[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mars

Berichten: 33264
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-21 15:17

Ja of je laat per ongeluk een kleerhanger in een oog vallen O:)

Anoniem

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-21 15:22

Gewoon aan z'n oren naar z'n moeder brengen..

Anoniem

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-21 17:26

Of zet per ongeluk je voet op de vingertjes... Foutje kan gebeuren..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41595
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-21 17:42

Relaxed schreef:
Of zet per ongeluk je voet op de vingertjes... Foutje kan gebeuren..

Gewoon even schoppen en t afdoen als, goh, ik draaide even rond om te kijken hoe m'n jurkje staat :7.

Laurora

Berichten: 2641
Geregistreerd: 19-07-14

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-21 17:49

Ik voel me altijd zooo ongemakkelijk als een kind zich pijn doet. Ik heb altijd het gevoel dat het mijn schuld is, ook als ze zelf op hun snufferd gaan :')

Zo is mijn lieve lompe merrie gister op de voet van mijn 8 jarige nichtje gaan staan omdat ze niet oplette (niks aan de hand gelukkig, heel klein beetje blauw en stijf vandaag)
Ik voel me zo schuldig, terwijl ik er echt niks aan kon doen en haar moeder dat ook steeds benoemde :=

Christiene
Berichten: 7720
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-21 18:41

idinn schreef:
Het zijn kinderen hoor.. ja en daarom hoor jij als volwassenen te zorgen dat ze pal naast je blijven, want ze horen hier niet.

Net als in restaurant ze aan je tafel staan..

Of met boodschappen al je boodschappen gaat aanraken met die snothanden of mandarijnen fijn knijpen....

En dat pashokje ken ik ook niet er onder kijken maar gewoon open trekken...

En moeders en oma vond dat grappig...

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-21 19:10

Ik heb wel eens echt per ongeluk een kleine hummel omver gelopen. Ik had hem in de drukte niet gezien en ging zelf ook bijna languit hierdoor. Moeders boos. Ik was overigens nog veel bozer op dat moment omdat ik zo geschrokken was.

Dus ik riep dat ze der snotjong bij zich moet houden zodat andere mensen er niet over kunnen struikelen tijdens het winkelen en zeker niet nietsvermoedende andere mensen de schuld moeten gaan geven dat haar kind per ongeluk omver werd gelopen. Ipv van boos te zijn op mij was een excuus beter op zijn plaats geweest.

Daarna had moeder wel door dat niet iedereen kinderen kunnen waarderen zeg maar. Ik hoop dat ze voortaan wat beter op der hummel gaat letten, want zij was zelf toen dit gebeurde op der telefoon aan het koekeloeren.

colinneke

Berichten: 922
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Noord - Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-21 21:23

Mijn man had daarnet ook een leuke.
Hij liep in de praxis en hoorde al iemand zo lekker hoesten.
Dus hij dacht al getver.
Komt er een kind aan wat dus zo lekker in het wilde weg hoest >;)
Hij spreekt moeders aan van zou je tegen je kind willen zeggen dat hij wel in z'n elleboog hoest.
Moeders begint te flippen, waarom zou ie dat moeten doen? Uh vanwege Corona.
Maar waarom bemoeide hij zich mee en blabla.
Loopt ze weg, komt terug met een tafelpoot. En zegt zo nu heb je niet zoveel praat meer.
Dus mijn man: ik ben niet bang voor je en als je 1 stap dichterbij zet, dan eet je de komende 4 weken door een rietje.
Ze was zo slim om het maar niet te proberen en taaide af.

Maar het goede voorbeeld gegeven moeders!! Kind was overigens rond de 12 jaar dus die moet het echt wel snappen.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-21 21:27

Wtf

Vooral ook dat je in een bouwmarkt loopt en je een tafelpoot pakt om iemand te bedreigen in plaats van een bijl ofzo???

Captain

Berichten: 21376
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-21 21:32

MarlindeRooz schreef:
Wtf

Vooral ook dat je in een bouwmarkt loopt en je een tafelpoot pakt om iemand te bedreigen in plaats van een bijl ofzo???


_/-\o_ :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-21 21:34

colinneke schreef:
Mijn man had daarnet ook een leuke.
Hij liep in de praxis en hoorde al iemand zo lekker hoesten.
Dus hij dacht al getver.
Komt er een kind aan wat dus zo lekker in het wilde weg hoest >;)
Hij spreekt moeders aan van zou je tegen je kind willen zeggen dat hij wel in z'n elleboog hoest.
Moeders begint te flippen, waarom zou ie dat moeten doen? Uh vanwege Corona.
Maar waarom bemoeide hij zich mee en blabla.
Loopt ze weg, komt terug met een tafelpoot. En zegt zo nu heb je niet zoveel praat meer.
Dus mijn man: ik ben niet bang voor je en als je 1 stap dichterbij zet, dan eet je de komende 4 weken door een rietje.
Ze was zo slim om het maar niet te proberen en taaide af.

Maar het goede voorbeeld gegeven moeders!! Kind was overigens rond de 12 jaar dus die moet het echt wel snappen.
Hahahahaha, o, ik zou daar ook echt pislink van worden. _O-
En al was er geen corona, ik vind het sowieso smerig als mensen niet in hun elleboog niezen of hoesten. Ook in het pre-coronatijdperk toen "hand voor je mond" nog de norm was. :r Eerst in je hand pruttelen en dat vervolgens lekker afsmeren aan winkelwagentjes/pinautomaten/tafelpoten/armleuningen. :9

Afbeelding

Luxorvalkje
Berichten: 1937
Geregistreerd: 06-03-09
Woonplaats: Haarlem

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-21 21:37

Ik had er ooit spijt van, kinderen van 2 of 3 jaar oud lijken soms wel van rubber. Vallen van een schommel, huilen en een dag later er weer op.

Ik was beginnend snowboarder. 10 lessen gehad in NL en toen met een klasje op een berg in Oostenrijk. Rent een kind uit het niks de piste op. Was een vlak stuk tussen twee restaurants. Ik niet heel kundig probeerde uit te wijken.

Kind rende naar de overkant, geen volwassene gezien. Ik maakte een koprol en had beide botten in mijn onderarm gebroken, stonden behoorlijk verkeerd ook nog.

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-21 21:40

MarlindeRooz schreef:
Wtf

Vooral ook dat je in een bouwmarkt loopt en je een tafelpoot pakt om iemand te bedreigen in plaats van een bijl ofzo???

:D Haha als je het doet doe het dan goed :P

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-21 21:42

Luxorvalkje schreef:
Ik had er ooit spijt van, kinderen van 2 of 3 jaar oud lijken soms wel van rubber. Vallen van een schommel, huilen en een dag later er weer op.

Ik was beginnend snowboarder. 10 lessen gehad in NL en toen met een klasje op een berg in Oostenrijk. Rent een kind uit het niks de piste op. Was een vlak stuk tussen twee restaurants. Ik niet heel kundig probeerde uit te wijken.

Kind rende naar de overkant, geen volwassene gezien. Ik maakte een koprol en had beide botten in mijn onderarm gebroken, stonden behoorlijk verkeerd ook nog.

Dat is wel heel erg sneu en balen voor je :(:)

moonsparkle
Berichten: 21718
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-21 22:06

Christiene schreef:
idinn schreef:
Het zijn kinderen hoor.. ja en daarom hoor jij als volwassenen te zorgen dat ze pal naast je blijven, want ze horen hier niet.

Net als in restaurant ze aan je tafel staan..

Of met boodschappen al je boodschappen gaat aanraken met die snothanden of mandarijnen fijn knijpen....

En dat pashokje ken ik ook niet er onder kijken maar gewoon open trekken...

En moeders en oma vond dat grappig...


Ah ja zo heb ik ook weleens een kind met snottebel aan mijn restaurant bij een tafel gehad, de ouders zagen het ook vanuit hun ooghoek maar ach kind doet toch niks :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-21 22:51

Luxorvalkje schreef:
Ik had er ooit spijt van, kinderen van 2 of 3 jaar oud lijken soms wel van rubber. Vallen van een schommel, huilen en een dag later er weer op.

Ik was beginnend snowboarder. 10 lessen gehad in NL en toen met een klasje op een berg in Oostenrijk. Rent een kind uit het niks de piste op. Was een vlak stuk tussen twee restaurants. Ik niet heel kundig probeerde uit te wijken.

Kind rende naar de overkant, geen volwassene gezien. Ik maakte een koprol en had beide botten in mijn onderarm gebroken, stonden behoorlijk verkeerd ook nog.

Ouch! :\

Ik was best verbaasd hoe hard je nog kunt vallen met snowboarden. := Tijdens mijn cursus is er een bril gesneuveld en ik had ook een vrij zere knie een paar weken (gelukkig m'n goede knie):
Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41595
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 07:05

Zo, dat is een indrukwekkende blauwe plek :oo.

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 07:47

Wow die is goed blauw inderdaad zeg!

Hilli

Berichten: 22948
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 09:37

Ik ben met snowboarden ooit op een kind gevallen (lekker zacht wel :') ) dat duidelijk niet uitkeek op de piste en dus ná het incasseren van mijn landing ook nog eens een boze vader over zich heen kreeg.

De eerste week snowboarden doorsta je alleen maar als je eigenlijk heel erg van pijn houdt. Ik had een blauwe plek formaat A4 en pikzwart op mijn dij van het telkens op dezelfde plek vallen. Een rolletje dextro in je broekzak is overigens ook geen goed idee (en een mandarijn in je jaszak ook al niet).

Anoniem

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 09:59

Ik was de eerste keer snowboarden gewoon een dag ziek van de spierpijn _O-

Sintara

Berichten: 7397
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 11:32

Snowboarden kan ik gewoon niet. Laat mij maar gewoon skiën, kan ik met mijn ogen dicht en lekker relaxt.

Ik heb ooit wel twee lessen gehad, maar zodra het handje wegging had ik problemen :+ zelfs als er geen druk op die hand zat

TheWelsh

Berichten: 1599
Geregistreerd: 19-10-09

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 12:11

Alles met sneeuw is niks voor mij.
Die knie hierboven maakt het niet veel beter :n

Ik zou met mijn ski's in de knoop raken en vervolgens door mijn gestuntel een lawine veroorzaken en ik denk dat ik misschien 2 sec rechtop stil zou kunnen staan op een snowbord om vervolgens als een plank voorover te vallen... %)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 12:42

TheWelsh schreef:
Alles met sneeuw is niks voor mij.
Die knie hierboven maakt het niet veel beter :n

Ik zou met mijn ski's in de knoop raken en vervolgens door mijn gestuntel een lawine veroorzaken en ik denk dat ik misschien 2 sec rechtop stil zou kunnen staan op een snowbord om vervolgens als een plank voorover te vallen... %)
Skiën waag ik me ook niet aan… snowboarden vond ik in het begin echt superlastig, omdat ik ook nooit geskied heb en dus niet wist hoe glad de sneeuw eigenlijk is, ook als je dwars staat. :')

Ik was overigens wel blij met het dragen van een helm. := M’n bril is niet gebroken doordat ik erop viel, maar doordat ik achterover klapte. Denk dat dat zonder helm een flinke hersenschudding geweest was.

Christiene
Berichten: 7720
Geregistreerd: 18-11-04

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 14:21

Skieen nooit gedaan je evenwicht bewaren en dan nog vast op 2 zeer lange latten op een gladde berghelling...

Kinderen loop ik al omver in een restaurant omdat ze in de weg lopen

Ik was met ouders mee NA EEN
Pretpark laatst das nog erger maar dan weet je het dat er kinderen lopen ... dat ga ik niet altijd doen zo.. wat een drukte terwijl het rustig was ivm weer en corona

HopeMyDay

Berichten: 1283
Geregistreerd: 04-12-16

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-21 14:55

Vanmiddag verplicht mee naar de decathlon.. Ik had écht nieuwe spullen nodig maar ivm bedrijf en werk geen tijd voor doordeweeks.. nou dat heb ik geweten.. krijsende jochies bij de boksbal want "zij wilden ook een boksbal", meisjes die bij de paardenafdeling op de zadels klimmen en het halve zadel aan gort trekken en dan nog het ergste.. kinderen die op skates/skeelers door de winkel heen surfen en iedereen in hun pad omver schuiven.

Nooit weer.. Nooit.