Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 22:14

Lekker boeiend of mensen een serie wel of niet leuk vinden :')

Telpeva

Berichten: 14713
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 22:20

Cowboy55 schreef:
Fading schreef:
Squid game de beste serie ever? Ik snap de hype niet denk ik :+


Geweldige serie als je 12 bent waarschijnlijk…

Hier was het van de week nog in het nieuws, dat het een serie is voor 16 jaar en ouder maar dat basisschool scholieren het allemaal al kennen en precies weten wat het is.

marleen_88

Berichten: 14051
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 22:28

Klopt ja, mijn leerlingen (BO groep 6) kijken het ook. Op ons schoolplein wordt ineens volop Annamaria Koekkoek gespeeld... :=

Zebrastreep

Berichten: 9753
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 22:30

Dat iemand een kussen had achtergelaten op een 30 weg in een bocht. Ben maar gestopt en heb het maar even weggehaald.

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 22:31

marleen_88 schreef:
Klopt ja, mijn leerlingen (BO groep 6) kijken het ook. Op ons schoolplein wordt ineens volop Annamaria Koekkoek gespeeld... :=

:')

Onder mijn bovenbouw leerlingen (klas 3/4 vmbo) is het ook inderdaad geen ding. Mijn brugklassers daarentegen

marleen_88

Berichten: 14051
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 22:33

lenaa_tje schreef:
marleen_88 schreef:
Klopt ja, mijn leerlingen (BO groep 6) kijken het ook. Op ons schoolplein wordt ineens volop Annamaria Koekkoek gespeeld... :=

:')

Onder mijn bovenbouw leerlingen (klas 3/4 vmbo) is het ook inderdaad geen ding. Mijn brugklassers daarentegen


Ja, het is toch mega interessant ofzo voor jongere kinderen. Ik snap de ouders overigens volledig niet, maar dat is weer een andere ergernis.

Cowboy55
Berichten: 8490
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 22:42

marleen_88 schreef:
Ja, het is toch mega interessant ofzo voor jongere kinderen. Ik snap de ouders overigens volledig niet, maar dat is weer een andere ergernis.


Yup. 5-10 jaar van nu hebben we ouders op tv die roepen dat ze niet snappen dat hun kind de Nederlandse Anders Breivik blijkt te zijn.

Niobe

Berichten: 7986
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 22:50

__Sannne schreef:
Lekker boeiend of mensen een serie wel of niet leuk vinden :')


Ja zeg dat!
Meningen verschillen, wat raaaaar

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 23:24

Dat er net echt keiharde muziek aan ging op het metrostation en de metro bij het wegrijden ook nog toeterde. Let wel ik lig in mijn bed met het raam dicht terwijl ik dit alles luid en duidelijk hoor…

Ik denk dat als ik op dat station had gestaan op dit tijdstip en er was opeens keihard muziek gaan afspelen, dat ik dan echt een hartverzakking had gehad.

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-21 23:26

De wijnbrand aardbeien hakken er best wel erin. Volgende keer toch maar minder door de sla.

Rennie89
Berichten: 37248
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 00:35

Dat het nu heel slecht met m’n oma gaat… wou morgen bij haar langs gaan, ik hoop echt dat dat nog kan

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 00:51

wyoming schreef:
Aan mijn ex (alweer) die vindt dat de zwemlessen van zoon niet snel genoeg gaan. En dus daarom vindt dat zoon maar op privé zwemles moet en dat ik dat dus moet gaan betalen volgens hem want hij betaald toch genoeg alimentatie _-:(


Hoe lang zit je zoontje op zwemles?(zwemjuf hier!) Door corona hebben een hele hoop kindjes een flinke achterstand! Maar dan kan ik aangeven of het inddd lang is of niet...

Dat squid Game is blijkbaar een onderdeel in Roblox en laat dat nou heel veel door de jeugd worden gespeeld..... Vind de serie overigens ook verschrikkelijk, maar okee.

Zebrastreep

Berichten: 9753
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 01:14

Ik ben al iemand die populaire series totaal voorbij gaan en ze soms pas zie over een jaar of 5 :')

Misschien ook omdat ik niet zo ben van alles leuk vinden wat iedereen leuk vindt.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 01:24

Rennie89 schreef:
Dat het nu heel slecht met m’n oma gaat… wou morgen bij haar langs gaan, ik hoop echt dat dat nog kan

Heel veel sterkte, ik hoop dat je morgen nog bij haar langs kan.


Zebrastreep schreef:
Ik ben al iemand die populaire series totaal voorbij gaan en ze soms pas zie over een jaar of 5 :')

Misschien ook omdat ik niet zo ben van alles leuk vinden wat iedereen leuk vindt.

Een kont-tegen-de-kribbe gooier dus? ;)

Ik herken wel wat je zegt hoor Zebrastreep, al die populaire series gaan altijd aan mij voorbij.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 04:24

Onze Duitse Herder die gewoon niet mooi zindelijk wordt. 2,5 jaar ondertussen. Om 22.30 nog geplast (en veel!) en nu heeft hij weer al 2 keer binnen geplast. Het gaat weken goed en dan plast hij weer enkele nachten achter elkaar alles onder.

Black_Moon
Berichten: 684
Geregistreerd: 18-01-06
Woonplaats: Waar het goed is

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 04:31

culaccino schreef:
Black_Moon schreef:
Ik erger mij aan de muziek van mijn buurvrouw. Die heeft een feestje, maar ze hebben de bas erg hard staan. Je trilt nog net niet uit bed.

Heb morgen de ochtenddienst :Z

Hier ook. En dat vind ik helemaal niet erg, maar kondig het gewoon even aan. :roll:


Ze is net pas gestopt met de muziek. Heb totaal niet kunnen slapen. Al een paar keer gebeld. Ze zouden er rekening mee houden. Nou dat merk ik ;(

Oja en de politie doet er niks aan, want je hoort het niet aan de voorkant van het huis 8)7

Rennie89
Berichten: 37248
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 04:44

Rennie89 schreef:
Dat het nu heel slecht met m’n oma gaat… wou morgen bij haar langs gaan, ik hoop echt dat dat nog kan

Ik ben nog geen uur later met spoed naar het ziekenhuis gegaan omdat zij er te erg aan toe was en werd in slaap gehouden. ik heb samen met nog een hoop andere familie afscheid van haar kunnen nemen. Ze is heel vredig heen gegaan met haar geliefde familie om haar heen Y;(

Mando

Berichten: 15692
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 05:37

Gecondoleerd en sterkte.

Mijn moeder vrijdag nacht overleden en paasei wat een slechte nacht heb ik gehad vannacht.
Had gedacht van moeheid en emoties toch wel te kunnen slapen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 05:41

Ach Rennie89, gecondoleerd. Fijn dat je nog afscheid van haar hebt kunnen nemen. Veel sterkte.

En jij ook, Mando. :(:)

chanicha

Berichten: 12153
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 05:59

Jeetje zeg Mando en Rennie!
Gecondoleerd en heel veel sterkte Y;(

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 06:19

Sterkte Rennie en gecondoleerd Mando :knuffel:

Moestuin, ik weet dat veel mensen er tegen zijn, maar ik zou de hond met dit probleem, wanneer je zeker bent van geen medische dingen toch echt in een bench laten slapen. Vaak helpt dat juist om extra rust te vinden.

Mijn ergernis: na een hele vermoeiende dag gisteren. Toch alweer vroeg wakker -O- en nog last van het maandelijkse feestje ook -O-

Kookaburra

Berichten: 5390
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 07:32

Pfoeh Rennie, dat is snel gegaan. Gecondoleerd.



Ik werd weer als stresskip wakker.

tirzasarah10

Berichten: 1831
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 07:49

Moestuin schreef:
Onze Duitse Herder die gewoon niet mooi zindelijk wordt. 2,5 jaar ondertussen. Om 22.30 nog geplast (en veel!) en nu heeft hij weer al 2 keer binnen geplast. Het gaat weken goed en dan plast hij weer enkele nachten achter elkaar alles onder.


Drinkt hij savonds veel? Onze Duitse draak ging na het eten als pup ontzettend veel drinken. Dit was voor haar een soort obsessie geworden wat steeds meer werd. We hebben haar laten onderzoeken bij de dierenarts omdat we biet zomaar het water wilde weg halen maar die gaf aan haal het water maar weg na half 7. Weekje volgehouden en daarna nooit meer dat rare drink gedrag of in huis plassen gehad. Het vocht moet toch ergens vandaan komen om ze te gaan plassen :+

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 08:10

Hij mag drinken tot 8. Kan wel proberen met het eens weg te halen vanaf half 7. Hij drinkt niet overdreven veel en wij hebben ook nog geen patroon herkent helaas.

MyWishMax

Berichten: 25298
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-21 08:13

En weet je zeker dat er medisch niks aan de hand is?

Ik ben absoluut niet voor water weghalen. Daar kan je juist ook extreem drinkgedrag mee veroorzaken. Halen jullie dat nu altijd weg, elke avond? Want dan werkt dat dus blijkbaar ook al niet.