tegelijkertijd en dat voelt best dubbel.

wyoming

Berichten: 2502
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 16:11

Mensen op mp met een vraagprijs, die ook bieden hebben aanstaan, maar dan alleen voor de vraagprijs willen verkopen. Prima, maar zet dan bieden uit.

hagelslag
Berichten: 9000
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 16:41

En het is weer tijd voor 1 wasmand sokkenmemorie -O-

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 16:59

wyoming schreef:
Mensen op mp met een vraagprijs, die ook bieden hebben aanstaan, maar dan alleen voor de vraagprijs willen verkopen. Prima, maar zet dan bieden uit.

Dat helpt dus niet, want mensen dan gewoon een bod via een bericht. Ook als ik vaste prijs heb staan.
Dat is een ergernis van mij :j

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 17:50

Grafherrie van de buurvrouw. Letterlijk van Hardcore naar Frans Bouwer nu??? En ook stampen en doen. %)
Krijg direct de behoefte om mijn huis te ontvluchten. -O-

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 18:02

Jaloezie en het gevoel hebben aan de kant te worden geschoven. Haat deze gevoelens.

wyoming

Berichten: 2502
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 18:14

Ineke2 schreef:
wyoming schreef:
Mensen op mp met een vraagprijs, die ook bieden hebben aanstaan, maar dan alleen voor de vraagprijs willen verkopen. Prima, maar zet dan bieden uit.

Dat helpt dus niet, want mensen dan gewoon een bod via een bericht. Ook als ik vaste prijs heb staan.
Dat is een ergernis van mij :j


Maar die berichten krijg je dan toch sowieso, dan nog wel meer, als je bieden wel aan laat staan?

Als iemand vaste prijs heeft staan, ga ik niet bieden.

Maar deze persoon vroeg €15,-, bieden vanaf €0, dus dan vind ik het raar, dat ik dan een bericht krijg, ik verkoop alleen voor €15,-, ook geen tegenbod oid. Had dat in de advertentie gestaan, had ik dus niet gereageerd.
(Ondertussen bij een andere verkoper, wel hetzelfde artikel kunnen kopen)

Anomien

Berichten: 7374
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 18:44

MarlindeRooz schreef:
MarlindeRooz schreef:
Heb net ergens gesolliciteerd, maar er stond een d/t fout in de vacature. -O-

Ik quote mezelf even. Ik krijg net een reactie per mail van deze sollicitatie. Hebben ze mijn naam verkeerd gespeld. :') Ik ben niet "Marlin".


Een d/T fout in een brief is niet mooi. Lelijk zelfs

Maar iemands naam verkeerd schrijven is zeker erger. Je bent meer dan dat.

Niet meer aan denken..

marley93

Berichten: 6029
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 18:57

Nayomie schreef:
Dat ik me compleet in de steek gelaten voel door mijn opleiding. Want als meer dan je best doen (waardoor ik nu in een burnout zit) niet meer genoeg is, wat is het dan nog wel? ;( Ze helpen me niet, ik heb allemaal werk gedaan voor niets, ze zouden een coach regelen, en ik ben gesloopt. En ze geven me nog studievertraging ook. Ik was verdomme eind januari al klaar mmet stage en zou in mei al klaar zijn. ;( Ik trek het allemaal niet meer en school wil me niet ondersteunen.


:knuffel: :knuffel: :knuffel:

Wat een rotsituatie, Nayomie. Ik kan er ook met de pet niet bij waarom scholen/opleidingen vaak zo ongeïnteresseerd zijn in het welzijn van hun studenten. Je wil toch een hoog slagingspercentage als school? En ik hoorde in mijn eigen studietijd (dus 10 jaar geleden bijna) al veel studiegenoten zeggen dat ze tegen of in een burnout zaten. Aantal van mijn vrienden heeft daar in de eerste twee jaar van hun baan het laatste zetje voor gekregen en zijn vervolgens in de ziektewet beland.
Heel, heel veel sterkte.