Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 76 van de 330 [ 8241 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 330  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Secret Santa Surprise 2021

 
Profiel   

Voor mij is een nieuwe bagage-hanger/tag een top voor aan de koffer. Heb een nieuwe koffer, een zwarte.. dus de tag mag best opvallend zijn om te herkennen tussen de rest :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 17:15 



 
Profiel   

Ik ben werkelijk een verwend kreng bedenk ik me. Ik probeer een lijstje te maken voor mijn verjaardag volgende maand en kan toch verdomd weinig verzinnen, terwijl ik normaliter zelf de hele wereld wel leeg kan kopen. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 19:50 



 
Profiel   

Geweldig my little ponys <3
Trauma als kind kreeg ik ze niet maar mijn dochter heeft ze al wel :')

Roosch erg is dat ja.
Tegenwoordig maak ik notities het hele jaar als ik leuke ideeën tegen kom.

Sleutelhangers zijn een flop.
Dingen aan mijn binnen spiegel ook voor in de auto.
Het leidt mij teveel af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 20:15 



 
Profiel   

Roosch, ik heb meestal hetzelfde probleem. Ik heb vaak geen idee wat ik allemaal voor mijn verjaardag kan vragen.

Manlief klaagt al over het formaat van mijn sleutelbos, dus liever geen sleutelhangers voor mij.

Ik heb geen paard en ben niet meer actief in de paarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 20:42 



 

boeflover schreef
Voor mij is een nieuwe bagage-hanger/tag een top voor aan de koffer. Heb een nieuwe koffer, een zwarte.. dus de tag mag best opvallend zijn om te herkennen tussen de rest :)

Oh ja dan is iets opvallends wel fijn!

Ik ben begonnen met hint 1 *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 21:29 



 
Profiel   

Ik heb al zoveel zin om te gaan shoppen!
Wierook is ook altijd goed! Maar dan liefst niet al te chemisch :) Bv ' de Moeders geuren' is fijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 21:37 



 
Profiel   

Koffertag is ook leuk!

@Neon: hij hangt aan mijn sleutelbos hoor!
Wierook is een dikke nono voor ons.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 21:45 



 
Profiel   

Leuke (zelfgemaakte) sleutelhanger word ik ook blij van.
Was vandaag aan het shoppen, heb me in kunnen houden om nog niets te kopen, maar heb al genoeg leuke dingen gezien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 21:55 



 
Profiel   

Ik las iets over wierook, geurkaarsen vind ik helemaal leuk. Maar wierook is dus juist totaal niet aan mij besteed ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 22:15 



 

Ik heb heel veel wierook, maar ligt al jaaaren in een doos. Ben de houders kwijt.. dus opzich is dat wel een top (een houder dan).

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 22:33 



 
Profiel   

Roosch schreef
Ik ben werkelijk een verwend kreng bedenk ik me. Ik probeer een lijstje te maken voor mijn verjaardag volgende maand en kan toch verdomd weinig verzinnen, terwijl ik normaliter zelf de hele wereld wel leeg kan kopen. :')

Ik herken het :')
Ben einde van de maand jarig.
Zelfs geen rituals?

Ik zag leuke pony’s <3 en huisdieren.
Heb zelf geen pony meer en zou er ook geen meer willen.

En lekkere koekjes zag ik ook voorbij komen. Moest meteen aan de koekjes van squid game denken. 2 dagen geleden de serie afgekeken. Dat is wel een wonder dat ik een serie af kijk. Meestal lukt dat niet. Deze was ook maar 9 afleveringen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 22:48 



 
Profiel   

Kaarsen vind ik wel leuk... heb ze alleen nooit aan ivm de dieren

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 22:49 



 

Wierook is hier ook een top! Met salie of sandelhout zit je altijd wel goed bij mij - favoriete merk is Morning Star. :)

Kaarsen brand ik nog steeds niet. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 22:51 



 
Profiel   

Goede geurkaarsen vind ik zelf heerlijk. Mijn vent doet echter alsof het puur vergif is, dus dat brand ik altijd als ie niet thuis is :+ wel een flinke voorraad nog.

Rituals heb ik min of meer ook genoeg op voorraad. Ik moet es afleren om dingen gelijk te kopen als ik ze zie. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 23:11 



 
Profiel   

idinn schreef
boeflover schreef
Voor mij is een nieuwe bagage-hanger/tag een top voor aan de koffer. Heb een nieuwe koffer, een zwarte.. dus de tag mag best opvallend zijn om te herkennen tussen de rest :)

Oh ja dan is iets opvallends wel fijn!

Ik ben begonnen met hint 1 *\o/*


Hoe pak je dat aan, die hints? Is het de bedoeling een hint te geven over wie jij, als SS, bent?



Wierook = een no go hier, bweik :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 23:13 



 
Profiel   

Sleutelgangers spaar ik :+ dus mocht er een leuke sleutelhanger in komen ben ik er blij mee!

Wierook heb ik nooit in huis. Wel kijk ik steeds vaker naar zo’n wierook waterval ding.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 23:15 



 
Profiel   

Als je er alleen naar kijkt heb je er niets aan qua geur :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 23:15 



 
Profiel   

Roosch schreef
Goede geurkaarsen vind ik zelf heerlijk. Mijn vent doet echter alsof het puur vergif is, dus dat brand ik altijd als ie niet thuis is :+ wel een flinke voorraad nog.


Hier hetzelfde, alle geurdingen zijn zo'n beetje een no-go bij mijn man. Overigens vind ik wierook ook niets.
Inmiddels heb ik wel geurstokjes staan met lavendel. In de woonkamer dure van Maison Berger, op kantoor goedkopere van het Kruidvat. Kleinere ruimte, hoewel de deur altijd open staat, maar het moet niet te overheersend worden, en die dure is echt sterk.
De hond heeft hem overstag laten gaan door enorme stinkscheten. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 23:23 



 
Profiel   

Wierook vind ik ook niks :n
Sleutelhangers gebruik ik, op degene die ik nu heb na (toevallig ook van een eerdere bokt SS gehad), ook niet echt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 23:45 



 
Profiel   

Ik vind selfmade dingen ook echt super tof!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 23:53 



 
Profiel   

Wierook kan ik niet zo goed tegen. Sleutelhanger kan ik eigenlijk wel goed gebruiken, maar dan spreek ik mijzelf tegen... Ik laat het in het midden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 00:28 



 
Profiel   

Ik hoop dat ik volgende week wat meer de tijd heb om bij te lezen en mee te kletsen hier.
De afgelopen weken waren bizar druk op het werk maar heb nu vakantie. :)


Ik lees iets over wierook maar daar maak je mij -en met name mijn vriend- niet blij mee. :=
Kaarsjes zijn wel altijd goed :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 00:46 



 
Profiel   

Hier ook liever geen wierook. Kan er blijkbaar niet zo goed meer tegen helaas. Geurkaarjses zijn wel altijd welkom!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 08:30 



 
Profiel   

Ik ben dol op alles met een geurtje voor in huis (geur)kaarsen, wierook, amberblokjes, een geurtje voor in de verdamper.
Ik ben niet zo voor de 'prullaria' als sleutelhangers, hangers voor in de auto, beeldjes, home is where the heart is spullen etc.

Zelf ben ik wel graag creatief bezig met bijvoorbeeld schilderen op nummer, tekeningen voor volwassenen of diamond painting maar ik hang mijn zelfgemaakte prullaria dus ook niet op :x het is puur voor de ontspanning.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 08:30 



 
Profiel   

LWDaisy schreef
Hoe pak je dat aan, die hints? Is het de bedoeling een hint te geven over wie jij, als SS, bent?

Ja :j
Die doe je bij het pakket dat je voor je lootje maakt. Sommigen sturen ook vooraf al één of meerdere kaartjes met aanwijzingen, maar voel je daar zeker niet toe verplicht.

Er komt van alles voorbij:
Woordzoeker
Rebus
Kruiswoordraadsel
Verschuiving van letters
Cryptische omschrijvingen
Raadsels
Geografische coördinaten van de woonplaats
Verwijzingen naar het beroep
Verwijzingen naar een specifieke bezigheid
Verwijzingen naar de avatar als die specifiek is
Enz

Als je in de voorgaande topics de laatste 10-15 pg's doorscrollt krijg je vast ideeën.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-21 09:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 76 van de 330 [ 8241 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 330  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen