Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 78 van de 330 [ 8241 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 330  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Secret Santa Surprise 2021

 

Herstel gaat wel voor, dus had me wel ingesteld op hindernissen moeten overslaan. Hardlopen mag gewoon, dus in ergste geval had ik vooral dat gedaan en m'n maatje mentaal bijgestaan qua obstakels. Maar het viel gelukkig mee. Scheelt dat de blessure paaldans gerelateerd is en op een wat vreemde plek zit :')

En helemaal overslaan wilde ik niet, die tickets verdorie 2 jaar terug gekocht haha.

Slim van die geurstokjes! Ik bedacht gister een top.. maar ben 'm alweer kwijt -O-
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 14:45 



 
Profiel   

figuurtjes/mensjes van Lemax voor
mijn Kerstdorp is hier ook een top.

Goede tip!

Bloembollen vind ik ook erg leuk.
Wel welke na december nog de grond in kunnen natuurlijk.
Dahlia's vind ik erg mooi <3

Wierook is een flop.


Laatst bijgewerkt door Linnie050 op 17-10-21 15:43, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 15:24 



 
Profiel   

Wierook is hier ook een flop.

Geurkaarsen zijn wel heel leuk maar dan alleen in het goud of donkergroen. :D

Wat ook heel goed van pas komt zijn zaadjes voor bloemen/planten. Volgend jaar wil ik een strook maken met leuke kleurrijke plantjes, om zo wat vrolijkheid op stal te creëren. Hoeven niet persé paardvriendelijk te zijn, ze kunnen er niet bij komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 15:39 



 
Profiel   

idinn schreef
Herstel gaat wel voor, dus had me wel ingesteld op hindernissen moeten overslaan. Hardlopen mag gewoon, dus in ergste geval had ik vooral dat gedaan en m'n maatje mentaal bijgestaan qua obstakels. Maar het viel gelukkig mee. Scheelt dat de blessure paaldans gerelateerd is en op een wat vreemde plek zit :')

En helemaal overslaan wilde ik niet, die tickets verdorie 2 jaar terug gekocht haha.

Slim van die geurstokjes! Ik bedacht gister een top.. maar ben 'm alweer kwijt -O-


Dat heb ik dus ook. Heb mijn kaartje en alles 2 jaar geleden gekocht, dus vind het zonde om niet te starten volgende week.
Een toptijd gaat het niet worden, als ik hem maar rennend uitloop!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 16:08 



 
Profiel   

Wierook heb ik nog genoeg,ik vind de moeders geuren ook ontzettend lekker.

Geurkaarsen gebruik ik bijna nooit,vind ze te weinig ruiken :o

Hardlopen is niet aan mij besteed :+

Iets met blijvend letsel in de voet ofzo. ....

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 16:15 



 
Profiel   

Wat een dappere hardlopers hier allemaal. Knappe prestatie hoor.

Hardlopen is ook echt niet aan mij besteed. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 16:17 



 

Ook niet meer aan mij na een aanvaring met een deurpost te paard. := Wel jammer, want ik vond het altijd een heerlijke manier om te ontspannen 's avonds en was ook vrij fanatiek aan het trainen tot m'n ongeluk.

Viking run klinkt wel echt onwijs leuk! En wat goed dat het meeviel en je hem toch "voor het echie" kon doen, idinn! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 16:31 



 

Linnie050 schreef
Wat een leuke snijplanken!

Ik zit al een tijdje te denken om een bijrij/verzorg paard te zoeken :+
Pimaude past het denk je? :=


Ik kan even kijken of ik Mounty kan dubbelvouwen... Of misschien in stukjes gezaagd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 16:47 



 
Profiel   

Wierook is hier ook een flop. Geurkaarsen wel een top maar geen ‘zware’ geuren. Lavendel en vanille is een no go.
Bij de Lidl hadden ze trouwens lekkere geurkaarsen voor 2 of 3 euro. Weet niet of ze ze nog hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 17:08 



 
Profiel   

Geurkaarsen zijn heerlijk <3 wierook hoeft van mij niet zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 17:12 



 
Profiel   

Hier krijgen de mannetjes stilletjes aan kleur & kledij :D

De bruintjes zijn al klaar, die met de gele knopen woont sinds vandaag bij mijn mama :')
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 17:27 



 
Profiel   

Oh die peperkoekmannetjes zijn zo leuk geworden! <3

Met bruisballen voor in bad maak je mij ook blij. In de huidige badkamer hebben we geen bad helaas, maar dit gaan we in de toekomst zeer waarschijnlijk wel plaatsen.. En we zijn gek op weekendjes/(mid)weekjes weg, dan probeer ik ook altijd een huisje met bad te boeken :D

Geurkaarsen: heerlijk! Ik houd van herfst- en wintergeuren, met zoiets als 'fresh linnen' maak je me minder blij.

Leuke tools voor in de keuken zijn ook altijd welkom of leuke bakspulletjes. Mijn oudste dochter vind het heerlijk om te helpen, dus koekvormpjes oid is altijd een top!

Oh enne, ik vind het leuk als er wat voor de kids en/of dieren in het pakket zit, maar dat is echt geen must! Ik laat me graag verrassen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 18:26 



 
Profiel   

LWDaisy schreef
Hier krijgen de mannetjes stilletjes aan kleur & kledij :D

De bruintjes zijn al klaar, die met de gele knopen woont sinds vandaag bij mijn mama :')
[ [url=m/zarhxU.png]Afbeelding[/url] ]


Ik vind ze echt leuk geworden!

Verder heb ik gelezen over geurkaarsen en wierook, maar de eerste hebben we genoeg, en het tweede mag ik hier in huis echt niet aansteken.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 19:05 



 
Profiel   

Ben ik de enige die het nu wel eens tijd vind worden voor de verdeling van de lootjes? :+ :+ :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 20:01 



 
Profiel   

Dispar_Vulgo schreef
Ben ik de enige die het nu wel eens tijd vind worden voor de verdeling van de lootjes? :+ :+ :+


Denk het wel. De lootjes komen altijd snel genoeg, dus er is geen reden om daar nu al om te gaan vragen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 20:02 



 
Profiel   

Dispar_Vulgo schreef
Ben ik de enige die het nu wel eens tijd vind worden voor de verdeling van de lootjes? :+ :+ :+


Nee :D

Iets anders
Ik had een tijdje terug al een vraag gesteld over of er mensen uit Belgie meedoen en hoe dat dan moet met het verzenden van een pakket.
Als ik Google dan kost dat 25 euro :wow:
Dat vind ik persoonlijk toch wel veel van het goede.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 20:11 



 
Profiel   

Vind het knap dat die peperkoek mannetjes er nog zijn..... Die waren allang gesneuveld bij ons :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 20:11 



 
Profiel   

justdiesel schreef
Dispar_Vulgo schreef
Ben ik de enige die het nu wel eens tijd vind worden voor de verdeling van de lootjes? :+ :+ :+


Nee :D

Iets anders
Ik had een tijdje terug al een vraag gesteld over of er mensen uit Belgie meedoen en hoe dat dan moet met het verzenden van een pakket.
Als ik Google dan kost dat 25 euro :wow:
Dat vind ik persoonlijk toch wel veel van het goede.....


Volgens mij word je benaderd of je naar België wilt verzenden? Je kunt het vast aangeven bij het beheer.

Die poppetjes zitten al leuk in de verf LWDaisy.

Dispar_Vulgo schreef
Ben ik de enige die het nu wel eens tijd vind worden voor de verdeling van de lootjes? :+ :+ :+


Nog een week of 3 geduld, is prima te doen toch?? Staat in de OP dus je moet echt nog even geduld hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 20:16 



 
Profiel   

Lous schreef
Succes Debbie! _/-\o_

Ik mag volgende week. 10,5 km in Rotterdam. :D


Ah wat leuk! Is dat tijdens de marathon van Rotterdam? Lijkt me een gaaf evenement om te lopen! (Niet de hele marathon hoor :'))

Bij mij ging het vandaag boven verwachting goed, wou graag onder de 5.50 per minuut lopen maar zat uiteindelijk op 5.37 :+ Veel sneller dan gehoopt dus! Was uiteindelijk 3e van de vrouwen, terwijl ik echt pas een paar weken loop en er echt geen hol aan vind :') Over 2 weken met mijn collega's de 10 km lopen en dan maar weer eens verder kijken.

Nadertijd nog wat foto's gemaakt in het bos van Bowie <3 Heeft me nog een halve hartverzakking bezorgd.. Ze sprong ineens uit het niets in een hele diepe sloot met kroost, grote aanloop, sprong en plons.. Zo kopje onder.. Ik schrok me zo dood dat ik er meteen achterna gesprongen ben. Gelukkig kwam ze weer boven en kon ik haar bij haar nekvel grijpen en op de kant gooien. Ze was totaal niet onder de indruk.. _-:(

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 20:34 



 
Profiel   

Ik ben dol op hardlopen <3 komt er alleen niet van de laatste tijd.

Wierook is hier met m’n astma een no go.
Geurkaarsen kunnen wel :j

Naar België verzenden is voor mij geen probleem. Ik woon op de grens dus kan het pakket ook in België verzenden.

Ik heb vandaag mijn 4mm tunnels weer in m’n oren gepropt. Dus das evt ook een top. Met een leuk printje, een vogeltje of een mooi bloemetje :D

Wij zijn ook weer gezegend voor dit jaar.
Dus hopelijk weer een jaar zonder kleerscheuren :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 21:13 



 

Vind dat zegenen altijd zo grappig :D

Voor €25 kan je een pakket van 5 tot 10 kg naar België versturen. Zorgen dat ie onder de 5 blijft dan is het goedkoper (of nog goedkoper onder 2 kg, misschien helpen heliumballonnen als vulling).

Is dat Bowie voor en na de deuk? Ik mis de kroos, maar hij lijkt wel natter geworden..

Bijna november bijna november..

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 21:25 



 
Profiel   

idinn schreef
Is dat Bowie voor en na de deuk? Ik mis de kroos, maar hij lijkt wel natter geworden..


Klopt :') Ze had inmiddels al keihard 600 rondjes gerend, geschud en door het gras gerold. De geur van de sloot heeft ze helaas wel mee naar huis genomen |o

Wat is dat zegenen precies? Ik heb er nog nooit van gehoord!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 21:32 



 
Profiel   

Hardlopen mag ik niet (meer) met m'n knie. Jammer hoor, ik wilde net beginnen :+ Haha niet dus, ik heb nu een mooi extra excuus {:}

Oh Roosjenat, bloembollen en zaden zijn hier ook altijd welkom!

En ik heb nog een top... Een een persoons ovenschaal. Mijne brak net in 2en grmbl

Ahh die peperkoekventjes zijn leuk geworden!


Saul schreef
Ik heb vandaag mijn 4mm tunnels weer in m’n oren gepropt. Dus das evt ook een top. Met een leuk printje, een vogeltje of een mooi bloemetje :D


Zal wel eraan liggen dat ik moe ben... Maar er valt geen kwartje wat je hiermee bedoeld?

Super leuk dat zegenen, op naar een mooi gezond jaar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 21:50 



 
Profiel   

Wierook is voor mij ook een flop. Van die geurstokjes in een vaasje vind ik dan vaak wel lekker. Sleutelhanger kan ik ook nog wel gebruiken, vooral eentje die een soort lus is, zodat je hem om je pols kan doen (heel handig)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-10-21 23:32 



 
Profiel   

Ik ben allergisch voor wierook, dus liever niet. Geur kaars heb ik niet heel veel aan. Als hij mooi vuurtje geeft, geen chemische lucht geeft ( astma aanval/ dramatisch niezende hond naast me ) is hij welkom. Al lang voor covid ben ik mijn reukvermogen verloren.

Naar België/Duitsland kan ik prima versturen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 01:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 78 van de 330 [ 8241 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 330  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen