Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 374 van de 500 [ 12493 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377 ... 500  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

 
Profiel   

Wat stom! Kolderdag was zo grappig. In de eerste dacht je echt, wat gebeurt hier??
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 10:55 



 
Profiel   

Wat is kolderdag? }:0

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 11:03 



 
Profiel   

Daar gaat het bijna de hele vorige pagina over

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 11:20 



 
Profiel   

Bij ons was het dus gewoon LSD. Had o.a. met twee andere vriendinnen geregeld dat de brandweer het hele schoolplein zou onderschuimen. Was erg geslaagd. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 12:37 



 

Dat soort onzinnigheid deden ze bij ons in de regio niet aan :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 13:23 



 
Profiel   

LSD ken ik niet, wij deden altijd LST-en.
banketstaaf stekker trekken.

De schoonmaakster had een stofzuiger met een snoer van 1 km. En die trokken wij er steeds uit zodat ze weer helemaal terug moest lopen. Echt, als ik daar nu aan denk.. arme mens. :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 13:59 



 
Profiel   

Captain schreef
LSD ken ik niet, wij deden altijd LST-en.
banketstaaf stekker trekken.

De schoonmaakster had een stofzuiger met een snoer van 1 km. En die trokken wij er steeds uit zodat ze weer helemaal terug moest lopen. Echt, als ik daar nu aan denk.. arme mens. :(:)

Kinderen zijn gewoon echt evil kleine klootzakjes
~~}> _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 14:03 



 
Profiel   

Doet me denken aan deze jongen met een dove moeder :=

https://www.dumpert.nl/item/6651227_7d155a95

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 14:09 



 
Profiel   

Oh jongens, ik heb mezelf wat aangedaan hoor. Ik heb onlangs een gender reveal voor vrienden mogen organiseren, en al zeg ik het zelf: het was ge-wel-dig.
Ik heb een hoop spelletjes en wedstrijdjes verzonnen, prijzen gekocht, de boel gedecoreerd, ... De hele mikmak. Kostte me nog een flinke duit ook haha, maar voor mijn vrienden heb ik dat wel over.
Als klap op de vuurpijl had ik ook nog kindermeubels tweedehands gescoord en die erg mooi opgeknapt (eigen stoef stinkt, ik weet het, maar het resultaat is echt mooi...), ze waren er zo ontzettend blij mee!

Enige nadeel?

Nu denkt de helft van de vriendengroep - correctie, wéét !! de helft van de groep plots dat ik toch echt wil kinderen wil. Want ik heb die gender reveal zo leuk aangepakt.
En ik was zo blij voor mijn vrienden.

Eh? Ja, feestjes organiseren kan ik goed, en doe ik heel graag. En ik kan ook gewoon blij zijn voor mensen als die gewenst zwanger zijn - IK zou het niet willen, maar ZIJ wel, en dan kan ik ook gewoon blij zijn voor hen, snap je? Zij alleszins niet haha.
En toevallig was dit een gender reveal, maar ze hadden evengoed een nieuwe grasmaaier kunnen kopen en mij daarvoor een feestje op poten kunnen laten zetten, dat had ik even enthousiast georganiseerd hoor.

Daarbij komt ook dat ik vorige maand mijn kattenbaby verloren ben. De vrienden hebben allemaal gezien hoe ik me een slag in de ronde gewerkt heb om dat mannetje er door te halen. Hoe ik zijn neusje, oogjes en achterwerk schoon maakte, hem de papfles gaf, hem urenlang in mijn armen rond droeg. Helaas mocht het toch niet zijn...
Maar daardoor heb ik dus, volgens hen, bewezen dat ik een super goede moeder zou zijn, en dat ik toch echt kinderen wil. Want: ik kan super goed zorgen voor...

Nou ja, het is niet omdat ik het zou kunnen, dat ik het ook zou willen... Ik kan soms, als ik zin heb, best goed koken, maar daarom wil ik toch geen kokkin worden?

Geef mij kattenbabies. En paardenbabies. En laat me feestjes organiseren.

Ik heb het na een half uur discussiëren maar laten gaan, en gedacht "over 10 jaar praten we nog eens, en zul je zien dat ik nog steeds blij kinderloos ben!"

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 15:19 



 
Profiel   

Haha ja want als je het leuk vind iets met een kinderthema te doen wil je automatisch kinderen, zo werkt dat :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 15:41 



 
Profiel   

Qimm schreef
Haha ja want als je het leuk vind iets met een kinderthema te doen wil je automatisch kinderen, zo werkt dat :')


Blijkbaar wel... Kan mij het thema nou schelen, laat me gewoon een feestje organiseren *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 15:43 



 
Profiel   

Qimm schreef
Daar gaat het bijna de hele vorige pagina over


Kennelijk was het onvoldoende voor mij om op te maken wat het specifiek inhoudt :o

Ik vermoed een laatste schooldag feest maar heb zelf nog nooit van het begrip kolderfeest gehoord

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 16:13 



 
Profiel   

Ik kende de term ook niet tot nu :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 16:18 



 
Profiel   

Kolderdag was bij ons laatste schooldag van examenklas, werden allemaal grappen uitgehaald zoals ingangen blokkeren met stoelen dus niemand kon school meer in enzo _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 16:25 



 
Profiel   

Dat was bij ons examenstunt.
Maar tegen dat wij examens etc hadden zat er alweer een paar jaar een verbod op nadat een paar grapjassen de tractor gejat hadden, de hoek van één vd schoolgebouwen eraf gereden hadden en het centrum op stelten gezet hadden. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 21:06 



 
Profiel   

LSD’en ken ik gewoon van mijn werk, opleiding en nu met stage ook weer.

Dat is Luisteren, Samenvatten en Doorvragen :')
Heel handig met klanten of cliënten met problemen ( of nee uitdagingen _O- )

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 21:42 



 
Profiel   

Maddy_Paola schreef
Kolderdag was bij ons laatste schooldag van examenklas, werden allemaal grappen uitgehaald zoals ingangen blokkeren met stoelen dus niemand kon school meer in enzo _O-


Bij ons werden er hele hindernisbanen besteld, waar de docenten dan overheen moesten enzo :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 12:29 



 
Profiel   

Ik ken LSD alleen als lysergeenzuurdi-ethylamide :=.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 13:40 



 
Profiel   

_San87_ schreef
Ik ken LSD alleen als lysergeenzuurdi-ethylamide :=.

Dat is LZD :D maar dat bekt niet zo lekker

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 15:31 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
_San87_ schreef
Ik ken LSD alleen als lysergeenzuurdi-ethylamide :=.

Dat is LZD :D maar dat bekt niet zo lekker

In de volksmond LSD of acid, de drugs :7.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 15:57 



 
Profiel   

Dat weet ik heus wel :+ :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 16:12 



 

Holymoly.. naast de wei een koter in een tuin die een half uur lang taaatuuuutaaatuuu heeft staan gillen. Waaaarom is er geen enkele volwassene in die tuin die zegt dat die z'n kop moet houden _-:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 17:56 



 
Profiel   

idinn schreef
Holymoly.. naast de wei een koter in een tuin die een half uur lang taaatuuuutaaatuuu heeft staan gillen. Waaaarom is er geen enkele volwassene in die tuin die zegt dat die z'n kop moet houden _-:(

Die zaten waarschijnlijk met noise cancelling headphones op :)).

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 18:03 



 
Profiel   

idinn schreef
Holymoly.. naast de wei een koter in een tuin die een half uur lang taaatuuuutaaatuuu heeft staan gillen. Waaaarom is er geen enkele volwassene in die tuin die zegt dat die z'n kop moet houden _-:(

Waarom denk je dat dat kind een halfuur lang in die tuin moest staan?
Dat betekent dat er binnen een volwassene zit die het al lang daarvoor zat was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 20:08 



 
Profiel   

LWDaisy schreef
Oh jongens, ik heb mezelf wat aangedaan hoor. Ik heb onlangs een gender reveal voor vrienden mogen organiseren, en al zeg ik het zelf: het was ge-wel-dig.
Ik heb een hoop spelletjes en wedstrijdjes verzonnen, prijzen gekocht, de boel gedecoreerd, ... De hele mikmak. Kostte me nog een flinke duit ook haha, maar voor mijn vrienden heb ik dat wel over.
Als klap op de vuurpijl had ik ook nog kindermeubels tweedehands gescoord en die erg mooi opgeknapt (eigen stoef stinkt, ik weet het, maar het resultaat is echt mooi...), ze waren er zo ontzettend blij mee!

Enige nadeel?

Nu denkt de helft van de vriendengroep - correctie, wéét !! de helft van de groep plots dat ik toch echt wil kinderen wil. Want ik heb die gender reveal zo leuk aangepakt.
En ik was zo blij voor mijn vrienden.

Eh? Ja, feestjes organiseren kan ik goed, en doe ik heel graag. En ik kan ook gewoon blij zijn voor mensen als die gewenst zwanger zijn - IK zou het niet willen, maar ZIJ wel, en dan kan ik ook gewoon blij zijn voor hen, snap je? Zij alleszins niet haha.
En toevallig was dit een gender reveal, maar ze hadden evengoed een nieuwe grasmaaier kunnen kopen en mij daarvoor een feestje op poten kunnen laten zetten, dat had ik even enthousiast georganiseerd hoor.

Daarbij komt ook dat ik vorige maand mijn kattenbaby verloren ben. De vrienden hebben allemaal gezien hoe ik me een slag in de ronde gewerkt heb om dat mannetje er door te halen. Hoe ik zijn neusje, oogjes en achterwerk schoon maakte, hem de papfles gaf, hem urenlang in mijn armen rond droeg. Helaas mocht het toch niet zijn...
Maar daardoor heb ik dus, volgens hen, bewezen dat ik een super goede moeder zou zijn, en dat ik toch echt kinderen wil. Want: ik kan super goed zorgen voor...

Nou ja, het is niet omdat ik het zou kunnen, dat ik het ook zou willen... Ik kan soms, als ik zin heb, best goed koken, maar daarom wil ik toch geen kokkin worden?

Geef mij kattenbabies. En paardenbabies. En laat me feestjes organiseren.

Ik heb het na een half uur discussiëren maar laten gaan, en gedacht "over 10 jaar praten we nog eens, en zul je zien dat ik nog steeds blij kinderloos ben!"



Tuurlijk kun je blij voor je vrienden zijn. Ook zonder dat je zelf ook kinderen wil hebben.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 20:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 374 van de 500 [ 12493 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377 ... 500  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen