Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MyWishMax

Berichten: 25286
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 21:54

Loeky01 schreef:
MyWishMax schreef:

Geen idee, heb ik niet in huis. Heb dat normaal alleen in de winter na het douchen. Iets te droog of warm oid. Maar nu ook al aantal keer deze zomer helaas. Dus denk niet dat dan werkt? Maar dank je wel!

Oh dit heb ik ook en een vriendin van mij ook. Smeren smeren smeren met bodybutter of olie of iets. En ik ben nu aan het kijken of een product van The Body Shop blijvend verlichting geeft. Vaak is het uitdroging van je huid die dat gevoel geeft. Vaak ook trekkend en 'strak'.


Ja, smeren doe ik idd ook. En opletten wat voor zeep want sommige maken het erger. Bij bodylotion opletten op parfum en uitproberen want sommige maken het gevoeliger. Het is alleen al meteen na het de douche uitstappen dus is insmeren al te laat. Nooit trekkend of strak, alleen jeuk, van die bijna pijnlijke :+

Zit te denken om douche olie te proberen of die onder de douche bodylotion dingen.

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 22:10

Helpt koud (af) douchen niet?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41578
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 22:19

Dat het gek wordt gevonden dat ik na 17 uur achtereen wakker/bezig zijn kapot moe ben en een beetje chagrijnig.

Ok.

marley93

Berichten: 6031
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 22:22

Mensen die gelijk weer een zondebok aangrijpen om maar met vingers te kunnen wijzen.
Soms heb je gewoon pech.

MoniqueT

Berichten: 8845
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 22:26

Afbeelding

Aan de kat van de buren die elke nacht op ons terrein loopt en het alarm af laat gaan. Zou niet moeten kunnen, dus nu maar eens het spul anders af laten stellen. We worden bijna elke nacht hier in Nederland wakker gebeld door dit Spaanse monstertje.

nicole_floor

Berichten: 3241
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 23:05

Allergische reactie op de plek van de vaccinatie. -O-

Zebrastreep

Berichten: 9746
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-21 23:22

Dat er echt wat raars gebeurde vanavond. Dit huis is in twee delen opgedeeld en aan de andere kant woont familie van deze mensen. In dat andere gedeelte stond opeens de tv aan en ons was niet bekend dat er iemand in dat huis zat. Dus wij aanbellen op de ramen kloppen naar binnen kijken en we zien niemand :=

Na veel moeite contact gekregen met de bewoners maar toen had ik al een sleutel gevonden die paste. Alle ruimtes gecontroleerd en er was gewoon niemand aanwezig. Tv stond afgelopen dagen ook niet aan. Bewoners denken van wel maar dat hadden we dan echt wel gehoord, hoorde het nu luid en duidelijk.

We gaan dus met een fijn gevoel weer slapen vandaag :') heb echt het idee dat ik gek aan het worden ben. Gelukkig geen inbrekers of ongewenste gasten. Er stond wel een hele rare Arabische zender op.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 00:29

Marcella schreef:
Eind verslag sociale dienst. Toch wel leuk als je cijfermatig HBO niveau heb. Alleen jammer dat de rest MBO niveau 3 dan weer is. En ze vinden beveiliging werk geen passend werk voor mij.

Huh?! Maar je komt toch uit de beveiliging? Je zoekt toch bewust in die richting? Hoezo gaan zij bepalen wat wel of niet passend is zeg…


marleen_88 schreef:
Aan mezelf. Kon mezelf niet kwijt; zitten, hangen, liggen ik lag mezelf in de weg.

Vre-se-lijk. Hoe gaat het nu met je?


Marcella schreef:
Zebrastreep schreef:
Einde van het Fjordenstamboek in zicht :( En dat allemaal door 1 familie het is te triest voor woorden.

Ik kijk het nog even aan , maar ik denk dat ik de boel over laat schrijven naar België. Te zot voor woorden dat mensen soms al bijna een jaar het paspoort hebben liggen , er geen paarden op naam kunnen worden gezet en niet eens geregistreerd kunnen worden bij het RVO.

Tijd dat iedereen stopt met lid zijn , en niet meer de zakken van deze familie gaat vullen. Laat ze maar lekker failliet gaat.

Doodzonde! Had mijn merrie nog graag elite zien worden , en mijn jonge paard had ik ook al leuke plannen voor. Ondanks dat ze vrijwilligers zo hun best hebben gedaan. Jammer dat een paar rotte appels het kunnen verpesten. Maar met name verpesten ze het voor hunzelf.

Verbaas mij niks als fjordenstamboek einde verhaal is. Raar spulletje. Ze keken ook niet raar op dat mijn fjord Cushing had toen ik daar een keer op vakantie was.

Kreeg altijd eerste premie met die van, omdat hij gefokt was door een zeer geërde fokker.

Jouw Fjord is niet de eerste die ik hoor met cushing…

Telpeva schreef:
Er bleek een pizza margherita in de doos te zitten, op de verpakking van de doos stond salami afgebeeld. Zo teleurgesteld :') hij smaakt nog naar karton ook

Dát is balen..

_kajo_ schreef:
.... aan een van m'n katten. Zou met 3 katten naar dierenarts voor enting. Onderweg naar auto sloopt ze deurtje uit kattenreismandje, ik grijp haar in een reflex beet en zij dus mij ook. Dierenarts afgebeld, huisarts gebeld en nu tetanus prik en antibioticakuur rijker.

Nooo, in de auto? Sterkte met de tetanus, ik heb daar destijds behoorlijk lang last van gehad. Naast dat het zetten ervan op zijn zachtst gezegd echt super gênant was.

Marcella schreef:
Verkeerde koppijn met pijn uit mijn nek en zere ogen. Blij dat ik ook veilig thuis gekomen ben. Alleen nu twijfel ik of ik niet beter even met washandje afgekoeld gekookt water op mijn ogen moet zitten. Zou heel goed kunnen dat het gaat opluchten.

Hoe gaat het nu met je? Heeft het opgelucht?

Zebrastreep schreef:
Dat er echt wat raars gebeurde vanavond. Dit huis is in twee delen opgedeeld en aan de andere kant woont familie van deze mensen. In dat andere gedeelte stond opeens de tv aan en ons was niet bekend dat er iemand in dat huis zat. Dus wij aanbellen op de ramen kloppen naar binnen kijken en we zien niemand :=

Na veel moeite contact gekregen met de bewoners maar toen had ik al een sleutel gevonden die paste. Alle ruimtes gecontroleerd en er was gewoon niemand aanwezig. Tv stond afgelopen dagen ook niet aan. Bewoners denken van wel maar dat hadden we dan echt wel gehoord, hoorde het nu luid en duidelijk.

We gaan dus met een fijn gevoel weer slapen vandaag :') heb echt het idee dat ik gek aan het worden ben. Gelukkig geen inbrekers of ongewenste gasten. Er stond wel een hele rare Arabische zender op.

Brrr… Zou idd ook bijna denken dat ik gek werd :=

Aan dat vanavond heel gezellig was maar dat mijn vriend nu toch weer pijn heeft = teveel gedaan/ te lang gewandeld. Jammer dat we het verkeerd ingeschat hebben.

wyoming

Berichten: 2502
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 01:12

Kan niet slapen -O-

JJ4

Berichten: 643
Geregistreerd: 14-02-18
Woonplaats: Op de grens van Drenthe met Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 01:45

Heb een hernia/zenuwbeknelling in mijn rug met als extraatje een klapvoet….
En op dit moment is de zenuwpijn lastig te onderdrukken. -O-

MarliesV

Berichten: 15178
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 02:01

wyoming schreef:
Kan niet slapen -O-

Yes ook hier plafond dienst terwijl ik morgenvroeg gewoon weer naar kantoor moet

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 03:57

Misselijk.

Mo_86

Berichten: 1235
Geregistreerd: 10-02-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 05:41

We liggen met onze eigen boot op Terschelling, super leuk zou je zeggen. Kan ik nog steeds helemaal niets omdat ik nog steeds ziek ben en nog geen cracker binnen hou. Zo enorm klaar mee. Straks is de vakantie voorbij en heb ik weinig meer gezien dan de steiger en de Brandaris in de verte.

Ineke2

Berichten: 33105
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 06:45

Beterschap allemaal hoor :knuffel:

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 06:45

Dat onze hond mankt. Daar kan zij niks aan doen maar vond 1 bezoekje aan de DA wel genoeg deze week, zij duidelijk niet. :')

Marcella

Berichten: 36709
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 08:32

Heeft dus super geholpen door met afgekoeld gekookt water op mijn ogen. Gelijk weer herinnering voor mij dat ik het vaker moet doen.

Nu sollicitatie stress.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 08:34

Pijn in mijn benen al enige tijd.

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 08:48

Zo onwijs moe. Had nog makkelijk twee uur extra kunnen slapen

Rambogirl

Berichten: 3586
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 09:06

Zebrastreep schreef:
Dat er echt wat raars gebeurde vanavond. Dit huis is in twee delen opgedeeld en aan de andere kant woont familie van deze mensen. In dat andere gedeelte stond opeens de tv aan en ons was niet bekend dat er iemand in dat huis zat. Dus wij aanbellen op de ramen kloppen naar binnen kijken en we zien niemand :=

Na veel moeite contact gekregen met de bewoners maar toen had ik al een sleutel gevonden die paste. Alle ruimtes gecontroleerd en er was gewoon niemand aanwezig. Tv stond afgelopen dagen ook niet aan. Bewoners denken van wel maar dat hadden we dan echt wel gehoord, hoorde het nu luid en duidelijk.

We gaan dus met een fijn gevoel weer slapen vandaag :') heb echt het idee dat ik gek aan het worden ben. Gelukkig geen inbrekers of ongewenste gasten. Er stond wel een hele rare Arabische zender op.


Wij hebben thuis ook regelmatig dat 's morgens de TV aan staat of dat tie overdag ineens aan gaat.
Ik kies ervoor m te geloven dat iemand toevallig net linkt met onze TV en dat tie daarom aan springt.

LaPluche

Berichten: 1978
Geregistreerd: 15-05-16
Woonplaats: Twente

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 10:18

Ik wil net met de hond naar het bos, mooi even de gedachten verzetten... Stortbui -O-

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 10:20

Grote bestelling geplaatst, vergeten betalen met mijn warhoofd :') Gisteren bericht van de klantendienst dat de levering werd uitgesteld in afwachting van betaling (logisch!) Net telefoon van het transportbedrijf dat ze voor de deur staan en niemand thuis is. Levering is toch doorgekomen. Heb even alles moeten omgooien. En het was al zo een drukke dag :')

marley93

Berichten: 6031
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 12:13

Dat ik mijn tekenmap net open deed en dit vond:
Afbeelding

Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om d'r dood te maken, want het is een single moeder. :') Maar fiets ik sprong een meter de lucht in.
Laatst bijgewerkt door marley93 op 06-08-21 12:42, in het totaal 1 keer bewerkt

deksel

Berichten: 3782
Geregistreerd: 16-10-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 12:35

Oh oliebol, ik zou me ook doorschrikken als ik dat zie.

Niobe

Berichten: 7982
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-21 12:38

Jezus wat een mutant :wow:

xPabloBokt

Berichten: 9387
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-21 12:46

Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeks :wow: