Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 88 van de 506 [ 12634 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 506  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

 
Profiel   

Gewrichten om en rond de knie die zeer doen. Combi van hele dag lopen en maandelijks probleem. Was ook niet te genieten vandaag bah!

En dat de dierentuin echt beter de corona maatregelen moet naleven. En niet alleen de dierentuin , je merkt echt dat mensen nu denken ik ben gevaccineerd , mij overkomt niks meer. Vond de drukte echt niet prettig! Helemaal omdat mijn moeder geen vaccinatie wil... Na 5 dagen zal ik wel weer wat rustiger worden. Gelukkig ben ik vanaf zaterdag weg en pas ik om iemand anders zijn huis.

Wel weer een stapje angst overwonnen , maar merk dat ik fysiek ontzettend moe ben en ik zal aardig wat uurtjes pakken vannacht zo te voelen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 22:34 



 
Profiel   

Zebrastreep schreef
Gewrichten om en rond de knie die zeer doen. Combi van hele dag lopen en maandelijks probleem. Was ook niet te genieten vandaag bah!

En dat de dierentuin echt beter de corona maatregelen moet naleven. En niet alleen de dierentuin , je merkt echt dat mensen nu denken ik ben gevaccineerd , mij overkomt niks meer. Vond de drukte echt niet prettig! Helemaal omdat mijn moeder geen vaccinatie wil... Na 5 dagen zal ik wel weer wat rustiger worden. Gelukkig ben ik vanaf zaterdag weg en pas ik om iemand anders zijn huis.

Wel weer een stapje angst overwonnen , maar merk dat ik fysiek ontzettend moe ben en ik zal aardig wat uurtjes pakken vannacht zo te voelen.

Maar die uurtjes slaap zijn ook helemaal prima na zo'n drukke en mentaal pittige dag ;) weltrusten! En rustig aan morgen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 22:54 



 
Profiel   

Kookaburra schreef
Zebrastreep schreef
Gewrichten om en rond de knie die zeer doen. Combi van hele dag lopen en maandelijks probleem. Was ook niet te genieten vandaag bah!

En dat de dierentuin echt beter de corona maatregelen moet naleven. En niet alleen de dierentuin , je merkt echt dat mensen nu denken ik ben gevaccineerd , mij overkomt niks meer. Vond de drukte echt niet prettig! Helemaal omdat mijn moeder geen vaccinatie wil... Na 5 dagen zal ik wel weer wat rustiger worden. Gelukkig ben ik vanaf zaterdag weg en pas ik om iemand anders zijn huis.

Wel weer een stapje angst overwonnen , maar merk dat ik fysiek ontzettend moe ben en ik zal aardig wat uurtjes pakken vannacht zo te voelen.

Maar die uurtjes slaap zijn ook helemaal prima na zo'n drukke en mentaal pittige dag ;) weltrusten! En rustig aan morgen :)


Zeker , nog even optimaal gebruik maken van de laatste dagen vakantie. Wordt weer knallen vanaf zondag :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 22:57 



 
Profiel   

Nayomie schreef
Dat ik bij de buren van de buren alweer klus materialen zag liggen en ik nu al weet dat het wéér een rusteloos weekend gaat worden. :')

Horror. Woon in Amsterdam en in onze straat is er NOOIT iemand die niet aan het verbouwen is. Echt vre-se-lijk. Ik snap het wel, als je een nieuw huis koopt wil je het naar eigen smaak maken, maar met 105 voordeuren die per 4 etages een woning hebben… brrr. Loopt gewoon het hele jaar door.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 23:25 



 
Profiel   

Ik wil slapen, maar andere uiterste van paar dagen geleden.. zit ik nu op een waarde van 3.1. Stomme hypo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 23:26 



 
Profiel   

Waarom moet mijn familie me toch altijd weer onbelangrijk en minderwaardig laten voelen?

Mijn opa werd vandaag 90. Dat werd gevierd met een bbq. Als enige van de kleinkinderen was ik ook uitgenodigd. Waarom weet ik niet precies. Dus ik stop 2 uur eerder met werken, want we moeten wel om half 6 beginnen en het is een 45 minuten rijden. Blijkt het geen echte bbq, er is iemand ingehuurd om voor iedereen te bakken en uit te dienen. Iedereen heeft vaste plekken. Waarbij ik in de verste hoek wordt gezet, naast iemand die ik niet ken. Tegenover iemand die steeds weg is. Het ingebouwde bij de muur hoekje zeg maar. Letterlijk dus 3/4 van de avond niemand om mee te praten. 3x iets aan vlees gehad. 5x keer zeggen dat ik nog wel iets lust. Niks krijgen en vervolgens een stapel de vriezer in zien gaan, want niemand hoeft meer.

Joh, hoezo doe ik nog moeite voor dit soort dingen als het blijkbaar niemand iets kan schelen dat ik er ben. Serieus vraagt 1 van mijn ooms aan het einde van de avond... "wat loop jij raar?"... Joh, ik loop letterlijk al 7 jaar mank...

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 23:30 



 
Profiel   

Bah
15 jarige jongen is dood gestoken in Rotterdam. Ze vonden hem in de bosjes...
Bah bah bah
:r

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 23:46 



 
Profiel   

Laat ik het zo zeggen: mocht ik zwanger raken, dan hoop ik niet zo'n moeder te worden die alleen nog maar over haar zwangerschap en kind kan praten op social media.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 23:47 



 
Profiel   

fleurtjeuh schreef
Bah
15 jarige jongen is dood gestoken in Rotterdam. Ze vonden hem in de bosjes...
Bah bah bah
:r

Ik schrok me rot toen ik het las!!! Waar gaat deze maatschappij heen?!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 23:50 



 
Profiel   

Blegh heb er gewoon een naar gevoel van
En net als dat geweld tegen die andere 15 jarige van de week...

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-21 23:55 



 
Profiel   

Om andere te troosten: ik liet vanavond op het werk in een superdrukke avondspits een KARAMEL milkshake over de kassa, mijn broek, mijn schoenen en de vloer vallen. ALLES wit en plakkerig. _O-

Is me letterlijk in bijna 4 jaar nog nooit gebeurd. Heb het weer typisch passend bij mezelf afgesloten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 00:08 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Om andere te troosten: ik liet vanavond op het werk in een superdrukke avondspits een KARAMEL milkshake over de kassa, mijn broek, mijn schoenen en de vloer vallen. ALLES wit en plakkerig. _O-

Is me letterlijk in bijna 4 jaar nog nooit gebeurd. Heb het weer typisch passend bij mezelf afgesloten.

Ooohhh! Caramelmilkshake :9 ik mag van mezelf niks meer afhalen, dat is nl zowel goed voor mijn portemonnee als voor mijn lijn, maar milkshake en caramel in één woord?! :9

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 00:18 



 
Profiel   

Weken gaat het goed tussen de 2 volwassenen katten tot vanavond en het is weer kleuter klas. Waarom kunnen katten niet gewoon normaal doen. En nu heb een stel mokkende katten willen beide kroelen, maar ik ben nog boos.

Komt zeer waarschijnlijk ook doordat afgelopen nacht pas na 02.00 uur sliep en om 07.00 uur klaar wakker van de pijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 01:11 



 
Profiel   

Nachtmerrie waardoor ik nu wakker lig maar vind het te warm voor m’n verzwaard deken

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 04:43 



 
Profiel   

Veulen84 schreef
Waarom moet mijn familie me toch altijd weer onbelangrijk en minderwaardig laten voelen?

Mijn opa werd vandaag 90. Dat werd gevierd met een bbq. Als enige van de kleinkinderen was ik ook uitgenodigd. Waarom weet ik niet precies. Dus ik stop 2 uur eerder met werken, want we moeten wel om half 6 beginnen en het is een 45 minuten rijden. Blijkt het geen echte bbq, er is iemand ingehuurd om voor iedereen te bakken en uit te dienen. Iedereen heeft vaste plekken. Waarbij ik in de verste hoek wordt gezet, naast iemand die ik niet ken. Tegenover iemand die steeds weg is. Het ingebouwde bij de muur hoekje zeg maar. Letterlijk dus 3/4 van de avond niemand om mee te praten. 3x iets aan vlees gehad. 5x keer zeggen dat ik nog wel iets lust. Niks krijgen en vervolgens een stapel de vriezer in zien gaan, want niemand hoeft meer.

Joh, hoezo doe ik nog moeite voor dit soort dingen als het blijkbaar niemand iets kan schelen dat ik er ben. Serieus vraagt 1 van mijn ooms aan het einde van de avond... "wat loop jij raar?"... Joh, ik loop letterlijk al 7 jaar mank...

:knuffel: Dat is zeker niet leuk en ik zou daar ook niet zo’n best gevoel aan overhouden dus ik begrijp je helemaal :knuffel:

@ Marlinderooz proest ze gaan je op deze manier in elk geval niet snel vergeten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 06:49 



 
Profiel   

Mijn eigen fietsgedrag -O-
Met de vrachtauto op smalle weggetjes maak je een kleine rechtsslinger als je een bredere tegenligger hebt zodat je spiegel heel blijft.

Nu net op de fiets op een smal fietspad deed ik dit ook toen ik een tegenligger had.
Zijn gezicht sprak boekdelen _O- _O- _O-
En toen dacht ik, oh wacht even... Ik ben aan 't fietsen _O- m'n Spiegel kan niet stuk

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 07:01 



 
Profiel   

Dat de douchekop verkeerd gericht stond waardoor ik de eerste lading koud water over me heen kreeg. :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 07:19 



 
Profiel   

Jolien87 schreef
Laat ik het zo zeggen: mocht ik zwanger raken, dan hoop ik niet zo'n moeder te worden die alleen nog maar over haar zwangerschap en kind kan praten op social media.

+1

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 07:52 



 
Profiel   

Energie is 0 vandaag ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 08:04 



 
Profiel   

Mijn zoon is vandaag jarig, maar hij is bij zijn vader.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 08:05 



 
Profiel   

Enorm de behoefte om alles hier achter te laten, een huisje te kopen in Scandinavië en dan heerlijk in de natuur wonen. In plaats van dit vreselijk overbevolkte land. :\

Maar moet eerst afstuderen -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 12:17 



 
Profiel   

Dat ik zo een knallende kop en gezicht pijn heb... ik ben vannacht rond 3 a 4 in slaap gevallen (is niets nieuws) en ben net pas wakker gebeld... ik was al moe de afgelopen dagen, maar zoals ik mij nu voel pfff...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 12:34 



 
Profiel   

Ja het hutje op de hei klinkt zo slecht nog niet soms.
Ik erger tevens kapot aan mn kitten. Die is zo extreem actief en klimt echt overal op.
Op zich vind ik dat niet erg, maar ik moet m nu zo in de gaten houden dat ik niet normaal kan thuiswerken nu.
Ik heb m al meermaals voor mn andere kat gezet, en die heeft er vanmorgen ook even mee gespeeld, maar die kijkt me ook echt aan van ja doei :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 12:35 



 
Profiel   

wyoming schreef
Mijn zoon is vandaag jarig, maar hij is bij zijn vader.

Gefeliciteerd met je zoontje <3. Hopelijk kunnen jullie het op een ander moment fijn samen vieren, ook al is dat misschien een beetje gek :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 12:47 



 
Profiel   

Stomme schouder, zit nu helemaal vast door die poedersuiker schouder! >;)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-21 13:03 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 88 van de 506 [ 12634 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 506  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen