Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 44 van de 330 [ 8241 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 330  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Secret Santa Surprise 2021

 
Profiel   

Leuk hoor!
Knap gedaan echt wat creatief!

Vorig jaar had wij glazen ballen en engelen en zacht roze ballen.

Dit jaar denk ik gewoon hetzelfde.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 09:58 



 
Profiel   

Mkango schreef
Pepernoten en taaitaai zijn niet mijn ding, want ik kan slecht tegen de textuur, het taaie, het plakkerige... :))
Ik weet precies wat je bedoelt. Ik vind o.a. Liga koekjes en pindakaas daarom ook niet te hachelen, dat plakkerige %).

Gevulde speculaas mag je mij voor wakker maken. Wel de echte, niet die met "banketbakkersspijs'.

Chiren schreef
Wat voor kleuren hebben jullie eigenlijk allemaal in de kerstboom?
Rood en goud met witte accenten. Dit klinkt alsof er over is nagedacht, maar het is eigenlijk gewoon een bonte verzameling die in de loop der jaren ontstaan is :+ .

Ik hoef trouwens geen kerstdecoratie. Net als met veel andere dingen: ik heb meer dan ruim voldoende. Gebruik het merendeel nooit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 10:12 



 
Profiel   

Chiren schreef
Wat voor kleuren hebben jullie eigenlijk allemaal in de kerstboom?

Euhm... Wij begonnen ooit met koningsblauw en wit en zilver.
Maar door de kerstobsessie van mijn man is de boom nu meer een allegaartje van kerstzooi geworden...
Ik denk dat we niet eens meer kunnen zeggen dat er ballen in hangen, het zijn meer... Ornamenten of zo?
Het is in ieder geval een grote chaos.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 10:13 



 
Profiel   

Chiren schreef
Wat voor kleuren hebben jullie eigenlijk allemaal in de kerstboom?


Oh dat is misschien wel leuk om te melden, ik heb allerlei vogeltjes erin en koperkleurige ballen. Niet van die foute glitterdingen, maar zoiets:

https://www.amazon.nl/NUOBESTY-kunstvog ... 085SWGK53/

Verder is mijn hele huis bruin, beige, koper en houttinten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 10:20 



 
Profiel   

Matheno schreef
Chiren schreef
Wat voor kleuren hebben jullie eigenlijk allemaal in de kerstboom?


Oh dat is misschien wel leuk om te melden, ik heb allerlei vogeltjes erin en koperkleurige ballen. Niet van die foute glitterdingen, maar zoiets:

https://www.amazon.nl/NUOBESTY-kunstvog ... 085SWGK53/

Verder is mijn hele huis bruin, beige, koper en houttinten.

Oh, wij hebben in die stijl een pauw er in hangen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 10:29 



 
Profiel   

ik heb geen kerstboom, vind kerstlampjes dan wel weer leuk

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 10:36 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]
Rood met wit!

Hij verandert ook niet zoveel, gaat elk jaar kant en klaar naar boven. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 10:38 



 
Profiel   

Hier rood, roze en wit :) Sinds vorig jaar ook zilveren slingers en van die parelsnoeren.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 11:41 



 
Profiel   

Hier rood en goud :) Met allerlei kleuren vogeltjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 13:11 



 

Hier vanalles aan kleuren.. foute kerstboom.. als die dit jaar staat, maak ik wel even een fatsoenlijke foto. Kan niet wachten tot de kerstboomverkoop weer begint. Die van vorig jaar heeft te lang binnen gestaan en is helaas buiten dood gegaan.

Afgelopen jaar hadden we witte veertjes slingers. Super fout, kat vond het wel grappig _O-

Ik lust ook kruidnootjes met of zonder chocolaagje.. pepernoten en taaitaai vind ik niet te hachelen. Maar niet teveel graag :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 14:15 



 
Profiel   

Hier nog geen idee. Vorig jaar een bij elkaar geraapt zooitje met de gedachte ik doe alles weg en koop volgend jaar nieuw
Guess what? door de dierenarts rekening die er aan gaat komen geen budget voor nieuw en gelukkig de doos met oude zooi nog :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 14:16 



 
Profiel   

Oh lekker zowel pepernoten als taaitaai en kruidnoten.

Hier paars en vogeltjes in de boom.
Maar zag nu een super mooie donker groene set bij de action <3

Mag m alleen niet kopen van mezelf haha.

Trouwens Santa ik zei iets over leer vet.
Nevermind. Ik was aan het opruimen;

[ img ]

Heb meer leer spul dan ik dacht. En gezien ik niet zo’n trouwe leerverzorger ben heb ik hier voorlopig even genoeg aan.

Nieuw goed voornemen van mij. Weer meer gaan rijden en daarbij m’n tuig vaker vetten ipv 1x in de 4 jaar :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 14:20 



 
Profiel   

Zoals in mijn tekst ook staat, mijn kerstboom heeft heel veel roze en glitterige hysterische ornamenten/ballen/bedenk het maar erin :D Echt heel leuk, elk jaar komt er iets bij. Dus kom maar op!
Heb nu ook heel veel planten in huis dus misschien zijn kleine lichtsnoertjes ook leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 14:26 



 
Profiel   

Oh jongens, ik zag net een oproep - een kasteel op 10 minuutjes hiervandaan zoekt vrijwilligers (ja, nu al haha) om te helpen met 2000 cadeautjes in te pakken en 3 verdiepingen te versieren met kerstdecoratie.

Ik heb me meteen aangemeld :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 16:40 



 
Profiel   

Ik heb net als Tanya een roze boom. Alleen vorig jaar de kunst boom van m’n vriend opgezet, een witte .. met blauwe versiering. Vond dat toch iets minder leuk. Voordeel van de kunst boom is wel dat je die al heel vroeg ( *\o/* ) kunt opzetten. Een echte vallen de naalden van uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 16:50 



 
Profiel   

Jij gaat hem morgen opzetten, J00pie? :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 16:51 



 
Profiel   

Leuk LWDaisy!

Hier koper, zwart, rood en grijs in de boom. Ieder jaar komt er wel wat bij, mn vriend is ook zon echte kerstfan haha

Rituals koop ik zelf nooit, het is ms vloeken in de kerk, maar volgens mijn neus is “Happy Harmony” van Kruidvat huismerk hetzelfde als ”Touch of Hapiness” van Rituals :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 17:03 



 
Profiel   

Wat leuk, die zelfgemaakte kerststal!
Ik heb er ooit eentje zelf gehaakt, die staat ieder jaar weer uitgestald. Niet dat ik iets met het Christendom heb maar dit vind ik altijd wel leuk om neer te zetten.

Ik heb de laatste jaren rood en goud in de boom en mijn vriend bordeaux en mosgroen, dat moeten we, nu we samenwonen, zien te combineren.

Ik ben gek op kruidnoten maar zo halverwege november heb ik er meestal alweer genoeg van. :')

Nu het officieel herfst is, gaan we ook hard richting de feestdagen *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 17:07 



 
Profiel   

Hier nog geen spullen voor een kerstboom :+. Weet nog niet of hij dit jaar al gaat komen. Sowieso geen echte want goede kans dat de kater bedenkt dat hij hem wel op kan eten :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 17:27 



 
Profiel   

Hier wel altijd een echte :j

Ieder jaar proberen we m in de tuin te zetten. Maar helaas :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 17:35 



 
Profiel   

Wij hebben een prachtige nepper op zolder liggen :')

En door tijdgebrek blijft die daar ook meestal liggen :+

We hangen meestal wel wat leuke verlichting op maar we hebben niet veel behoefte aan om de boom.

Op kerstavond is het vaak wel rustig in de sauna **\O/**

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 17:40 



 
Profiel   

Ik heb ook een roze boom. (Groene boom roze versiering :+ ) Wel een neppe. We hadden 1x een echte en die was zo uit de kluiten gewassen. We dachten een mooi klein boompje gescoord te hebben dus wij het net eraf halen thuis, bleek hij bijna 2x zo breed te zijn als dat hij hoog was. Hele huis was kerstboom. :n

Dp is ook niet mijn ding, doet me teveel aan m’n schoonmonster denken.

Kruidnoten/pepernoten ed, over het algemeen eterij (uitgezonderd chocola), maak je mij ook niet heel blij mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 18:02 



 
Profiel   

Ik heb geen kerstversiering in huis op wat kleine losse dingetjes na. Ik hecht er zelf weinig waarde aan en de katten zijn het daarom ook niet gewend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 18:04 



 
Profiel   

Ik heb geen kerstboom en vier überhaupt niet echt kerst. Maar als het inpakpapier kerstig is dan is dat niet erg hoor. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 19:02 



 
Profiel   

Nu we toch de kerstversiering aan het bespreken zijn: zijn er hier ook bokkers met een kerstdorp?
Ik kan eindelijk na 2 jaar weer mijn Lemaxverzameling uitstallen *\o/*

Een paar jaar geleden heb ik mijn eerste dorp opgezet maar na mijn verhuizing, 2 jaar geleden, had ik er geen plek meer voor.
Nu ik met mijn vriend weer in een grote mensenhuis woon, kan het eindelijk weer uit de dozen.
En er zitten ook wat onderdelen bij die ik na de eerste kerst in de uitverkoop heb aangeschaft dus die heb ik überhaupt nooit uit de doos gehad. Ik weet niet eens meer helemaal precies wat ik heb dus ik ben heel benieuwd :=

Dit was waar ik mee ben begonnen.
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-21 19:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 44 van de 330 [ 8241 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 330  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen