Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 225 van de 506 [ 12634 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228 ... 506  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

 
Profiel   

theadora99 schreef
Myfairytale schreef

Weet niet waar je woont, maar als het in de buurt is, wil ik wel een tijdje op je andere hond passen?
Sterkte in ieder geval voor je hond en jezelf! :knuffel:


@Moestuin: sterkte! Kan goed begrijpen dat het heel dubbel voelt. :(:)

Ergernis: de man die pup losliet en op mijn oppashond af liet vliegen en zwaar geïrriteerd en chagrijnig reageerde toen ik hem vroeg om zijn hond te pakken.
De oppashond mag namelijk niet spelen vanwege operaties én vindt niet alle andere honden even leuk.
Ergernis is dus die chagrijnige man.

Soest, maar als het goed is heeft mijn vriendin op haar werk iets geregeld dus moet het goedkomen! Maar had al zo veel stress


Gelukkig dat er wat geregeld is!
Sterkte hoor.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 21:23 



 
Profiel   

Arethe schreef
Dezenaam zit er ook een ziektekostenverzekeringspas in?
Ik ben de mijne recent eens verloren en deze persoon had contact met hen opgenomen, zij belden mij met diegene haar nummer. Op die manier kreeg ik hem heel snel weer terug.

Dit mag een bedrijf wettelijk niet zomaar doen.

Ik zoek dan vaak familieleden van zo iemand op via FB. Dan kunnen zij diegene bellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 21:43 



 
Profiel   

MarlindeRooz schreef
Arethe schreef
Dezenaam zit er ook een ziektekostenverzekeringspas in?
Ik ben de mijne recent eens verloren en deze persoon had contact met hen opgenomen, zij belden mij met diegene haar nummer. Op die manier kreeg ik hem heel snel weer terug.

Dit mag een bedrijf wettelijk niet zomaar doen.

Ik zoek dan vaak familieleden van zo iemand op via FB. Dan kunnen zij diegene bellen.


Wat mogen ze precies niet doen dan, gewoon echt uit nieuwsgierigheid. Want ze gaven geen gegevens van mij weg, de persoon die hen belde gaf alleen een nummer waarop zij bereikbaar was. Ik kreeg een belletje van hen met de vraag of het kon kloppen dat ik mijn portemonnee verloren was want er had iemand gebeld die hem had gevonden.

Ik was er wel heel blij mee. Scheelde mij heel veel stress, tijd en geld.

Anders toch maar even een cent overmaken met een berichtje erbij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 21:50 



 
Profiel   

Zoeken naar familie leden inderdaad. En anders via linkedin/insta op zoeken. Zit er geen pas bij van bepaalde school of werk oid ? Anders zo in contact komen.

Je kan natuurlijk altijd bij de bank zeggen dat je een portemonnee gevonden heb zodat als diegene belt dat de bank kan melden dat hij gevonden is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 21:52 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Dit bericht is leeggehaald omdat het in strijd is met de regels. Zie openingspost.



Laatst bijgewerkt door Giolli op 22-09-21 07:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Voldoet niet aan regels


Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 21:58 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Dit bericht is leeggehaald omdat het in strijd is met de regels. Zie openingspost.



Laatst bijgewerkt door Giolli op 22-09-21 07:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Voldoet niet aan regels


Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 22:17 



 
Profiel   

Morgen begint de verbouwing van de woningbouw waarbij ze oa in de kamer van mijn zoon moeten zijn. (Al vanaf 7 uur) Dus ik heb het 1 en ander moeten verplaatsen en afdekken waardoor zoon vanavond een nachtje bij mij slaapt. Maar waar hij normaal heel rustig slaapt, is hij nu heel onrustig en draait hij het hele bed door, waardoor ik niet kan slapen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-21 22:36 



 
Profiel   

En weer een plafonddienst... :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 01:02 



 
Profiel   

Myfairytale schreef
En weer een plafonddienst... :(


Same.
Heel verkouden en constant loopneus.
Baal er zo van, morgen dus weer brak at work.
-O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 01:11 



 
Profiel   

Rennie89 schreef
Mijn auto lijkt weer koelvloeistof te verliezen, er zit weer lichte schade onder het reservoir en zag dat er een bout ergens miste wat wellicht veroorzaakt dat het er de hele tijd tegen aan komt als ik de motor op volle toeren laat gaan (als ik hard rijd dus). Ik heb gelukkig altijd een voorraad in mijn auto liggen dus kan het blijven bijvullen maar moet het nu wel elke keer controleren voor ik wegrijd want met te weinig koelvloeistof rijden maakt de motor kapot |o maar nu geen geld om het te maken…


Even wachten op de winter. Ik heb echt maanden zonder koelvloeistof gereden zonder dat ik dat door had. :oo Maar er gingen geen lampjes branden oid. En ik reed zo 45 minuten per keer over de snelweg. :o Pas toen het wat warmer werd en ik een keer in de file stond zag ik het..

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 05:16 



 
Profiel   

Vriend die het nodig vond om met veel kabaal nog even te douchen en 10x de slaapkamer in kwam stormen omdat hij weer wat vergeten was.. Joh, ik hoef er niet om 7.15 al uit. Rot op :O

En dat ik naast de dierenarts rekening vanmiddag ook nog even 400 euro voor mijn auto mag gaan aftikken en ze dan niet eens zeker weten of het probleem wel verholpen is :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 07:21 



 
Profiel   

Voetbaltrainer die niet antwoord op de vrij wezenlijke vraag wanneer nu de wedstrijd is. Hij wil verplaatsen omdat hij moet werken. Ik vind het nog al wat dat er meer dan 20 mensen/gezinnen zich dan weer moeten aanpassen (onze spelertjes met gezin, spelertjes/gezinnen tegenpartij, trainer en afgevaardigde tegenpartij en de scheidsrechter). Zo werkt het niet, we hebben ook een leven naast het voetbal. Spelertjes zijn 12/13 dus zelf op verplaatsing is lastig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 07:27 



 

Rennie89 schreef
Mijn auto lijkt weer koelvloeistof te verliezen, er zit weer lichte schade onder het reservoir en zag dat er een bout ergens miste wat wellicht veroorzaakt dat het er de hele tijd tegen aan komt als ik de motor op volle toeren laat gaan (als ik hard rijd dus). Ik heb gelukkig altijd een voorraad in mijn auto liggen dus kan het blijven bijvullen maar moet het nu wel elke keer controleren voor ik wegrijd want met te weinig koelvloeistof rijden maakt de motor kapot |o maar nu geen geld om het te maken…


Radiator of radiatorslang is vaak dan aan gort. Gaat best snel namelijk. Of een flens etc. Hoeft niet veel te kosten.

Maar als je geen geld hebt om het te maken, is het dan wel verstandig om überhaupt een auto te nemen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 07:51 



 
Profiel   

Ik ga nooit met het ov. En ik dacht dat je een mail kreeg als je ov bijna vervalt.

Dus zodoende kan ik nu ineens niet naar therapie, want ik kan het laatste stuk niet met de bus..
Dus hoofdkantoor gebeld. Een afspraak kan schijnbaar niet zomaar worden omgezet in een belafspraak...

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 08:47 



 
Profiel   

Oh wat irritant zeg! Maar je kan ook pinnen toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 08:57 



 
Profiel   

De hond van een vriendin net uitgelaten. Schat van een beest. We kwamen op een smaller pad iemand met twee honden tegen. Ik netjes aan de kant, hond ging braaf zitten en even gewacht zodat ze rustig kon passeren en de ruimte had.

Die mevrouw werd pissig want ze snapte niet dat ik haar niet durfde te passeren := :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 09:05 



 
Profiel   

Captain schreef
Even wachten op de winter. Ik heb echt maanden zonder koelvloeistof gereden zonder dat ik dat door had. :oo Maar er gingen geen lampjes branden oid. En ik reed zo 45 minuten per keer over de snelweg. :o Pas toen het wat warmer werd en ik een keer in de file stond zag ik het..

Dat kan ik mij haast niet voorstellen, wat slecht dat je auto niet een melding gaf? Bij mij kwam met starten een vreselijke piep als melding en uiteraard het symbool voor koelvloeistof die rood is. Ik had het eerder tijdens het rijden en je merkte het echt, je auto rijd gewoon slechter. Wat was bij jou de oorzaak?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 09:08 



 
Profiel   

Thuis van stage sinds maandagmiddag met stressklachten. Nu besluit mijn hoofd vandaag enorme geldstress te hebben om de leuke dingen die ik de komende tijd op de planning heb staan. In plaats van even gebruik te maken van de rust.

Ik haat mijn hoofd soms zo erg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 09:09 



 
Profiel   

Marije_1997 schreef
Rennie89 schreef
Mijn auto lijkt weer koelvloeistof te verliezen, er zit weer lichte schade onder het reservoir en zag dat er een bout ergens miste wat wellicht veroorzaakt dat het er de hele tijd tegen aan komt als ik de motor op volle toeren laat gaan (als ik hard rijd dus). Ik heb gelukkig altijd een voorraad in mijn auto liggen dus kan het blijven bijvullen maar moet het nu wel elke keer controleren voor ik wegrijd want met te weinig koelvloeistof rijden maakt de motor kapot |o maar nu geen geld om het te maken…


Radiator of radiatorslang is vaak dan aan gort. Gaat best snel namelijk. Of een flens etc. Hoeft niet veel te kosten.

Maar als je geen geld hebt om het te maken, is het dan wel verstandig om überhaupt een auto te nemen?


Nemen? Heb de auto langer dan vandaag en is noodzakelijk voor mijn werk :+ maar iedereen heeft wel eens een periode met veel (financiële) tegenslagen en dat je even geen geld meer kan uitgeven. Vind het een vrij extreme uitspraak.. hoeveel mensen niet afhankelijk zijn van een auto… daarbij moet mijn auto een volledige beurt krijgen met 2 nieuwe banden, olie vervangen, filters vervangen en er moeten wat schoonheidsfoutjes gemaakt worden. Dan kom je toch uit op ongeveer 400 euro wat geen klein bedrag is.

Vorige x was mijn reservoir stuk, ik vermoed dus dat dit weer het geval is gezien ik zag dat er weer beschadiging is op dezelfde locatie als het andere reservoir, maar dan moet de oorzaak van dat gat wel opgelost worden en ik vermoed dus dat dat die missende bout is. Voor een idee;

[ img ]

Zit vlak onder het reservoir en waarschijnlijk dat hierdoor er te veel beweging in de omliggende dingen zit.


Laatst bijgewerkt door Rennie89 op 22-09-21 09:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 09:14 



 
Profiel   

Rennie89 schreef
Captain schreef
Even wachten op de winter. Ik heb echt maanden zonder koelvloeistof gereden zonder dat ik dat door had. :oo Maar er gingen geen lampjes branden oid. En ik reed zo 45 minuten per keer over de snelweg. :o Pas toen het wat warmer werd en ik een keer in de file stond zag ik het..

Dat kan ik mij haast niet voorstellen, wat slecht dat je auto niet een melding gaf? Bij mij kwam met starten een vreselijke piep als melding en uiteraard het symbool voor koelvloeistof die rood is. Ik had het eerder tijdens het rijden en je merkte het echt, je auto rijd gewoon slechter. Wat was bij jou de oorzaak?


Ja was echt heel bizar inderdaad. :oo Er zat ergens een lek, uiteindelijk laten fixen voor 300 euro maar ergens anders zat er denk ik nog een want ik moest sindsdien regelmatig bijvullen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 09:16 



 
Profiel   

Dat ik niet zo'n lekker gevoel heb over mijn werk omdat ik ergens niet bij mag zijn en ik heb al een idee waarom... Ik moet ook gewoon een dienst draaien hoor dus daar heeft het ook mee te maken...

Ik hou het ook maar even stil dat ik al contact heb voor wat erbij dat moest al maar heb het idee dat ik geen verkeerde keuze maak als ik dat aanneem.

Niet dat ik mijn werk niet leuk vindt hoor ik ben echt gek op mijn werk maar vindt het super vervelend dat mensen twijfelen aan mijn kunnen door een situatie zonder naar al uitgebreid naar mijn kant van het verhaal te luisteren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 09:36 



 
Profiel   

Herrie in mijn huis

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 09:42 



 
Profiel   

Beddengoed dat gewoon zeiknat uit de droger komt omdat het in elkaar is gaan draaien tijdens het drogen.

Ik heb al zo veel moeite om überhaupt iets te doen kan dit niet gewoon even WEL goed gaan

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 10:03 



 
Profiel   

theadora99 schreef
Dat het slecht gaat met Xe hond en hij morgen opgenomen moet voor onder andere rontgen fotos, maar dat de andere hond niet alleen thuis kan blijven.

Helaas bleek uit bloedonderzoek en fotos dat het dermate heftig was, dat we de beslissing hebben genomen om hem in te laten slapen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 11:38 



 
Profiel   

Theadora99 sterkte met het verlies.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 11:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 225 van de 506 [ 12634 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228 ... 506  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen