Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 73 van de 506 [ 12634 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 506  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

 
Profiel   

1 of andere buurman die dit tijdstip een mooi tijdstip vindt om naar muziek te luisteren _-:(
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 04:05 



 
Profiel   

Aan 1 van de konijnen die weer eens aan z'n hok zit te knagen... en dat hoor ik omdat het raam open staat...
Beest je hebt een vriendje genoeg eten en drinken en toch ga je weer knagen |o

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 05:53 



 
Profiel   

Mijn man is chauffeur op de regiotaxi en daarvoor op de gewone taxi maar die maaktenookndagen van 12/13 uur hoor en nu bij het huidige werk 9 uur.
Ze hebben in de laatste CAO zelfs de rusttijden aangepast, pauze hoeft niet meer perse om de 4 uur en ook de ouwe banketstaaf zijn weg.
Als er een CAO slecht is is het die van de taxi wel :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 07:06 



 
Profiel   

Dat ik zo onwijs veel moeite heb met wakker worden de laatste dagen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 08:09 



 
Profiel   

Dit is meer dan ergeren, ik ben woest.

Mijn broertje en ik zijn alleen thuis en hij wilde graag wat vrienden uitnodigen. Helemaal prima, maar had met hem afgesproken dat ze gewoon zachtjes zouden doen en dat hij de zooi zou opruimen zodat ik vanochtend kon gaan opruimen en schoonmaken (ik ga eerder weg dan mn ouders thuis komen en vind het dan niet meer dan logisch dat ik een beetje opruim en schoonmaak, zodat broertje niet alles hoeft te doen als ouders terug komen).
Nu kom ik beneden, hele keuken is een paasei, de tuin is een grote paasei, er liggen kranten door de woonkamer verspreid en ik kan op deze manier niet opruimen en schoonmaken.

Daarnaast toen er een paar van zn vrienden weg gingen vannacht rond een uurtje of 2 hebben ze de hele buurt bij elkaar geschreeuwd, met autodeuren lopen smijten (zo hard dat ik me helemaal het leplazerus schrok en het serieus klonk alsof er een band ontplofte) en dit voor een minuut of 5 a 10.
Ik ben er helemaal klaar mee. Ik ga op mijn kamer zitten zodat zij lekker het rijk hier beneden voor zichzelf hebben, ik vraag iets terug en het gebeurd gewoon niet.

Het is overigens niet de eerste keer dat dit gebeurd en nu ben ik er helemaal klaar mee. Als we alleen zijn komen zn vrienden niet meer om te zuipen. Voor 12 uur is iedereen weg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 08:12 



 
Profiel   

Dat ik een keuze zou willen maken, maar me te veel laat beïnvloeden door meningen van anderen. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 08:42 



 
Profiel   

taartjee schreef
Dit is meer dan ergeren, ik ben woest.

Mijn broertje en ik zijn alleen thuis en hij wilde graag wat vrienden uitnodigen. Helemaal prima, maar had met hem afgesproken dat ze gewoon zachtjes zouden doen en dat hij de zooi zou opruimen zodat ik vanochtend kon gaan opruimen en schoonmaken (ik ga eerder weg dan mn ouders thuis komen en vind het dan niet meer dan logisch dat ik een beetje opruim en schoonmaak, zodat broertje niet alles hoeft te doen als ouders terug komen).
Nu kom ik beneden, hele keuken is een paasei, de tuin is een grote paasei, er liggen kranten door de woonkamer verspreid en ik kan op deze manier niet opruimen en schoonmaken.

Daarnaast toen er een paar van zn vrienden weg gingen vannacht rond een uurtje of 2 hebben ze de hele buurt bij elkaar geschreeuwd, met autodeuren lopen smijten (zo hard dat ik me helemaal het leplazerus schrok en het serieus klonk alsof er een band ontplofte) en dit voor een minuut of 5 a 10.
Ik ben er helemaal klaar mee. Ik ga op mijn kamer zitten zodat zij lekker het rijk hier beneden voor zichzelf hebben, ik vraag iets terug en het gebeurd gewoon niet.

Het is overigens niet de eerste keer dat dit gebeurd en nu ben ik er helemaal klaar mee. Als we alleen zijn komen zn vrienden niet meer om te zuipen. Voor 12 uur is iedereen weg.


Broertje nu z'n bed uit trommelen en hem de zooi op laten ruimen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 08:52 



 

taartjee schreef
Dit is meer dan ergeren, ik ben woest.

Mijn broertje en ik zijn alleen thuis en hij wilde graag wat vrienden uitnodigen. Helemaal prima, maar had met hem afgesproken dat ze gewoon zachtjes zouden doen en dat hij de zooi zou opruimen zodat ik vanochtend kon gaan opruimen en schoonmaken (ik ga eerder weg dan mn ouders thuis komen en vind het dan niet meer dan logisch dat ik een beetje opruim en schoonmaak, zodat broertje niet alles hoeft te doen als ouders terug komen).
Nu kom ik beneden, hele keuken is een paasei, de tuin is een grote paasei, er liggen kranten door de woonkamer verspreid en ik kan op deze manier niet opruimen en schoonmaken.

Daarnaast toen er een paar van zn vrienden weg gingen vannacht rond een uurtje of 2 hebben ze de hele buurt bij elkaar geschreeuwd, met autodeuren lopen smijten (zo hard dat ik me helemaal het leplazerus schrok en het serieus klonk alsof er een band ontplofte) en dit voor een minuut of 5 a 10.
Ik ben er helemaal klaar mee. Ik ga op mijn kamer zitten zodat zij lekker het rijk hier beneden voor zichzelf hebben, ik vraag iets terug en het gebeurd gewoon niet.

Het is overigens niet de eerste keer dat dit gebeurd en nu ben ik er helemaal klaar mee. Als we alleen zijn komen zn vrienden niet meer om te zuipen. Voor 12 uur is iedereen weg.


Oh wauw. Je hebt gelijk dat hij het zelf mag oplossen!

Vandaag een dagje weg met vrienden gepland. Helaas moest deze nacht mijn man eraan geloven en hij is de 3de en gelukkig laatste in rij met buikgriep. Dagje afgezegd want kleine kindjes en een zwangere vrouw erbij, die willen wij natuurlijk niet allemaal gaan aansteken.

Ondertussen heeft iedereen het al ruim gelezen in de groepsapp. Niemand die ook maar even stuurt: Ok of: Veel beterschap od. Gewoon complete stilte. Hoe zijn mensen toch zo asociaal geworden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 08:53 



 
Profiel   

Captain schreef
Broertje nu z'n bed uit trommelen en hem de zooi op laten ruimen.


Hij heeft dus een vriend hier slapen, wist ik ook niets vanaf. Maar mijn broertje krijg ik niet wakker. Ik heb mijn moeder al wel gevraagd om me te bellen zodra ze wakker en opgefrist enzo is. Ik wil ook even met haar overleggen, ik ga hoe dan ook mn broertje op zn plek zetten en er komt gewoon niemand meer hier om te zuipen als hij en ik alleen thuis zijn. Hij heeft z'n kansen verspeelt. Ik ben er klaar mee. Zeker omdat dit eigenlijk altijd het geval is.

Ik ben nu wel zijn spullen nog aan het wassen, maar opruimen mag hij zelf doen. Al moet ik zo wel allemaal zooi in de tuin aan de kant gaan gooien, ik kan de was niet eens ophangen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 09:03 



 
Profiel   

Beterschap Moestuin!
Ik heb geleerd dat ik nooit terug kan verwachten wat ik voor anderen wel doe, scheelt een hoop ergernis.

Ik erger me aan mezelf, vorige week zo lekker veel energie en de laatste paar dagen is het huilen met de pet op ^)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 09:04 



 

Moet ik inderdaad maar eens doen :D

Deze vakantie ging mijn vriend mij bekeren en aantonen dat camperen leuk is. Van de 5 dagen zijn wij er 3 ziek geweest. De eerste 2 dagen kregen wij spontaan binnenspringende buren. De dag erop is er een moeder gekomen die enkel standje brullen tegen haar kinderen heeft tot 23.00 ‘s nachts. Onze andere nieuwe buren zijn jongeren die drinken en roepen tot 2.00 ‘s nachts. Sorry schat, maar na deze hele vakantie vol ergernissen is het wel de allerlaatste keer geweest dat ik nog weg ga met een caravan :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 09:24 



 
Profiel   

Ik heb net met mijn moeder gesproken, mijn broertje was inmiddels wakker dus heb dingen aangekaart en hij is het er niet mee eens dat ik boos ben. Het laatste woord is hier nog zeker niet over gesproken. Ben nu lekker mijn eigen kamer grondig aan het schoonmaken met de muziek op standje burenruzie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 10:18 



 
Profiel   

Ik hoop dat je moeder redelijk met jou meedenkt in dit geval, want ik vind dus echt niet dat jij de troep van je broer zou moeten opruimen en daarnaast de overlast midden in de nacht is ook niet normaal. Ik weet niet hoe oud je broer en zijn vrienden zijn, maar een beetje rekening houden met anderen zou niet teveel gevraagd moeten zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 10:29 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
Ik hoop dat je moeder redelijk met jou meedenkt in dit geval, want ik vind dus echt niet dat jij de troep van je broer zou moeten opruimen en daarnaast de overlast midden in de nacht is ook niet normaal. Ik weet niet hoe oud je broer en zijn vrienden zijn, maar een beetje rekening houden met anderen zou niet teveel gevraagd moeten zijn.


Mijn broertje is 21 en z'n vrienden zitten tussen de 21 en 23/24 jaar, maar hij vind dat hij nergens rekening mee hoeft te houden. Ik gok dat het laatste woord hier nog niet over gezegd is, ook vanuit mijn ouders.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 10:39 



 
Profiel   

De volgende keer de stofzuiger aanzetten om 7.00 en tegen zijn slaapkamerdeur zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 10:43 



 
Profiel   

Ik heb al wraak genomen door keihard disney muziek af te spelen op mijn eigen slaapkamer. Ben die nu aan het opruimen en schoonmaken en dat gaat niet zonder muziek op standje burenruzie. En op nog een prima schappelijke tijd, ben om half 10 m'n kamer gaan doen. Maar een volgende keer stuur ik iedereen gewoon weg om 12 uur als hij uberhaupt nog mensen over de vloer mag wanneer ik er ben. Het gebeurt namelijk regelmatig dat hij er een potje van maakt. De laatste keer heeft hij een jaar lang niemand uit mogen nodigen hier omdat de wijnvlekken in de houten vloer zaten, het hele huis vol confetti lag en er lekkende batterijen op het aanrecht lagen. Dat is echt de grootste paasei die ik ooit van mijn leven heb gezien.

Het ging een tijdje prima, maar hij maakt er nu weer een potje van

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 11:11 



 
Profiel   

Mijn ouders hadden ipv een jaar niemand uitnodigen als ze er niet zijn dat absoluut naar nooit meer iemand uitnodigen als ze er niet zijn veranderd met dit gedrag. Jeetje hij moet een keet gaan huren ofzo, kunnen ze daar de boel afbreken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 11:17 



 
Profiel   

Ik hoop wel dat er een straf komt. Komende woensdag komt het hele zooitje dus weer. Ben heel blij dat ik niet thuis ben en dat ik maandag op vakantie ga

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 11:28 



 
Profiel   

Brak na de lange dag van gister -O-
Ik wil zoveel doen vandaag maar ik weet nog niet wat er daadwerkelijk uit mijn handen gaat komen

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 11:39 



 
Profiel   

Ik erger mij aan het feit dat je moet betalen om de Olympische Spelen te kunnen volgen ;(
Ik heb al Netflix, Prime en Disney, dus nog een abbo erbij ga ik echt niet doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 13:08 



 
Profiel   

Ja balen… Nouja dat betekent dus gewoon dat ik het moet doen met npo1.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 13:13 



 
Profiel   

LaPluche schreef
Ik erger mij aan het feit dat je moet betalen om de Olympische Spelen te kunnen volgen ;(
Ik heb al Netflix, Prime en Disney, dus nog een abbo erbij ga ik echt niet doen.



Nos of Eurosport helaas alleen niet alles te zien maar wel wat. Vindt het ook stom dat je ervoor moet betalen sport is voor iedereen wat dat betreft. Maar ben bang dat het zo voor formule 1 en darten ook in de toekomst gaat zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 13:13 



 
Profiel   

O dat laatste interesseert mij dus weer niets, want is totaal niet boeiend. :') OS is gewoon voor het landsgevoel erg jammer dat het niet gewoon op tv goed te volgen is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 13:15 



 
Profiel   

@Zebrastreep, helaas hoef je daar niet meer bang voor te zijn, vanaf komend jaar is het gewoon zo. De uitzendrechten van de F1 en het darten zijn niet meer in handen van Ziggo en volgens mij zijn die van de F1 in handen van een Noorse partij.

Zonde, het is ook een ergernis van mij. Betaal veel aan Ziggo en ik heb gewoon geen zin om alle streamingsdiensten te moeten gaan uitpluizen/ afsluiten om sporten te kunnen zien.
Waar is de tijd dat je met een rondje zappen langs de zenders weer volledig up to date was?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 13:17 



 
Profiel   

AmyII schreef
@Zebrastreep, helaas hoef je daar niet meer bang voor te zijn, vanaf komend jaar is het gewoon zo. De uitzendrechten van de F1 en het darten zijn niet meer in handen van Ziggo en volgens mij zijn die van de F1 in handen van een Noorse partij.

Zonde, het is ook een ergernis van mij. Betaal veel aan Ziggo en ik heb gewoon geen zin om alle streamingsdiensten te moeten gaan uitpluizen/ afsluiten om sporten te kunnen zien.
Waar is de tijd dat je met een rondje zappen langs de zenders weer volledig up to date was?



Klopt vraag mij af hoeveel mensen nu gaan overstappen, wat heeft ziggo dan nog extra te bieden... Mijn vader zou er wel een abbo op nemen denk ik hij is zo'n grote formule 1 en dart fan.

Het einde van het tv kijken tijdperk lijkt in beeld te komen. Straks kun je gewoon abonnementen kopen op wat je graag wil zien.

Al is discovery plus misschien wel een optie?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 13:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 73 van de 506 [ 12634 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 506  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen